Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پسرم رفته تو ۱۴ماه و روزی ۷ ۸ بار مدفوع میکنه کم کم .مدفوعشم چربه به پوشک و بدنش نمیچسبه علتش چیه ؟و چطور میشه از دفعاتش کم کرد واقعا از شستنش خسته شدم
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- استفاده قرص سفکسیم
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- درباره نوزاد دوماه
سلام نوزادم دوماهشه داخل واژن یکم ترشح زرد رنگ داره بخاطر چی میتونه باشه و اینکه مدام چشم ها و دماغشو مالش میده روزی چند بار هم دستشویی میکنه و آبکی هم هست ممنون که جواب میدید
- واکسن
سلام پسرم واکسن 6ماهگی زده..براش استامنوفن خوراکی با طعم توت فرنگی ازداروخانه گرفتم..نه کیلو پنصد وزنشه20قطره یهش دادم بازم درد داره خیلی گریه میکنه انگار اصلا اثرنداشتهداستامنوفن..ایا برم استامنوفن ساده بگیرم؟
- الرژی
سلام آقای دکتر دخترم موقع خواب شب دستش میبره سمت گوشش وچشماش تا بخوابه ما آرومی داره آلرژی به پروئتین و لاکتوز و رفلاکس داره دکتر برا زادیتن نوشت میشه جاش سیتریزن داد هشت ماهه
- افزایش شیر مادر
آقای دکتر برای زیادشدن شیر چه راهکاری روبه مادرا توصیه میکنید؟ دخترم ۱۴ روزس و الان دوشبه سینه هام شل شدن وسفتی اول رو ندارن که پر شیر میشدن و دخترم نمیتونه سینم رو بگیره و فقط گریه میکنه
- نفخ نوزاد ۲۰ روزه
سلام پسرم ۲۰ روزشه نفخ داره زور میزنه قرمز میشه بعد گریه میکنه یا وقتی خوابه با گریه بیدار میشه چیکار کنم
- خواب نوزاد
با سلام نوزاد ۴۵ روزه ای دارم که همیشه هر دو ساعت بلند میشد و شیر میخورد نهایتا سه ساعت میشد ولی دیشب برای اولین بار ۵ ساعت خوابید و بعدش خودش بیدار شد آیا نوزاد مشکلی نداره؟؟؟؟
- در مورد واکسن
سلام ببخشید من هدود دو ماه واکسن ۱۸ماهگی فرزندم یادم رفته بزنم آیا خطرناک است لطفاً راهنماییم کنید
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید ببخشبد دخترم صبحها ازادرارش خیلی بوبدمیاد ممکنه عفونتادراری داشته باشه؟
- گلودرد کودک ۹ماهه
سلام آقای دکتر کودکم ۹ ماه داره آبریزش بینی و گرفتگی صدا مثل خروسک داره آب که بهش میدم تو گلوش نگه میداره خس خس سینه رو داره امروز اینطوری شده نیازی هست که تو این شرایط بطور حضوری ببرمش پیش متخصص اطفال یا دارو و راه حل خونگی داره برای بهبودش؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی نگرانم گلوش عفونت کرده باشه
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- تنفس
گاهی درهنگام شیرخوردن تنفسش میادپایین و مولینگ میشە
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره

