Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بدنم کهیر زده چه داروی استفاده کنم که برای نوزاد سه ماهه ام ضرر نداشته باشه
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- عفونت گلو
باسلام پسرم 3سال و دوماهش هست کممی تب و عفونت گلو داره چ دارویی پیشنهاد میکنید؟ خشک کننده فق ازیترومایسین میتونه بخوره ممنون میشم راهنمایی کنید چ دارویی و مقدار سی سی؟
- کف پای دختر شش ساله ام زرد شده.چند ماه پیش هم دست و پایش زرد شده بود بهش قرص آهن دادم بهتر شد.علتش زردی از چیه؟وآیا هر روز نصف قرص آهن میدم بهش اشکال نداره؟
- قطره ضدنفخ دایمیتیکس
باسلام.دخترم ۱۵ ماهه هست با وزن ۱۵ کیلو.قطره دایمیتکس چند سی سی بدم
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- ناف نوزاد۱۸روزه نیفتاده
- جواب کالپروتکتین
سلام اغای دکتر جواب ازمایش کالپروتکتینی که گفتینو گرفتم این جوابشبه result_48.30 Unit Method_A.B NormalRang:200 A.Elisa:Analayzed by EUROIMMUN automatic ELISA Analyzer. Elisa MR_96:Enzyme-linked immunosorbent assay
- بد خوابی نوزاد ۶ ماهه
پسرم شش ماه هست شب دیر وقت میخوابه ساعت۵:۳۰/۶صبح بیدار میشه شیر میخوره باز میخوابه اما هر نیم ساعت نق میزنه ناله میکنه بیدارمیشه باز شیر میخوره میخوابه بیدار میشه انگار شکم درد داره خودشو جمع میکنه خسته شدم هرنیم ساعت بیدار میشه چیکار کنم دکتر لطفا راهنمایی کنید متشکرم
- یبوست کودکان یک سال و نیم
- دو نه های قرمز روی پوست
سوال پسرم ۸ سالش هست ۳ روز تب کرده حالا تبش کشیده شد و روز چهارم دونه های صورتی روی پوستش مخصوصا کف دستش زیاد شده ، از چی میتونه باشه
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- ادرار نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد پسر ۴ ماهه دارم. دو روزه که حجم ادرارش مقداری کم شده و بعضی وقتا یکم رنگ گلبهی رو پوشکش میمونه. مشکل چیه؟ قبلا فقط یبار اینطوری شد بیشتر شیر دادم خوب شد.
- استفراغ
سلام اقای دکتر یه دختر یه ساله دارم دو روزه هر چی میخوره بعد نیم ساعت استفراغ میکنه مثلا ظهر بهش غذا دادیم خورده بعد از یه چند دقیقه یه چیز دیگه ای بخواییم بهش بدیم حالش بهم میخوره و هرچی خورده استفراغ میکنه در ضمن اسهال هم داشت شربت اسهال دادیم یک کم بهتر شده شربت استفراغ هم دادیم فرقی نکرده ممنون میشم کمکمون کنی با تشکر
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- بزرگی سر نوزاد
دختر بچه که وارد سن ده ماهگی شده است. دور سرش در بدو تولد ۳۷ سانت بوده و الان که ۵ روز از ۹ ماهگی ان گذشته دور سر ۴۸/۵ سانت میباشد. لطفا راهنمایی لازم را مبذول دارید.
- گلودرد
نوزادم داخل شش ماهه یه کمی سرفه میکنه و آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟

