Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش صورت
سلام آقای دکتر علت جوش سفید ریز زیرپوستی که گاهی هم رنگشون قرمز میشه کنار گوش رو صورت کودک۵ماهه چیه من رژیم هم دارم رعایت همه آلرژن ها.
- سلام دخترم کاغذ پوز بانکی خورده چیکار کنم
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- حساسیت به شیرخشک
سلام آقای دکتر خداقوت برای تست حساسیت شیرخشک چند روز باید صبر کنیم؟ بچه من۱ماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت تا۷ ماهگی رژیم سخت همه چی داشتم آجیل و غیره هم ۶ماهگی بر اساس آزمایش دکتر گفته عدد التهاب روده۶۰ هستش میتونم شیرخشک ای آر رو امتحان کنم. شما هم فرمودین میشه امتحان کرد صبح بهش دادم ی بار ی پیمونه چقدر باید صبر کنم ؟خداروشکر فعلا طوریش نیست.روم سیاه ک طولانی شد
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- آزیترومایسین چند سی سی بدم
برای بچه ۷ماه چند سی سی آزیترومایسین بدم کافیه
- آنفولانزا
پسرم هفت سالشه و چند روزی هست ک آنفولانزا گرفته سرم و چند آمپول برا تب تب شدیدش دکتر متخصص تجویز کردند با آزیترومایسین 400و دیفن هیدرامین و چندتا داروی دیگه الان بعد اینکه تبش قطع شده خیلی سرفه خلطی میکنه آیا آمپول دگزامتازون براشون خوبه چه دارویی سرفه اون و خوب میکنه آقای دکتر لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- یبوست کودک ۱۴ماهه
با سلام کودکی ۱۴ ماهه دختر دارم که ۲ روز هست که شکمش کار نمیکند بعضی وقتا حالتش را دارد ولی از دفع خودداری کند وگریه میکند شیر خشک مصرفی sma میباشد . تمام چیزهایی که باعث به کار افتادن شکمش لازم هست را انجام داده ام ولی فایده ایی ندارد . در مورد مصرف دارویا شیر خشک دیگه لطفا راهنمایی بفرمایید .در صمن من ترکیه هستم . ممنون از لطف شما
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- ویتامین دی
از ابتدا قطره آد ومولتی ویتامین رو به کودکم دادم اما الان 21 ماهشه آزمایش داده ویتامین دی 28.7 بوده برای جبران کمبود چکار کنم؟؟
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- زینک سولفات
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ماهه پیش کرونا گرفته بود و حدود نیم کیلویی وزنش کم شد. کلا از اشتها افتاده شما گفتید براش شربت زینک سولفات بدم الان اشتهاش خوب شده اما فقط شیر میخوره لب ب غذا نمیزنه دهنشو محکم میگیره و گریه میکنه دندون هاشم دو تا نیش بالا و کناری هاش نیش زدن تازه در اومدن. پسرم یکسالشه
- قرص ویتامین دی
سلام من دوتا پسر چهارساله و هشت سال دارم ایا میتونم ماهی یک بار بهشون قرص ویتامین دی بدم یا برای بچه ها ضرر داره. لطفا راهنمایی کنید.
- خواب کودک ۷ماهه
پسرم ۷ ماهشه. در طول روز چرت هاش بیشتر از نیم ساعت نیست و خیلی هم خواب سبکی داره. شب ها هم حدودا ۴ بار بیدار میشه و تکون میخوره و نق نق میکنه باید حتما شیر بخوره یا تو بغل تکونش بدم که خوابش ببره. بعضی وقتا هم با گریه ناگهانی از خواب میپره. علت این وضعیت چیه؟ این بیدار شدنا تو رشدش اثر منفی نمیذاره؟
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر بچه ۵ ساله سرمای خفیف داشته باشه یعنی فقط ابریزش میتونه واکسن انفولانزا تزریق کنه؟
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- دوز مصرف سکسیم
دخترم ۱۹ کیلو و هشتصد گرمه. دکتر گفت گلوش عفونت داره با تب بالا حدود ۳۸.۶ شربت سفکسیم تجویز کرد ولی ساعت و مقدار رو نگفتن.
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند

