Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- تب آنفلو انزا
سلام دخترم ۶ساله باوزن۱۹ کیلو دارم بخاطر تب میخام تایلوفن بهش بدم چند سی سی باید بدم؟ باسپاس
- غذا
سلام واحترام پسرم یک سال و۹ماهشه.غذاهاش تنوع نداره وتقریبا هرروز تکراری.چون ازنظرمالی مساعدنیستیم.ولی مولتی کیندریورو ویتال بهش میدم... آیا نیازهاشوبرطرف میکنه؟واینکه ویتامینهای بدنش کامل میشه ورشدش تاثیرنمیزاره؟
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- سلام وقت بخیر دخترم یک سال و ده ماهشه مبخوام شیر خشک رو قطع کنم سیر گاو بهش بدم ولی نمی خوره باهم مخلوط کنم میشه راهنمایی کنید
- مدفوع روشن
سلام ،پسر دو سال و نیمه ای دارم که بعضی وقتها مدفوعی روشن میشه ،همیشه اینجوری نیست اما احساس میکنم وقتی ژله میخوره اینجوری میشه ممکنه از خوردن ژله یا یه ماده غذایی باشه یا مشکلی هست
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- مواد شوینده و فاویسم
سلام آقای دکتر کودک من یک سال و سه ماههشه. و فاویسم داره. امروز از شوینده های نانوسان چربی زداها هست رفته بود رو زمین و پنج دقیقه با دستها و پاهاش با مواد بازی میکرد که من متوجه شدم و سریع دست وپاهاشو شستم. خواستم ببینم به خاطر فاویسمش برلش خطرناک نیست؟ الان من باید چیکار کنم؟
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- شربت ستادین دی آیاکودکان۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
شربت ستادین دی آیاکودکان ۳.۵ساله می توانند استفاده کنن
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
- سایز سینه کودک
باسلام جناب آقای دکتر سایز یکی از سینههای دختر یک ونیم ساله خودم بزرگتر از دیگهای مشکل خاصی هست؟
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- دندان قروچه
سلام .بنده دختر 4 و نیم ساله دارم که شبها در هنگام خواب برای دو یا سه بار (تعداد محدود )دچار دندان قروچه میشود . آیا نیاز به درمان دارد ؟
- داروهای تقویتی
سلام آقای دکتر مصرف داروهای تقویتی مثل زینک و کلسیم برای بچه ۱۲ ساله مبتلا به کلیه پلی کیستیک و سنگریزه مشکلی ایجاد نمی کنه ؟ برای رشد قدی بهش دادن
- ازمایش کودک
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم بیست ماهشه سرماخورده اشکالی داره آزمایش دوسالگی رو الان بده؟

