Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تعریق کودک
سلام و عرض ادب پسر چهار ساله من موقع خواب همان یکی دوساعت اول خواب خیلی خیلی زیاد عرق میکنه اول سر و گردن و بعد قسمتی از بدن که با زمین تماس داره. بسیار بد خوابه ودر کل خوابش نا آرامه و به اطراف می چرخه. از نوزادی ایجوریه. دوسال پبش ازمایش داد آهن و ویتامینD کمی از حداقل بالاتر بود انگل هم نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنید. تشکر وزن ۱۶ قد۱۰۳ چند روز در میان هم ۳۰ قطره آدزیز مصرف میکنه
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۲۰ماهشه باوزن ۹ کیلو .هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه زینک پلاس وسانستول هم ی دوره دادم فایده نداشتچکاپ کامل آزمایش دادیم سالم بود.لطفاشربت اشتها آورمعرفی کنید
- دخترم ثسالش تموم شده تو چهار ساله دیروز تا حالا تب کردن داره سفکسیم چند باید بدم وزنش ۱۲کیلو
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- افتادن ناخن های دست کودک
باسلام ناخن های پسرم که 17ماهه است میفتن وبه جاش ناخن دیگه ای درمیادمشکل چی میتونه باشه
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- پاسخ بهکودک
پسرم حالت تهوع اسهال. دردشکم ولی اشتهای داره چیکارکنم
- دفع ادرار
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالو یک ماهشه موقعی که مای بی بی نیست میبینم تیکه تیکه ادرار میکنه وقتی بارداربودم گفتن کلیشه یکم اب داره شش روزش بود بردیم سونو گفتن یکم باز اب داره ولی کمه خودش دفع میشه نگرانی نداره دیگه من نبردمش واسه سونو ایا میتونه مرتبط باشه با ادرار کردنش که نصفه نصفه ادرا میکنه و اینکه شبا تا صب باید هر یکساعت بیداربشه وشیر بخوره گاهی هم وقتی بیدارمیشه خیلی جیغ میزنه موقع خواب ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسرم رو آورده بودم مطلبتون سرماخورده بود و تب داشت شما دارو دادین آزیترومایسین رو هم نوشتین گفتین اگه حالش بدتر شد اونو شروع کن حالا من شربت سیتریزین و آستامینوفن رو که دادم تبش زود قطع شد خودشم سرحال هست الان یک هفته گذشته مشکل خاصی نداره ولی دماغش همچنان گاهی آبریزش داره و فکر میکنم خلط تو گلوش هست گاهی نمیتونه خوب با بینی نفس بکشه مخصوصا وقتی میخوابه یا داره شیر میخوره دهنش بستست به نظرتون آزیترومایسین رو بدم بهش؟
- تخم بلدرچین
برای کودک بالای یکسال روزی یک تخم بلدرچین میشه بدیم
- ویروسی
سلام آقای دکتر.پسرم دو سال و نیمشه. دیروز آبریزش بینی داشت. یبار سیتریزین دادم آبریزشش قطع شد. بعد تب کرد. ۳۷/۵ بود. چون اصلا استامینوفن نمیخوره شیاف گذاشتم تبش قطع شد بعد از شیش ساعت از شیاف دوباره تب کرد. دوباره شیاف گذاشتم. از دیروز دو بار هم استفراغ کرد. یبار دیشب وقتی تب داشت. یبارم صبح وقتی تب داره این ویروسیه یا ممکنه عفونت عاملش باشه؟
- دخترم 2سال و4ماهشه آزیترومایسین 200دکترنوشته البته باورم تقریبی 12کیلوچه مقداروداروبایدبهش بدم
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- کم وزن دخترس سال ونیم
من دخترم 3ونیم سالشه خیلی لاغروکم خونه 12 کیلووزنشه برادختربردمش گفت آهن بدنش کمه باویتامین دارم براش دارواستفاده میکنم ولی فعلا هیچ فایده ایی ندیدم نظرشماروخواستم
- ویروس
سلام دختر هیجده ماهشه چن روز پیش واکسنشو زدم تب دخترم پایین نمیومد بالای ۳۹میرفت بعداینکه تبش قطع شد دستش پاهاش وباسنش مثل تاول زد ه چیکارکنم رود خوب بشه هیچی نمیتونه بخوره
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- تب واسهال شدید سبزرنگ شکم درد
سلام دخترم سه ساله شه ازپری شب تب کردواسهال شدید شده اسهالش سبز رنگ و خیلی شکمش درد میکنه دهنشم بومیده .وزنشم 12کیلوهست لطفاً کمک کنید
- باسلام بچه 14 ماهه دارم که دوسه روزه بدنش جوش زده که بعی از انها رویشان آبداراست لطفا راهنمایی کنید چکار کنم خارش هم دارند

