Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- مچ پای نوزاد
سلام دکتر عزیز دخترم ۷ماهش هست از لحظه تولد مچ پا فقط مچ پای چپش کمی تپل تر بود سوتوگرافی گفت ۴میل ضخامت چربی بیشتر هست می خواستم ببینم کار خاصی لازمه انجام بدیم؟
- نوزاد
دخترم سه ماهه هست ابریزش بینی صداگرفتکی و سرفه داره
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- شیر خشک
سلام با توجه به رفلاکس نوزاد پزشک شیرخشک ببلاک ar تجویز کردند و الان نوزاد 1 ماه شده است تا چه زمانی باید ببلاک ar مصرف کرد؟
- سلام
سلام خسته نباشی دختر بچه ۲۰روزه زدیش درست نشده ۷روز هم دستگاه گزاشتم بازم رنگش زرده
- ادرار نکرددن نوزاد تازه متولد شده
- ریفلاکس
شیرخوارسه ماهه که ریفلاکس داره شیرخشک آپتامیل پپتی وپودرامپرازول صبحها ناشتا داده میشه بازهم یک ساعت بعدهربار شیرخوردن حجم زیادی را بالا میاره دارویی هست که حجم شیری که بالا میاره کمتر بشه ؟؟؟؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- دفع زیادمدفوع
سلام وقت بخیر دخترم یازده ماهشه بااخرکه تو۹ماهگی بدمش کنترل وزنش۸کیلوبودقدش۷۴مشکل اینجاس که دخترم دوماهیی هست که درروزپنج تا۶بارمدفوع میکنه یعنی بعدازدوالی سه ساعت غذاخوردن فوری بیرون روی داره بیشتروقتاقوامش معمولیه یعنی شل یاسفت نیس ولی بعضی روزام انقدبیرون روی داره که میرسه به اسهال...افزایش وزن آنچنانیم نداشته تاالان...این طبیعیه؟
- قطره آهن
با سلام خدمت دکتر گرامی نوزاد من دو روز است که وارد هفت ماهگی شده است به هیچ وجه نمیتواند قطره ی مولتی ویتامین واهن را بخورد به محض استفاده از این قطره استفراغ میکند تا چند دقیقه بعد از استفراغ نیز هنوز حالت تهوع دارد لطفا مرا را راهنمایی کنید؟
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام آقای دکتر .پسرم ۵ ماهشه زیاد سرفه میکنه ..دماغشم به شدت کیپ شده ..چه شربتی برای سرفه بهش بدم
- گریه نوزاد
باسلام دختر۲ماهم فقط شبا وسط شیرخوردن گریه میکنه وسینه رو سخت میگیره بدنشم حالت کمانی میکنه دلیلش چی میتونه باشه
- خارجشدن چرک از واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشید،من دخترم ۸ اردیبهشت واکسن ۴ماهگی زده و الان۲۰اردیبهشت هست ،جای تزریق واکسن هم تورم و قرمزی داره هم دستش میزنم گرم هست ،الان از همون نقطه تزریق واکسن پای چپش تا یکم فشار میدم چرک میزنه بیرون و همینجور ادامه داره و تخلیه کامل نمیشه فقط اون تورم و سفتی پاش یکم کوچیکتر شده.مشکل چیه؟ چکار میتونم بکنم،خطرناک نیست؟ اللن یک هفته هست اینطوریه دیگه میترسم میخوام نشون پزشک بدم گفتم اول سوالی بپرسم
- سرماخوردگی شدید
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم الان دو روز است بهانه گیر شده است و بینی اش کیپ شده است و احساس میکنم توی گلویش خلط دارد و دیشب تب داشت باید چه کنم
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه
- واکسن
با سلام تزریق واکسن 2ماهگی نوزاد با یک هفته تاخیر اشکالی ندارد؟ با تشکر
- خلط گلو
سلام روز بخیر آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید از هفته پیش سه شنبه دارم بچه ام را پیش دو تا دکتر بردم اما هر دو میگن گوش و گلویش عفونت ندارد و داروی خاصی نمی دهند اما آقای دکتر بینی اش کیپ است اما آبریزش بینی ندارد و خلط توی گلو دارد خیلی بی تاب و بیقرار است موقع شیر خوردن همش ناله میکند انگار درد داشته باشد تو رو خدا کمکم کنید من امیدم اول به خدا بعد به شماست کرمانی هستم و دسترسی به شما ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راستی دخترم یکسال و دوازده روز دارد

