Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروییدکودک
با سلام ،آقا ی دکتر نوزاد من آزمایش تی اس اچ در سه روز اول 1.7بود ، الان در اوایل پنج ماهگی که آزمایش چک آپ دادیم، تی اس اچ عدد 4.1بود آیا نیاز به پیگیری داره و یاطبیعی هست؟ چون آزمایشگاه نوشته دوباره تکرار بشه
- غذا
سلام اقای دکتر میشه همه غذاهایی ک یه بچه ۸ ماهه باید بخوره بگین ممنون وداخربکین ک ماست وبرنج ازکی میشه ب بچه ۸ماه داد؟؟
- سلام آقای دکتر .پسرم ۱۹ روزه به دنیا اومده خیلی خودش کش و قوس میده ممنونم جواب بدید
- شیرخشک
بچه من 11ماهشه اول بهش شیرسرخودبهش دادیم گریه میکرد شکمش رد بردیمش دکتر ازش ازمایش گرفت گفت تومدفوعش خون دیده شده گفت به شیرگاوالرژی داره بعد گفت اپتامیل پپتی تایک سالگی بهش بدین بعدا شش ماه به دلیل نداشتن پپتی 1بهش2دادیم اشکالی نداره بعدم الان که11ماهشه پپتی هردو نداشتن بهش جونیورمیدیم الان جونیورهم تموم شده چه شیری باید بهش بدم یکباراپتامیل خالی بهش دادم اشکالی نداره
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- ایبوپروفن برای کودکان فاویسم
با سلام . پسر ۵۵ روزه دارم که مبتلا به فاویسم هست . دکتر برای واکسن دو ماهگیش جهت رفع تب ایبو پروفن تجویز کرده آیا مناسب هست مصرف کنیم ؟
- خراب شیر خوردن
- پماد الیدل
سلام آقای دکتر خسته ناشید دختر ۶ ماهه اگزمای شدیدی داره و به دلیل کرونا نمیتونم ببرمش دکتر پوست. با تحقیق از اینترنت واسش پماد الیدل خریدم آیا ضرر نداره؟
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- متخصص اطفال
سلام خسته نباشید پسرم ۳ روزه شه الت تناسلیش نوکش گرده بنظرتون مشکلی داره؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا زودتر جواب بدید
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- گوش نوزاد
سلام ببخشید پسر یازده ماهی دارم که موقع خواب خیلی گوشاشو میکشه و میخارونه تاحدی که نمیتونه زود به خواب بره دکتر هم بردمش ازمایش ازش گرفتن عفونت نداره گوشاشو نگاه کردن میگن کمی واکس داره بنظرتون چرا گوشاشو میشکشه ؟ چی کار کنم لطفاً راهنماییم کنید خیلی اذیته بچم ؟
- بالا اوردن
بإسلام دخترم هشت ماهشه غذاي كمكي به گفته ي شما سرلاك برنج رو شروع كردم اقلي دكتر من همه جور غذا براش به صورت مختلف درست كردم به همه چي الرژي داره.به اندازه يك هفته امتحان ميكردم صورتش كهير ميزد.مثل برنج،هويج،سيب زميني،مرغ،كدوحلوايي،بيمارستان طبي كودكان هم بردم تست پوستي انجام ندادن گفتن بعد از١سالگي..دكترهم بهم نگفت چيا براش مضره..دختر من جز سرلاك برنج و شيرخشك چيزي نميخوره امروز بيسكوئيت مادر دادم اولين قاشق بالا اورد. سرلاك برنج الان دوماهه ميخوره براش سرلاك برنج ضرر نداره به عنوان غذايي كمكي استفاده كنم؟
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- لرزیدن پای کودک
سلام دکترخسته نباشین من ی پسره ۳روزه دارم هنگام گریه کردن دوتا پاش میلرزه دلیلیش چیه
- خلط گلو
سلام روز بخیر آقای دکتر تو رو خدا کمکم کنید از هفته پیش سه شنبه دارم بچه ام را پیش دو تا دکتر بردم اما هر دو میگن گوش و گلویش عفونت ندارد و داروی خاصی نمی دهند اما آقای دکتر بینی اش کیپ است اما آبریزش بینی ندارد و خلط توی گلو دارد خیلی بی تاب و بیقرار است موقع شیر خوردن همش ناله میکند انگار درد داشته باشد تو رو خدا کمکم کنید من امیدم اول به خدا بعد به شماست کرمانی هستم و دسترسی به شما ندارم خواهش میکنم کمکم کنید راستی دخترم یکسال و دوازده روز دارد
- رزولا
سلام آقای دکترببخشدمیخواستم بپرسم درمان رزولاچیه؟پسر۸ماهم چندروزتب کردبعد دوروزه صورت پشتش وشکمش جوشای قرمززده وبی اشتهاهم شده راه حل چیه آقای دکتر
- گردن نگرفتن نوزاد ۴ماهه
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون

