Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- ویتامین د۵۰۰۰۰
سلام . در آزمایش خون پسر ۷ ساله من ،ویتامین د ، ۲۵ بود بود ویتامین د ۵۰۰۰۰ چه تعداد و چند بار اگر لازم هست میشه استفاده کرد؟
- اسهال استفراغ و تب
سلام آقای دکتر امروز دخترم پیش شما ویزیت شد(ملودی علیزاده)وقتی آوردمش فقط استفراغ داشت ولی الان همراره با اسهال و تب هستش.یه آب تو گلوش نمی مونه حتی شیر هم میخوره بیاره بالا شما چه دستوری میدید
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- سلام پسر م سه ماهه استه سر شان می لرزه علت لرزیدن چیست
- بی خوابی
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر شرمنده مزاحم اوقات شریفتون شدم یه سوال داشتم چند مدته بچه من یک سالو ۳ماه هستش شبا دیر وقت میخابه وست شب بیدار میشه گریه میکنه خوابش میپره یکی دوساعت بعد میخوابه شبا کلا اینطوری شده یه راهنمایی پزشکی دارویی میکنید ممنون میشم بازم خیلی ممنون
- قطره میلکازیم
سلام آقای دکتر اینکه با رژیم سختی که دارم و دخترم به شیرخشک پپتی و پپتی جونیور حساسیت داده و رفلاکس بدتر شد یعنی به لاکتوز حساسیت داره؟؟قطره میلکازیم بدم؟
- بیرون زدگی مقعد
با سلام دختری سه ساله دارم که هفته یکبار بیرون روی دارد اما بیرون روی او با درد و بیرون زدگی مقعد و ترس بیش از اندازه از مدفوع کردن همراه است لطفا بگید چیکار باید کنم ممنونم
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- خروسک
سلام اقای دکترپسرم ۲سال و۱ماهشه دچار خروسک خفیف شده دکتر برای پسرم دگزا وقرص،مونته لوکاس تجویز کرده الان نزدیک یک هفته هست هیچ تغیری نکرده فقط صدای خروسک ایش خوبشده ولی سرفه مانند خلط دار وابریزش بینی رادارد از دستگاه بخور سرد هم استفاده کردم فایده نداشت از چه داروی استفاده کنم که اثر بهتری داشته باشه باتشکر ازشما
- سلام خواستم ببینم علت تهوع قبل از صبحانه کودک جیست متشکرم
- سرفه
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم که بیمار شماست ولیکن الان رشت نیستم سرماخورده بود پلارزین و برم هگزین دادم بهش ولی چون لوزه داره طبق معمولی سرفه داره خلط دار طوریکه دیشب افتضاح بود سرفه هاش . اسپری کاتاسین و سالبوتامول هم استفاده میکنم ولی سرفه خلط دار زیاد داره . ازیترومایسین ۲۰۰ بدم بهش؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- یبوست مزمن دختر دوساله و نیم
- گلودرد
سلام .پسرم ۴/۵ داره مخملک گرفت دکتر بهش سفکسیم داد خوب شد ولی دوره داروش تمام نشد ، بعد از سه روز دوباره گلودرد گرفته دکتر گفت اول گلودرد شه بهش ازیترومایسین داده ولی بعد دوروز دکتر گفته یه مقدار بدتر شده ، باید همون دارو رو ادامه بدیم یا دار عوض بشه؟
- دوز شربت سفکسیم
سلام.وقتتون بخیر ببخشید دوز شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم که ۳ سال و نیمش هست و تقریبا ۱۵ کیلو وزنش هست، چقدره؟ ۱۲ ساعتی چند سی سی؟
- سینوس ها ی عفونی
دختر شش ساله ام مرتبا سرما میخورد چندین بار شربت سفکسیم استفاده کرده ولی کامل خوب نشده طوری که سینوس هاش عفونی شده و مدام آبریزش بینی دارد و سرفه های خلط دار چه دارویی مناسب است
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- اجابت مزاج مکرر
سلام و عرض خدمت شما پسر ۱۵ ماهم ده روزی هست اسهاله البته اسهال شدید نه دفعات زیاد با حجم کم و خلط دفع میکنه..دکتر بردیم که گفتن مشکلی نداره پودر سابولار داد و شیرخشکشو عوض کرد اما همچنان همینجوره کمتر شده ولی بهتر نه شما برای اینکه کمتر دفع داشته باشه چه نظری دارین

