در صورت عدم بهبود ویا بدتر شدن صبح فردا بیمارستان گلسار اورژانس تشریف بیاورید که عکس ریه گرفته شود
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام میشهشیرخشک با شیر گاو قاطی کرد داد به بچه ۱۴ماه داره
- خون در مدفوع کودک
سلام در مدفوع پسر یک ساله و نیمه ام لکه خون دیدم . خودم احتمال میدم مربوط به یبوست باشه . آیا جای نگرانی هست؟اغلب مدفوع ش سفته و به سختی انجام میشه گاهی تا سه روز هم فاصله می افته بینش. شیر خشک میخوره
- دوز مصرف شربت آفاکسیم
فرزند من ۲۰ ماهه است و ۱۱کیلو وزن دارد،چه میزان شربت آفاکسیم۱۰۰و چند نوبت باید مصرف کنیم؟
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- تکررادرار
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه بعد تو این چندماه چندبار تکرر ادرار داشته هرچندبارش هم آزمایش ادرار و کشت ادرار دادم منفی بوده الان یه پزشک عمومی میگه باید حتما سونوگرافی بدی براش ممکن ادرار پس بزنه به کلیه و....خیلی استرس توراخدا بگید ممکن اینطوری باشه باید چیکار کنم
- سردی
سلام اقای دکتر دخترم 20 ماهشه چندروزپیش سرماخوردوتب هم داشت الان حالش خوبه.ولی بدنش که دست میزنم سرده .
- شربت آموکسی سیلین 125برای کودک 1ونیم سال چند سیسی باید بدم
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- شربت تقريتي سيستم ايمني
سلام شربت تقريتي سيستم ايمني (immunace) و مولتي ويتامين در زمان سرماخوردگي به كودك بدهم؟
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- پسر6ساله ام همیشه دوست داره بخوابه
پسر 6ساله ما همیشه مثل اینکه کسری خواب داره همیشه سردش هست پاهاش یخه از خواب پامیشه عوض اینکه سر حال باشه خواب آلود هست و میگه خوابم میاد
- شربت تئوفیلین
سلام. ببخشید درسته که شربت تئوفیلین جی باعث تشنج میشه؟ تو عوارض دارو اینطوری نوشته شده
- شل بودن کمر
آقای دکترمن دخترم راپیش دکتراعصاب کودکان بردم چون غلت نمیزد براش عکس ام ارآ برای سرش نوشت وقتی عکس گرفتم دیدگفت ببایدببریش کاردرمانی چون زودبه دنیا آمده بعضی ازجاهای مغزسرش سفیده بردم کاردرمانی چندجلسه باهاش کارکردن ازقبلش بهتره یکم غلت میزنه نشستنش یه کم ازقبل بهترشدولی چه کنم برای این کرونا تعطیله هوشش خیلی خوبه هرکاری انجام بدم تکرارمیکنه ولی کمرش نرمه دارویاغذایی نیست که باعث سفت شدن کمرش بشه به من پیشنهادکنیدممنون میشم شما جواب من رابدید
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟
- کاتاسین
سلام آقای دکتر گرامی پسر من که برای جلوگیری از اسم و الرژی چون سرفه های خلط دار داره ، هربار که سرمامیخوره و سرفه هاش ادامه دار میشه باید این ایمری رو استفاده کنه یا تجویز دکتر فقط برای همین یکباره؟

