Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- سندروم دان
سلام من دوتا دوقلو دارم که خطوط دست یکی از اون ها یه خط صاف بدون بریدگی هستش و بغل شصت یه خط داره و گوشش یه حالت نرمی داره آیا احتمال سندروم دان وجود داره توی بارداری هم سلفری انجام دادم نرمال بوده ولی الان خیلی استرس دارم بخاطر این حالت ها احتمال سندروم دان خفیف هست !!
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- نوزاد
سلام.پسرم باوزن تولد۳کیلو وقد۴۸درچهارماهگی وزنش ۶۶۰۰وقد۶۶ است.باتوجه به اینکه زیاد خوب وزن نگرفته است ایامیتوانم غذای کمی راشروع کنم؟
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام پسرم با وزن ۴۱۲۰ بدنیا اومد الان ۴ ماه و ۷ روزشه وزنش از یک ماه قبل رو ۷ کیلو مونده و بالا نمیره. چیکار باید بکنم؟ شیرم کمه شیرافزا میخورم پسرم شیرخشک رو پس میزنه. نگران وزن گیریشم
- قطره
سلام، دخترم دو روز ديگه بايد واكسن دوماهگيشو بزنه شما براش قطره استامينفون نوشتين از روز قبل يعني از فردا بخوره كه پس فردا واكسن بزنه يادم رفت بايد چند قطره و هر چند ساعت يكبار بخوره؟ مقدار و قطره و زمان بنديش رو ميگين؟
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزادم ۱۰روزشه الان دو روزه که موقع شیر خوردن گریه میکنه و زور میزنه اما دسشویی نمیکنه باد معده خالی میکنه اما از دسشویی بزرگ خبری نیس چیکار کنم؟
- شیر خشک
آقای دکتر با وجود کلپروتکتین ۴۰۰ نوزادم به هیچ عنوان شیر خشک پپتی و اچ آ نمیخوره و فقط گریه میکنه مشکلی پیش میاد همون نان کامفورت ادامه بده و بهش ایزی کول بدم قبل شیر خوردن چون شیر خشک و کمکی میخوره
- خرمالو
سلام و خداقوت به نوزاد یازده ماهه میتونیم خرما بدیم؟
- راه درمان سرفه شدید
سلام اقای دکترنوزاد یکماهه ام سرفه شدید _گرفتگی بینی _خس خس سینه وخلط داره _داروی گیاهی بهش دادم اثرنکردچکارکنم
- تغذیه
سلام آقای دکتر من ازتون خیلی متشکرم بابت پرسش هایی که میدید واقعا ازتون ممنونم آقای دکتر من بچه ام ۱۵۴روزشه یعنی ۵ماهش تموم شده و داخل ۶ماه هست میخوام بهش فرنی بدم آرد برنج رو با آب و کمی شکر میپذم و میدم دیروز یک قاشق دادم آیا میتونم ادامه بدم؟؟مشکلی نیست؟؟وزنش نسبت به قدش کمه قد ۶۶ وزن ۶کیلو ۵۰۰ ۶۰۰ اگه میشه روزی یکی ۲تا قاشق بهش فرنی بدم تا یک هفته؟بعد یک هفته سرلاک برنج بدم یعنی یک هفته فرنی یک هفته سرلاک آیا ممکنه؟؟
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- بروکلی
سلام دکتر از چند ماهگی میتونم به دخترم بروکلی بدم

