Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟
- اسهال
عرض سلام و وقت بخیر .نوزاد من پنجاه و دو روزشه و شیر خودم را میخوره و اسهال داره به طوری که با هر بار شیر خوردن اسهال میکنه حتی نصف شبها که برای شیر خوردن بیدار میشه به محض شیر خوردن اسهال میکنه.وزن گیریش خوبه اما اسهال کردنش واقعا منو عاصی کرده دیگه خسته شدم بسکه حتی نصف شبها هم عوضش کردم.حتی اگه روزی مثلا ده بار شیر بخوره ده بار اسهال میکنه دقیقا به محض شیر خوردن.شیر هنوز از گلوش پایین نرفته تو بغلم هس اسهال میکنه . میخواستم اگر امکان داره راهنمایی کنید.باتشکر
- دررفتگی خفیف مفصل HIP
با سلام.دررفتگی مفصل لگن پسرم در بدو تولد در زایشگاه تشخیص داده شد و با سونوگرافی در پنج روزگی نوزاد معلوم شد تنها لگن چپ در رفتگی خفیف داره و لگن راست مشکلی نداره. برای درمان هم متخصص اطفال تنها استفاده از پوشک اضافی به مدت یک ماه را کافی دانست.در حال حاضر هم سه روز از شروع استفاده از پوشک میگذره. آیا این درمان کافیه!!؟ با سپاس فراوان
- گلودرد
نوزادم داخل شش ماهه یه کمی سرفه میکنه و آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره
- سلام
خواهر زادم چهار ماهشه این دوروزه شیر نمیخوره (شیرخشک استفاده میکنه) وفقط گریه میکنه ؛بعضیا میگن دندون درمیاره چرا شیر رونمیخوره علتش چیه ؟ لطفا جواب بدین 🙏
- مطب کی باز میشه؟
- چرک دادن چشم نوزاد
چشم راست نوزاد بیست هفت روز به مدت بیست روز که چرک زرد میده راه درمانش چیه
- شامپو
سلام. وقت بخیر. در دوران شیردهی مسشه از شامپوی coal tar برای درمان درماتیت سبوره استفاده کرد؟ استفاده از اون توسط مادر برای نوزاد مشکلی ندارد؟
- انار
با سلام و احترام آیا به نوزاد ده ماهه میشه انار داد؟
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- بالا آوردن
نوزاد دو ماه و ۱۹ روزه دارم یه دو هفته ای هست که بالا میاره رانینتیدین هم روزی دو بار میخوره اما بعد شیر بالا میاره، خیلی نگرانم دکتر چیکار کنم
- کودک
سلام آقای دکترین نوزادی 25 روزه دارم که زردی دارد وزن کودک 5 کیلو هستش ممنون میشم بفرمایید آز چه شربتی استفاده کنم ؟
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- بیماری کودک
دیدن خون در مدفوع نوزاد دو ماهه شیر خشکی چکار کنم
- مسافرت با نوزاد
سلام . آیا مسافرت با هواپیما برای نوزاد سه ماهه مضر است ؟
- نشسته
سلام آقای دکتر یک نوزاد دذچند ماهگی بایدازحالت دراز کش به نشستن در بیاد واینکه آیادر اینترنت نوسته باید نه ماهگی باشه آیا منظور نه. ماه ویک روز به بعداست زا هشت ماه وچند روز خواهش میکنم خیلی نگران وضعیت نورادم هستم
- رانیتیدین
سلام .ببخشید نوزادم با خوردن شربت رانیتیدین که دکتر برای رفلاکس پنهانی اش تجویز کرده اسهال می گیرد چه دارویی را می توانم جایگزین ان کنم ؟؟

