Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۹ماهشه چه مقدار و چن بار در روز باید شربت سفکسیم مصرف کنه متاسفانه دستور ش و یادم رفته
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- تب
سلام وقت بخیر. پسرم ۳ سال و دو ماهشه ۱۳ و ۸۰۰ وزنشه. از سه شنبه ظهر تب داره. تبش تا ۳۸ و نیم درجه هم رفته. هر ۴ ساعت شیاف استامینوفن ۱۲۵ میذارم. اما تبش خیلی پایین نمیاد. فقط دوبار تا حدود ۳۷ رسید. بقیه دفعه ها بالای ۳۷ و نیم بود. بینیش هم گرفته و وقتی میخوابه تنفسش صدا داره. چیکار کنم؟ آنتی بیوتیک لازم داره؟
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟
- شربت آموکسی کالا ۴۵۷
دخترم تازه وارد ۴سال شده دو شبه تب میکنه سرفه هم میزنه .شربت آموکسی کالا ۴۵۷ چند سی سی بدم چند ساعتی .۱۳ کیلو داره
- يبوست کودک ۲۶ماهه ؟
سلام کودک ۲۶ماهه ام چن روزه دچار یبوست و شکم درد شده دکتر براش زینک داده نمی دونم از اونه یا چی ! چه پربیوتیکی بدم بهش ؟
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- دل پیچه واسهال
سلام وقتتون بخیر پسر من نمیدونم آب استخر خورده یا دست آلوده زده ب دهنش یک هفته س صبح ها حالت تهوع داره و اسهال خیلی میل ب غذا ندارع دارو مصرف کرده ولی دوروز خوب شد دوباره همونجوریه ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام دخترم سه سالش هست ۱۵ کیلو می باشد دکتر براش سفالکسین داده هر ۸ ساعت ۳ و نیم سی سی ولی نگفت چند روز بدهید الان پنج روزه بهش میدم چند روز باید بهش شرنت بدم ؟ممنون
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر پنج سال و نیمه دارم بیمار شماست رشت نیستم . دیروز گلوش به سوزش افتاد امروز خیلی زیاد خلط داره . شربت پلارژین و قطره بینی استفاده میکنم . ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم ؟ چه مقدار؟
- سلام شبتون بخیر در کودکان فاویسم استامینوفن میتونیم بدیم
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- قطره آهن
سلام دکتر .دختر من ۲۲ ماهشه قطره آهن لیپوزفر رو روزی چند سی سی بخوره؟ و تاکی باید قطره مولتی و آهن بخوره؟
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام میخواستم بدونم کودک یک ساله که دچار یبوست شده چیکار باید بکنیم حتما باید بریم دکتر یا تو خونه هم میشه درمان کرد یا چه چیزهایی میتونیم به بچه بدیم تا شکمش کار کنه
- ارتباط برقرار نکردن کودک
دخترمن دوسال و نه ماه دارد بهیچوجه ارتباط باکسی برقرار نمی کند وموقع دیدن ماو دیگران فقط نگاه می کند قادر به حرف زدن هست ولی خیلی کم حرف میزند وبیشتر اوقات هیچ حرفی نمیزند وقتی بهش میگیم بای بای کن فقط نگاه می کند اصلا هرچی بهش میگیم فقط نگا می کند پدرش مسافرت رفته بوداصلانگفت کجاست وموقع دیدنش درواتساپ هیچ حرفی نمیزد خیلی نگرانشم نمیدونم اگر بیماری ای دارد چه نوع مریضی هست وپیش کدام متخصص باید بریم ازطرفی مادرشهرستانیم وشوهرم بشدت بادکتربردن بچه مخالف است نمیدونم چکارکنم

