Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر مهربان من دختر تو ۸ ساله و داره فارمنتین برای صرفه هاش مصرف مکند ۵ شنبه ۷ روزه آن تمام میشه کی میتوانم بهش واکسن آنفولانزا بزنیم یعنی چند روز باید بگذرد
- مولتی ویتامین
سلام روزتون بخیر من پسر 2سال و 7ماه دارم از 2سالگی به پسرم مولتی ویتامین سانستول روزی 5سی سی میدم پسر من غذا خیلی بد میخوری خیلی نگران مولتی امگا ایشان هستم لطفا من رو راهنمایی کنید همین مولتی رو ادامه بدم یا مولتی ویتامین دیگه شما توصثه میکنید ...باتشکر
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- الرژی کودک یکساله
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر ۱۳ ماهه ام تست الرژی پوستی نشون داد که به گلوتن و گوجه فرنگی و پروتین گاوی حساسیت داره آیا باید اینارو کامل حذف کنیم از رژیم غذایش ؟ گاهی نون می خوره نمی تونم ندم
- برم هگزین برای کودک ۱حماهه
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۱۱ ماهش هست،سرماخوردگی شدید گرفته آبریزش بینی گلودرد وزنش هم ۱۰ کیلو هست چقدر و هر چند ساعت باید بهش شربت بدم؟
- جراحی
- اسهال استفراغ مودم نه ماهه ام
کودگ نه ماهه ام دچار اسهال شدید شده ،اسهالش مثل آب از بدنش خارج میشه چکار کنم
- آبله مرغان
سلام پسرم روی بدنش یع دونه هایی و چیزهایی ک مث تاول های سفید هستش در اومده ولی هیچ خارشی ندارع تب هم نداره رو سینه دستاش و سرش ب طور پراکنده هست میتونع آبله مرغان باشه؟
- سرفه کودک
سلام فرزندم ۶سال دارد خیلی زیاد سرفه میکنه،ابریزش بینی هم دارد،تجویز شما چیست
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- سرفه های خلطی شدید
سلام آقای دکتر بچم 10ماهششه سرماخورده شدید و سرفه های خلطی زیادی داره چی بهش بدم باید سریع خوب بشه تا یک هفته دیگ عمل داره توروخدا
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام اقای دکتر دخترم پنج سالشه یه هفته ای هست که سرماخورده بود دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰دادن که تو این یه هفته دو دفعه بین دوتا سه روزی یکبار صب که از خواب پا میشه خالت تهوع و استفراغ داره بدون تب که دمیترونش دادم بهتر شد ولی دوباره امروز صب که دوشنبه سر یه هفته استفراغ کرد که با دمیترون کنترل شد و بهتر شد فقط نمیدونم دلیل این دلدیچش چیه بخاطر شربت سفیکسیم یا چیز دیگه هست ممنون
- خواب شیرخواد
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر نه ماهه ای دارم ک یک مدتی هست شب ها خیلی بدخوابی میکنه خیلی از این پهلو ب اون پهلو میشه و همش عادت کرده که ب شکم بخوابه این مشکلی نداره از شب تا صبح به شکم هستش درستشم کنم باید یکم بعد خودشو ب شکم میندازه
- عطسه
سلام آقای دکتر پسرم 17ماهشه یکی دوروزه در طول روز عطسه میکنه بیشتر از حالت معمول ,امروزکمی آبریزش بینی هم داره وزنش 10کیلو میشه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سلام آیا شیر خشک شماره یک برای بچه یک ساله ظرردارد
سلام وقتتون بخیر بچم پنچ ماه 20روزشه کمک شیر خودم شیر خشک بهش میدم این چند روز شیر خشک نمیخوره فقط شیر خودم میخوره چیکارکنم چی بهش بدم
- پماد سوختگی و کرم
با سلام. آیا اگر بعد از اینکه کرم ضد آفتاب یا ترمیم کننده یا مرطوب کننده یا پماد سوختگی رو استفاده کردیم، دست هامون که ازشون جهت مالیدن کرم و پماد بر روی موضع استفاده کردیم رو نشوریم برای خوردن غذا و خوراکی ها و سایر فعالیت ها مشکلی برای ما پیش نمیاد؟ حالا چه کودک باشه چه بزرگسال

