Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- جراحی لوزه
با سلام و احترام پسر 7 ساله دارم کاندید جراحی آرنو تانسل کتوی 1 میباشد لطفأ ازنظرعمل به علت سندروم مکابولیک میشه عمل کنم، ممنون از شما
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- بوی بدادراردخترم
باسلام دخترشانزده ماهه ای دارم که چندروزه متوجه شدم ادرارش خییلی بوی تندواسیدی داره حدودیک ماه پیش هم آزمایش ادراردادکه سالم بود به نظرشماعلتش چی میتونه باشه
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- سفکسیم ۲۰۰
سلام .خسته نباشید .قرص سفکسیم ۲۰۰ برای بچه ۷/۵ ساله روزی یک عدد ،چند روز باید مصرف شود ؟ در ضمن آمپول سفتریاکسون ۱ گرمی با سرم تزریق شده به خاطر گلودرد و زبان توت فرنگی و حالت تهوع و تب ۳۹ درجه .ممنون میشم اگر جواب دهید.
- عفونت و التهاب چشم
سلام وقت بخیر.دختر ۹ماه ام از دیروز چشم چپ دچار ترشحات عفونی و التهاب گردیده است.
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر من یه پسر2ساله دارم متاسفانه این ازهمون اوایل که شروع کردبه غذا خوردن از6ماهگی بشدت بدغذابود هرچیزی رو نمیخورد.یعنی اگه بهتون بگم باورتون نمیشه. پسرمن حتی نمیدونه شکلات چیه. وزنش موقع تولد دوکیلو 300بود بشدت بدخواب وکم خوابه. ازبغل دستش ردمیشی ازخواب بیدارمیشه. ازنوزادی همینطوربود من خواب عمیق اینو به ندرت دیدم مگراینکه انقدخسته بشه وبیفته اونم فقط یکی دوساعت اول عمیق میخوابه بعدش باز باکوچیکترین صدا بیدارمیشه همه به من میگن چیزی تو بدنش کمه مثلا اهن یا ویتامین Dبه نظرتون ممکنه ازاینا باشه؟ البته من بهش مولتی ویتامین پیداپس میدم بازم تاثیری روی اشتهاش نداره همش شیر میخوره دیگه بعد دوسال هم دادن شیرخشک خوب نیست شیرپاستوریزه هم قوتی نداره. به نظرتون ازمایش لازم داره ولی وزنش بهداشت میگه خوبه الان وزنش 12کیلوه
- درباره ی بدن
چرا من همیشه بدن درد و کوفتگی و خستگی و سردرد دارم و دل من همیشه درد شدید میگیرد؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر بچه من۱۱ماه س قطره سیدرال میدادم ۱میلی ،الان دکتر گفته ۱میل و نیم.چند وقت پیش هم فروزومال ۱۱ میدادم. سوالم اینه زیر چشمش حتی وقتی خوابش پر شده هاله بنفش رنگ کمرنگ داره.این یعنی کم خونی؟ قطره رو با فاصله از شیر هم میدم.درضمن زینک هم دکتر تجویز کرده اونم با فاصله از آهن میدم. شرمنده م که طولانی شد خداقوت
- افتادن سنگ لوزه
سنگ لوزه پسرم اویزون بود با گوش پاک کن یدونه بهش مالیدم سریع افتاد اشکال نداره؟ لازمه کاری بکنم براش؟ شیش سالشه
- سلام پسرم یازده سال داره کلیندیوم سی استفاده کند
سلام پسرم یازده سال دارد وبیشتر معدش ترش میکنه وعصبی هست کلیندیوم سی می تواند مصرف کند یک بار ب او دادم خیلی از لحاظ روحی خوب شد
- دوزمصرف برای کودک ۶ساله تب دار
دخترم ۶ سالشه گلوش عفونت کرده،از داروخونه آزیترومایسین ۲۰۰ گرفتم نمیدونم دوزش رو چجوری بدم متناسب با سن
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- قطره اهن
سلام دکتر من پسرم یه سالشه قطره اد واهن چندسی سی بدم بهش
- دکتر یه سوال داشتم سرماخوردگی
دکتر سلام.دکتر دخترم سرماخورده چه شربتی واسش بگیرم از داروخانه. 19 ماهه
- پاسخ بهسرماخوردگی
18دوشنبه صبح آوردم پیش شما بهش دارو دادین از ظهر تب شدید داره یکسره بیرحاله . شما آنتی بیوتیک سفوروکسیم 250 نوشتین براش دکتر داروخانه دکتر گفت قویه . پسرم 6 سالش 32 کیلو هستش لطفا راهنمایی کنید ممنونم از تلاش شما
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر

