Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین آد
میزان ویتامینی که به بچه ۵و۳ساله چقدرباشه؟
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- اوق زدن کودک
سلام روزتون بخیر آقای دکتر دختر یکساله ام بعلت رفلاکس تا یکسالگی نکسیوم می خورد از یکسالگی با نظر پزشکش قط کردیم گاهی دز حین بازی بخصوص بعد غذا اوق می زنه که سرگرمش می کنم یاد ش بره یا مثلا فوت می کنم تو صورتش که بالا نیاره قرمز میشه و اوق های شدید می زنه علتش چیه ؟ الان ۱۴ ماهه
- استفراغ وخرخرسینه وعدم وزن گیری
باسلام۰محمدمیثاقم پنج ماهوسه روزشه،وزنش ششونیم کیلوست۰اماهنوزم استفراغ میزنه مخصوصا وقتی که روشکمش دستوپا میزنه،یاحتی موقع مدفوکردنم استفراغ میزنه۰شیرخشک آپتامیل یک بهش میدم هردوساعت شصت سی سی۰لاغربودنشواستفراغش خیلی نگرانم کرده گاهی اوقات سینه اش خرخرمیکنه۰حالانمیدونم چیکارکنم۰آقای دکترممنون میشم راهنماییم کنید۰
- مصرف اشتباه شیاف
سلام وقت بخیر دخترم سه سالو یک ماهشه تب داشت خوابالو بودم سریع پاشدم براش شیاف گذاشتم دیدم دیکلوفناک ۱۲۵هستش بعد بردمش بعد از پانزده دقیقه دستشویی شیاف تقریبا بیشترش خارج شد ازش بعد شربت استا دادم هفت میلی به نظرتون چیکار کنم آیا خطرناکه ؟ایا اثر گذاشته شیاف؟
- بی خوابی و بیقراری ناشی از رویش دندان
با سلام دختر اینجانب حدود 18 ماهه است و به دلیل رویش دندان دچار بی خوابی و بیقراری شدیدی شده آیا میتوان با دارو ساعت خوابش رو بیشتر کرد؟ آیا تب به رویش دندان ارتباطی دارد اگر دارد تا چند درجه قابل قبول است؟ با تشکر
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- بیخوابی
دخترم ۹سالسه زیرچشاش تیره شده علتش چی هست
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- تب
سلام خسته نباشید کوکد ۲۲ ماهه پسر فاویسم دارد تب و کمی ابریزش بینی دارد دکتر بردم با شیاف و شربت استامینوفن پایین نیومد ایبپروفن دادم پایین اومد میشه ۶ ساعته داد
- سلام پسرم ۲۰ ماهشه قطره استامینوفن سو سپانسیون چقدر باید بدم باتوجه به اینکه ۱۱کیلو وزن داره؟
- برای آبریزش بینی وعطسه کودک ۴ ساله چه دارویی خوبه
- دونه های قرمز پوست بعد تب
سلام دخترم ۶ سالش بعد از علایم سرماخوردگی به مدت دوهفته که طول کشید الان روی بدنش و صورتش دانه های قرمز دیده میشه دکتر بردیم گفتن راش هست، شربت نیوتادین و قرص مونته لوکاست تجویز کردن، این دانه ها خطرناک ؟ چه زمانی دانه ها درمان میشه ممنون
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- پادردو
سلام ببخشدمن دختر۴ساله اش همیشه ازدردپامیناله همش بایدپاهشوماساژبدم والان ۳روزمتوجه شدم کف پاش زردمایل به نارنجی آقای دکتردخترم براثربیماری که بنده داشتم مجبورشدم ،خیلی وزوترازموعداون به دنیا بیارم ۱۰روزداخل شیشه موندوبعدازدوماه تارشدکردامکان داره .خیلی ممنونم وسپاس گذارم اگربرام توضیح بدیدعلت پادردش دردش وزردی پاش چی ممکن باش وهمش مریضه اصلانمتونم ودخترم ببرم حموم زودسرما میخوره بعدشه هی میگه گوشم از بسکه بردمش. دکترخسته شدم خیلی ممنونم ازشما
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام دکتر نوه من ازجمعه شروع کرده بیتابی میکنه دیشب بردند دکتر گفته گوشش وگلوش متورمه اموکسیسیلین داده اکثرا خوابه ایاطبیعیه ممنون

