Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک وشیر پاستوریزه
سلام میتونم شیرخشک رو باشیر پاستوریزه قاطی کنم پسرم۱۸ ماهشه
- ذ
سلام ، آقای دکتر نیازه که هر روز یک پاف قطره بینی کلداماریس برای بچه ۵ ساله استفاده کنیم ضرر نداره ؟ گفتن برای جلوگیری از سرما خوردگی هست درسته ؟
- سلام لطفا جوابمو بدید از استرس دارم میلرزم
صبح دکتر عمومی واسه سینوزیت و خلط پشت گلو بچم بدون علائم دیگری آمپول بتامتازون ال آ تزریق کرد تروخدا خطرناک نیس عوارضش چطور هست خواهش میکنم جوابمو بدید
- امگا۳
با سلام خدمت آقای دکتر دختر و پسر من یکی ۹ ساله هست یکی ۱۰ ساله چون ماهی و سبزیجات دوست ندارند دوسال پیش یکبار شربت امگا۳ دادم الان از داروخانه قرص ژلاتینی امگا۳ ترکیبی با د۳ و آ و ای گرفتم برای کودکان مال شرکت داروسازی دانا فارماکو ، هیچ اطلاعاتی در مورد جیوه روش ننوشته میخواستم از شما سوال کنم آیا این قرص را من به بچه ها بدم یا شما صلاح نمیدانید؟
- بزاق دهان کودک
سلام آقای دکتر...ببخشید پسر من ۲۱ ماهشه ودو روزه خیلی از دهنش آب میاد.وقتی خوابه بالشش خیس میشه و و وقتی بیداره هم آب از دهنش سرازیره...توی غذا خوردن مشکلی نداره خوب میخوره.مشکل کجاست...در ضمن پسرم یک هفته ست که از شیر خشک گرفتم و بهش شیر پاستوریزه میدم.روزی یکبار...بنظرتون چه مشکلی هست؟
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر من ب دلایلی شیر خودمو نمیتونم بدم و خشک شده بهترین شیرخشک چه شیر خشکیه که وزن دهی خوب و نزدیک ب شیر مادر باشه
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر . آقای دکتر پسرم بیشتر اوقات سرما میخوره و خیلی زمان میبره که خوب بشه . الان یه مدته که سرما نداره ولی آبریزش بینی که خیلی ببخشید رنگش به سبزی میزنه داره . و خیلی هم زیاده . یبار دکتر بردم گفت که حساسیت به غذا یا چیزی داره ولی باز متوجه نشدم که به چه چیزی حساسیت داره .ولی یکبار سرما خورده بود ودکتر بردم گفت که بچتون لوزه داره . آقای دکتر اگه میشه منو راهنمایی کنید که پیش چه دکتری ببرم که مشکل پسرم حل بشه . پسرم وارد ۵ سال شده . قدش ۹۲ و وزنش ۱۵ هستش اگر میشه در مورد قد و وزنش هم یه نظری بدید که آیا مناسب سنش هست یانه. آقای دکتر من ساکن کرج هستم . ممنونم از تمام زحماتتون. خدا بهتون سلامتی بده
- گردو
باسلام وخسته نباشید من پسرم یک سال وپنج ماه داره گردو بهش میدم ولی وقتی میخوره لب دندونهاش رنگشون کبود میشه خواستم بدونم دلیلش چیه ممنون میشم زنده باشین
- غذای کمکی
سلام وقت بخیر شرمنده مزاحم شدم پسرم ۶ماهو ۲۳روزس از ۵ماهگی غذای کمکی شرو کردم هرچی بجز فرنی میدم عق میزنه چیکار کنم
- سلام دخترم 5ماهشه پوستش خیلی خشکه وروی سینش وشکم وپشتش قرمزمیشه پمادمرطوب کننده براش میزدم امروزبعدحمام کردنش لکه های قرمزبیشتروپررنگترشدن وبچه بیقرارشدوخارش داره ازچه پمادی استفاده کنم فاویسم هم هست تشکر
- سلام وقت بخیر اقای دکتر من این چن روز شیرخشک ببلاک کامفورت پسرم عوض کردم وبخاطر رفلاکسش ببلاک arمیدم الان روزی ۳بار دفع داره ورنگ مدفوعش زرد چرا یعنی نمیسازه بس؟
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر اين پماد چشمي رو كه گفتيد شبها استفاده شه تا چه مدت ميشه استفاده كرد ضرري نداره ؟چون يكي دو روز كن نميزنم دوباره چشماش قي ميكنه
- استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- سرماخوردگی و اسم
سلام پیرم ۸ سالش ،اسم داره،پارسال ۱۰ روز بستری شد ، الان سرماخورده دکتر براش ازیترومایسین ۲۵۰ قرص و سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت نوشته نگرانم خوردن این دوتا بدنش و ضعیف نمیکنه و براش ضرر نداره
- یبوست نوزاد
ببخشید دخترم یبوست داره تا شیاف نزم دستشویی نمیکنه باید چیکارکرد
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- تعداد دفعات کودک ۱۸ماهه
دختره من ۱۸ ماهه است و ۲ هفته هس شیر مادر را قطع کردم به علت حساسیت به شیر مادر و اینکه هیچ شیری نمیخوره الان و فقط غذا میخوره .ولی تازگیا هر روز بیشتر از ۶ بار مدفوع میکنه که مدفوعش هم طبیعی است یعنی نه اسهال هس نه یبوست .علت اینکه اینقد مدفوع میکنه چیست اقای دکتر؟
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز

