Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تداخل مصرف زينک با آهن
سلام آقاي دکتر آيا اينکه مي گويند بين مصرف زينک و آهن بايد فاصله ي 12ساعته باشد درست است؟؟براي کودکان هم اينطور است؟اگر همزمان داده شود باعث ميشود به خوبي جذب نشوند؟؟
- سلام دخترم ادراش زرد شده
بعد از اینکه قطره پدیا لاکت بهش دادم ادارش زرد شده تأثیر دارو هست یا مشکل دیگری ممنون میشم راهنمایی کنید
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- سلام پسر من ده ماهه است اسهال شدید داره به طوری که دریک ساعت ۴تا۵بار اسهال میشه چکارش کنم
- تماس
با سلام من امروز از مرکز بهداشت برلم تماس گرفتن ک باید بیایید ک مجدد ازمایش بدین کم کاری تروئید دیده شده دخترم19روزشه ابا دخترم عقب موندگی ذهنی میشه؟
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- یبوست نوزاد
- تب بعد از واکسن ۶ ماهگی
سلام دکتر دخترم بعد واکسن ۶ ماهگی تب کرده قطره سوسپانسیون پاراکید چقد بهش بدم ۶و نهصد وزنشه تبش پایین نمیات هر ۴ ساعت بهش بدم دارو رو؟
- ميزان غذا خوردن
سلام دكتر خسته نباشيد دختر يكسال ونيم دارم چهار وعده غذا ميخوره هروعده ٨ قاشق چاي خوري و ٤ بار هم شير خودم رو ميخوره الان هم وزنش ده كيلوس وزن تولدش ٢/٦٦٠ بود
- شیر خشک
سلام آقای دکتر بچه ام شیش ماه و نیمشه شیر خشک ببلاک آر میخوره و شیر خودم .روزی ۸۰ سی سی فقط شیر خشک ببلاک آر میخوره این ۱۵ قطره آهن که میدیم کفایت آهن بدنشو میکنه؟
- واکسن
با سلام تزریق واکسن 2ماهگی نوزاد با یک هفته تاخیر اشکالی ندارد؟ با تشکر
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- رنگ مدفوع نوزاد
دیروز دخترم شش ماهش بوده آمپول زده قطره اهن و مولتی بهش دادم رنگ مدفوع نوزاد یکم تیره شده علتش چی میتونه باشه
- فاویسم
دخترم مشکوک به فاویسم هست دادن قطره استامینوفن برای واکسن دو ماهگیش ضرر داره یا خیر ؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام وقتتون بخیر من خودم انفولانزای شدید گرفتم تست پی سی آر هم دادم منفی بود. حالاپسرم هم علائم گلودرد و بی قراری داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟ پسرم از شیرمادر تغذیه نمیکنه بخاطر همین دکتر بهش شربت سرماخوردگی داد
- نتیجه غربالگری نوزاد
سلام وقتتون بخیر تست غربالگری دخترم با وجود اینکه نه خودم و نه همسرم فاویسمی نیستیم متاسفانه دخترم فاویسمی هست میخوام بدونم چه کارهایی باید انجام بدم و در دوران شیردهی چه غذاهایی برای خودم ممنوع هست و بعد از 6 ماه چه غذاها و داروهایی برای بچم ممنوعیت داره ؟ ممنونم
- شیشه شیر
باعرظ سلام وخسته نباشید من یه بچه پسریک ساله دارم میخوام شیرخودم روازش بگیرم وعادتشدبدم به شیشه شیر وشیرخشک تاحالاهم به غیرازشیرخودم شیشه بهش ندادم باید چه جوریداین کار روبکنم چون که میخواهم رحم اجره ای بشم وباید شیرم خشک بشه لطفا بهم مفصل توظیع بدید چیکارکنم
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- شولی عضلات
سلام من بچم پسر هست ۴۵ روزش بردم دکتر میگه احتمالا شلی عضلات داره من نمیدونم بچه تو این سن مگه میشه داشته باشه تو خونه دستش حرکت میده مشت میکنه و پاهاشم انگشتاش حرکت میده براش ازمایش نوشتن من نمیدونم اصلا چی شده

