Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دارو
سفالکسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله تجویز میشه؟
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
علت افتادن ناخن دست و پا
- داغی و زردی کف دست و پا ی فرزند
علت داغی کف دست و پای فرزندم و گاها زرد شدن آنها و خصوصا زردی صبحگاهی لب های فرزندم چیست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
- سلام وقت بخیر پسرم ۱۰سالش دچارقرمزی چشم همراه ترشحات ویه کمی ورم شده قطره چشمی رو بایدچندساعت یه باراستفادهکنه
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- اسید معده
باسلام و تشکر،برای بازگشت اسید معده ی بچه ی ۷ ساله با وزن ۴۰ کیلو چه دارویی میتوان داد ؟چه مقدار؟
- ضعف وبیحالی
سلام داکتر صاحب دخترم تازه چهار ماهه میشه بخیر اما دو روزی میشه بیحال است ومثل همیشه گریه نمی کنه شیر هم نمیخوره زیاد میخوابه .صورتش خشک به نظر میرسه وخسته هم معلوم میشه .به نظر تان علتش چی میتواند باشه.
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- سلام پسر من ۱۴ ماهشه بعضی وقتا میکوبه تو سر و پیشونیش میخواستم بدونم علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یک ونیم ماهش هست یکم بینیش گرفتس و یه کمم سرفه میکنه عطسه هم میکنه بردمش دکتر فقط دو قطره داد یکیش برای چشمش که از چشمش اشک میومد و یکیش برای بینیش دیگه چیزی نداد اگه شربت سرما خوردگی پدی کلد بدم بهش مشکلی پیش میاد وزنش ۳ و نیم کیلو هست
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- تب کودک
سلام آقای دکتر. من و همسرم هر دو مریض شدیم ابریزش بینی و سرفه و خارش گلو. پسرمم ۳ سالشه از پنجشنبه صبح تا الان ۳ روزه که تب داره. پنجشنبه تبش ۳۸ بود. امروز ۳۷/۴. هر ۶ ساعت استامینوفن میدم. با استامینوفن پایین میاد. سر ۶ ساعت دوباره تب میکنه. دو سه تا عطسه در روز و دو سه تا سرفه هم داره. خیلی کم تب تا چند روز طبیعیه؟ نیاز به انتی بیوتیک نداره؟
- ریزش مو
دخترم ۱۱سالشه ریزش مو داره میخوام بدونم در روز چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- آلرژی
با سلام پسرم ۸ سالشه آلرژی داره سه ماه بینیش کیپ و سرفه تک توک انواع داروها استفاده شده شما چه میفرمایید ؟ شبا اذیت میشه انقد بینیش کیپه و چه غذاهایی براش ضرر داره ؟🙏🏼
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر پسر دوساله ام از امروز گلودرد داره جوری که خوردن غذا براش سخته وکمی هم تب داره ولی سرفه وآبریزش نداره به نظر شما برای گلودردش چه شربتی خوبه

