Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سیتریزین
سلام اقای دکتر بچه 20 ماهه که 10.500 وزن داره شربت سیتریزین رو چه جوری بدم ؟ روزی 3 سی سی کافیه؟
- اسپری و دمیار
سلام امروز دختر ۲و نیم سالمو بردم دکتر بهش اسپری و دمیار تجویز کرد حالا اومدم خونه اما دخترم اسپری رو روی دهنش نگه دارم باید چیکار کنم میتونم بدون دمیار اسپری کنم؟؟
- واکسن یکسال ونیم
سلام آقای دکتر، پسرم موقع زدن واکسن یکسال ونیمشه،، ميخواستم بپرسم شربت استامينوفن بهش چ مقدار بدم وهر چند ساعت؟؟ وزنش 13 کیلو 600 گرمه!! مرسی
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
کودک ۲.۵ ساله حتما باید با اب جوش خنک شده مخلوط بشه؟
- پسرم تازه رفته توی شش ماه سه روزه مدفوع نکرده فردا میشه چهار روز. یکم موز به کردم با شیر خودم بهش دادم سه چهار روز پیش الان چیکار کنم که دفع داشته باشه ؟
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
- سفکس
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه یک هفته هستش ابریزش بینی سبز رنگ داره و گاهی عطسه میکنه علایمی دیگ نداره! اگ بخام شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم چقد بدم؟؟
- واکسیناسیون
با سلام من دیروز واکسن یکسالگی پسرمو زدم و واکسن به رون پاش تزریق شد شنیدم واکسن یکسالگی به بازو تزریق میشه خیلی نگرانم آیا ممکنه اشتباه تزریق کرده باشن؟ممنون از شما آقای دکتر
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار
- عفونت ادراری و عفونت کلیه کودک سه ساله
سلام دخترم سه سال و چهار ماهه است سوزش ادرار داشت آزمایش دادیم عفونت شدید داشت و گلبول های سفید ادرار ۸ تا ۱۰ تا بود و همچنین لیکوسیت استراز مثبت بود این یعنی حتما کلیه هم عفونت کرده؟
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به هیر و خوشی. پسرم دو سال و شش ماه دارد و تحت نظر شماست. الان دندون آسیاب در انتهای فک در حال بیرون زدن و رشد کردن هست، اما تمام اون ردیف پایین لثه ی اطراف دندان قرمز شده ، طوری که این قرمزی اطراف لثه تا دندون نیش هم رسیده آیا این قرمزی لثه که تا اطراف دندان نیش هم هست طبیعی است؟ مگر نه اینکه فقط باید لثه ی اطراف همان دندانی که در حال رشد هست قرمز بشه؟؟ متشکرم از پاسخدهی شما دکتر بزرگوار
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- تعداد قطره باکتی ماید برا کودک دوساله ونیمه
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه

