Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم لب پایینشو میگیره
سلام دخترم لب پایینشو مدام بادندونای بالامیگیره ۳سالشه و این موضوع ب شدت نگرانم کرده چون عادت شده براش و تحت هیچ شرایطی حاضر نیس ول کنه جدا ازاینکه جلوه خوبی نداره میترسم فک پایینش ب عقب کشیده بشه آیا راهی هس واسه درمان
- حرف زدن کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۲سال و پنج ماه دارد.تعداد زیادی کلمه بلد است بیش از ۱۰۰ ولی جمله فقط آب بده را میگوید.فعل هم مثلا بیا برو بده نیست.چند کودک هم سن او در فامیل جمله بندی خوب دارند.پسرم باهوش است و دستوراتی مثل برو دم دستشویی یا لیوان را بیار و مشابه اینها را انجام می دهد.این که نسبت به کودکان فامیل هنوز جمله بندی نمی کند جای نگرانی دارد؟با سپاس از شما
- دلپیچه واسهال
سلام وخسته نباشین دخترم ۴ ساله هست ۱۱کیلووزنش هست ازدوروزپیش سرفه خلطی داره سرفه هاشدید نیست وقتی شربت سیموسپان میدم سرفش قطع میشه ولی امروزدل پیچه ومدفوعش هم ابکی شده فعلا تب نکرده ممنون میشم راهنمایی کنین چه دارویی بگیرم
- نوزاد زیریک سال
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم ازتون پسرم۹ماهشه میخواستم بپرسم ک میتونم عروسی اینا ببرمش چون شنیدم برای بچه خوب نیس سروصدای عروسی
- تشنج
بچه م ۵سالشه ۱۰روزه که وقتهایی به یه نقطه خیره میشه وحالت نفس نفس زدن روبه خودمیگیره وبعدازچندثانیه به حالت اول برمیگرده
- آلرژی
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه بعد باز برمیگرده . به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- سلام آقای دکتر پسرم یک سال شیش ماهش هست وزنش خیلی کم ضیف هست سه روزه سرما خورده چ شربتی بدم امروز هم تب کرده
- گرفتگی صدا و سرفه های بد
سلام پسرم ۹ماهشه آبریزش بینی وگرفتگی صدا داره چکارکنم خوب بشه
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- دل دردی
سلام دکتر نوزاد ۲۵روزه ای دارم که گاهی زیر سینه غر میزنه و شیرمیخوره بعد ول میکنه سرشو عقب میبره گریه میکنه ایا دل درد میشه؟ازکجابفهمم باید و چی بدم بهش؟
- بیخابی
سلام خسته نباشیناقای دکتر .دلیل کم خواب شدن بچه هفت ماهه چیه فقط خوابس در روز شاید ۳ الی ۴ ساعته بعضی وقتام کمتر دلیلش چیه
- زینک سولفات
سلام.دیروز به دلیل اسهال پسرم رو خدمتتون اوردیم.شما قطره پدی لاکت و زینک سولفات براس تجویز کردین فقط اینکه تا چند روز باید پدی لاکت رو مصرف کنه و زینک سولفات رو نوشته رو جعبه ۲سی سی خواستم ببینم درسته؟۷ماهه وزن ۹.۶
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- سرماخوردگی نوزاد۲۰روزه
پسرم ۲۲ روزشه دماغش کیپه بزور نفس میکشه اصن نمیتونه بخوابه توروخدا کمکم کنید
- شربت آموکسی ۱۲۵
پسرم ۱۸ماهش هست با وزن ۱۰ کیلو چقد شربت آموکسی ۱۲۵بدم؟
- یبوست
سلام اقای دکتر گرامی. اقای دکتر من نوزادم سی و دو روزه هست. از شیر من و شیر خشک نان تغذیه میکنه. آقلی دکتر من از زایمان سزارینم به بعد همش دچار یبوست هستم و اذیتم. آقای دکتر من از چه دارو یا شیافی استفاده باید بکنم برای ییوستم که برای نوزادم بی ضرر باشه خیلی ممنونم از وقتی که برای ما میگذارید
- دخترده ماهم بعدازعمل قلب
باسلام خدمت جناب دکتردخترده ونیم ماهه ای دارم که حدودچهل روزپیش عمل قلب بازشدوازاون روزتاحالایبوست شدیدگرفته طوریکه خیلی زورمیزنه وگریه میکنه ومدفوعش هم خیلی خشک وسفته دکترپودرپیدرولاکس دادکه اگه هرروزمیخوردشکمش خوب بوددرغیراین صورت نه بعدیه دکتردیگه بردم که شیاف گلیسیرین وآنتی هموروییددادامابازم فاییده ای نداشت بعدشروع کردم به گیاه درمانی که بهش روغن بادام وکنجدوزیتون وشربت انجیروشربت بیلی ناسترهم دادم امابه سختی روزی یک باردفع میکنه فلوس وبارهنگ وانجیرخشک هم فایده نداشت شیرخشکش روهم که ببلاک میدم که میگن ضدیبوسته درون مقعدش روهم باسرنگ روغن زیتون مییریزم لطفاااراهنماییم کنیدچیکارکنم
- علت افتادن ناخن کودک
سلام چند هفته پیش ناخن دست دختر افتاد الان ناخن دست دیگه اش داره میوفته

