Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام آقای دکتر اگه بچه 3 تا4ماهه تب کنه آیا میشه شیاف کود استفاده کرد؟چه میزان؟
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- خس خس سینه
سلام دختر من ۲ سال و ۵ ماهه هستش چند وقتی هست که بعضی وقت ها سینه اش قرچ قرچ صدا میاد در ضمن پسر من هم ۶ ماهه هستش همین مشکل رو داشت با سرفه که دکتر گفت رفلکس داره و دارو داد خوب شده از وقتی که دود سیگار بهشون خورده این جوری شده علائم سرماخوردگی هم ندارن و به خاطر کرونا هم هیچ جایی نمی رم که بگم با کسی هم در ارتباط بودن
- تزریق
برا بچه ی چهار ساله چند دوز واکسن آنفولانزا بایستی تزریق شود؟
- کاغذ خوردن کودک شش ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم شش ماهشه و اندازه ی مستطیل کوچیک از کنار ی کاغذ کادو رو خورده باید چکار کنم ؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- سابقه رفلاکس
سلام وقت بخیر دخترم در نوزادی رفلاکس شدید داشت نکسیوم مصرف می کرد الان ۱۲ماهه نکشیوم مدتی است که قط کردم علامت خاصی نمی بینم فقط در بیداری شیر نمی خوره و کم اشتها و وزن گیری خیلی کندی داره به نظر شما قط کردن داروش درست بوده ؟
- سلام دخترم چند شب فقط میگه گلودرد دارم نصف شب دیشب روز سوم بود کلا صداش گرفته بود و نمیتونست نفس میکشه این گلودرد ویروسی یا باکتریایی در ضمن دخترم ۴سالشه
- مقدار و مدت دارو اموکسی کلاو ۶۴۳ بعد امپول چرک خشکن
سلام.ببخشید.من یک ساعت پیش پسر ۶ سالم امپول چرک خشکن زد.من کی باید اموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم.ممنون
- دوز مصرفی آموکسیلین125
مقدارمصرف وفاصله زمانی برای مصرف داروی آموکسیسلین125 در کودک1سال ده ماهه با وزن 10کیلو
- مدفوع زرد رنگ
سلام آقای دکتر ببخشید ۲روزه مدفوع بچم اسهاله زرد رنگ ۵ ماهشه شیر مادر میخوره. بی بی کر دارم میتونم بدم؟
- حساسیت به نیش پشه
سلام و عرض ادب دختر پنج سالمو وقتی پشه نیش میزنه جای نیش اندازه سکه ورم میکنه و تاول میزنه و برای اینکه خوب پشه ی پماد مخصوصه که میزنم عفونت نکنه آیا راهی برای درمان از حساسیت نیش پشه وجود دارد؟ بینهایت سپاس
- اسهال کودک ۱ساله و ۴ماهه
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- مصرف قرص اشتباهی
بجای قرص ایروکاست ، قرص روپیکسون ۱۰ به دخترم دادم خورد ۷ سالش هست و اشتباه کردم بخاطر شباهت بسته بندی و به اسمقرص توجه نکردم
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- سلام وقت بخیر . من پسرم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه اشتباها یه دونه از قرص کلد استاپ رو بهش دادم ایا مشکلی برای پیش میاد؟
پسرم داره سرما میخوره و من به جای قرص خودش اشتباها قرس کلد استاپ رو یه دونه بهش دادم بعدش هر کاری کردیم بالا نیاورد ایا خطری براش داره . مرسی لطفا جواب بدید .
- مکیدن انگشت
با سلام واحترام خدمت اقای دکتر.دختر۴ساله من مدام یا در حال مکیدن انگشت است یا ناخن خوردن.خیلی تلاش کردم به هر طریقی اعم از تشویقی وتنبیهی و بیشتر اوقات بی توجهی و حواس پرتی ولی هنوز نتوانسته کارش را ترک کند.متاصل شدم.لطفا راهنمایی بفرمایید.با تشکر
- آلرژی
باسلام اقای دکتر ما مسافرت بودیم پسرم دوسالشه اومدیم از مسافرت پسرم کل بدنش ریخته بیرون جوش های خیلی خیلی ریز قرمز کل صورت وسینه وکشاله رانش وروی پلک وزیر پلک وپیشانی وچندتا هم روی لبش زده از قبلش هم سرما خرده بود بردیم دکتر فقط سیتیرزین و برای سرما خردگیش ازیترو داد الان دو بار سیتیرزین دادم از بین نرفته این قرمزی ها و اصلا هم نمیخوابه فقط تو خواب گریه میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- جوش
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر آیا جوش سرسفید روی بدن کودک ۲ساله میتواند نشان کبد چرب باشد

