Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد و تورم و قرمزی پشت گوش دختر ۲ساله نیمم چیه و چکار باید بکنم
- دل درد
دخترم چهارساله ونیم داره دائم دل درد داره هردفعه این دل درد نیم ساعتی طول میکشه ممکنه درطول روز چند بارپیش،بیاد یه روز اصلا درد نداشته باشه دلیلش چیه؟
- یبوست
- سلام خسته نباشید دخترم ۶ سالشه سه روز پیش تب کرده دکتر انپول پنی سلین ندشته زدم الان تبش قطع شده سرفه خشک زیاد داره همراه با گاهی عطسه راهنماییم کنیین لطفا دارو دیگه نیاز داره؟
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- چشم
سلام من ی پسر هشت ماهه دارم جدیدا متوجه شدم که وقتی به سمت چپ نگاه میکنه انگار یکی از چشماش حالت چپ شدن پیدا میکنه لطفا راهنمایی میکنید
- فرورفتگی سر
سلام آقای دکتر خسته نباشید علت فرورفتگی تو بعضی قسمت های سر کودک چیست؟ وزن تولد۳۴۰۰ وزن الان۶ ۵ماهشه.
- سلام وقت بخیر پسر من ۱۰ سالش هست برای تب وگلو درد شدید شما چه تجویزی دارید ؟
در صورتی که در حال خوردن آنتی بیوتیک است به مدت ۱۰ روز اما امشب دوباره تب کرده علت چیست ؟ داروی مصرف شده در این ده روز فلوکساسین میباشد
- مصرف قرص سفکسیم برای اطفال
سلام پسرم از سه هفته پیش سرفه با خلط و ابریزش بینی داره روزهای اول چند بار تب کرد بردم دکتر شربت کوریزان سرما خوردگی و سرفه و سیتریزین و سوسپانسیون ازیترو مایسین دکتر تجویز کرد داروها تمام شد اما هنوز سرفه و آبریزش بینی داره چکار کنم آنتی بیوتیک داروخونه پیدا نمیشه قرص سفکسیم ۵۰۰ خونه دارم نصف کنم بهش بدم؟
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- سلام اقای دکتر نماز وروزتون قبول حق باشه من پسر یک ساله هفت ماهشه وسرفه میکنه میگن ستادین دی سی برای سرفه اش عالیه وزنشم یازده کیلو الان چند سی باید بدم
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- سرماخوردگی
سلام دخترم شش ماهش هست سرماخورده کمی التهاب گلو داره وآبریش بینی کمی هم سرفه میکنه چشماش قرمز شده ومتورم شده بردم دکتر شربت پلاژن دادن وشربت آموکسی سیلین برای چشماش چیزی ندادراهنمایی میکنید لطفا واینکه آموکسی سیلینو چطور بدم مقدار مصرفشو
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- کاتوسین ۱۲۵
سلام دکترعزیز دخترم ۶سالشه سرفه ی شدید خلط دارداشت دکتر ی سری داروداد بااسپری کاتوسین ۱۲۵ صررنداره برا بچم؟؟؟
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
علت افتادن ناخن دست و پا
- زردی
سلام پسرم2سال نیمشه قطره اهن از همون اول نخورد الان میبینم شکمش کف پاش زردی داره باید چیکار کنم
- دفع مخاطی
سلام آقای دکتر خیلی خیلی ببخشید چرا با اینکه رژیم دارم خیلی سفت و سخت باز دفع بچه ۶ماه م مخاطیه؟

