Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس در دوران شیردهی
سلا اقای دکتر من سوزش ادرار شدید دارم به دکتر مراجعه کردم ولی فراموش کردم بگم که بچه ی کوچکدارم . بچه ی ۱۱ماهه دارم میخواستم بپرسم داروی سیپروفلوکساسین وفنازومکس میتونم استفاده کنم .
- فلش دوربین
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست تا حالا نا خواسته دو مرتبه بافلش ازش عکس گرفته شده ایا برای بینایش مشکلی پیش میاد من نمی دونستم که فلش برا چشم نوزاد ضرر داره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- شیر خشک دختر ۳ ماهه
سلام و خسته نباشید
دخترم ۳ ماه هست میخواستم ببینم چ شیر خشکی بش میتونم بدم البته ببلاک کانفورت نمخوره
ممنون
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- پسر
سلام آقای دکتر ف زندم امروز۸ماه وبیست وپنج روزه است ۳۶ هفته ونارس دنیااومد وبه دستکاه منتقل شداما خداروشکر مشکلی نداشت الان سینه خیز میره وکمی به عقب کمی میره بهاسم خودش واکنش میده دد ببه میکه ارم دست میگیره بلند میشه چیزی دستش باشه بهش بگم تودستم میزاره خوردوخوراک مناسب وزن دهکیلوقد ۷۵استبااسباب بازی بازی میکنه بیسکویت وشیشه شیر خودش میخوره فعال. خوش خنده وخوش خوراک است فقط سوالم اینه وقتی من بشینمش میشینه به مدت طولانی بازی میکنه ومیتونه بادودستش بازی کنه البته بعد چنددقیقه شایدبیفته خودش نمیتونه از حالت دراز کش به نشسته در بیاد واین من خیلی نگران کرده
- شيرخشك
بإسلام دخترم ٥ماهشه هم رفلاكس داره هم الرژي شيرخشك اچ آ دكتر تجويزكرد بشدت خس خس سينه داشت و بي قرار بود،وناله ميكرد،ولي با مصرف شيرخشك اي آر حالش خوبه،فقط موقعي كه گرمش ميشه قرمزي هاي صورتش كه به علت پروتين نمايان شده بشدت ميخاره و قرمز ميشه.آيا مشكلي داره نوزادي كه حساسيت يه پروتين گاوي داره از شيرخشك إي آر مصرف كنه؟
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- قرمزي زيرچشم
سلام وقت بخير.دخترسه ساله دارم الان تقريبايه مدتيه كه زيرچشماش قرمزهستن خواستم بدونم چي هست مشكل چيه؟؟ممنون ازشما
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- قطره استامینوفن
پسر سه ماهو نیم ما به دلیل مشکل کولیک شب ها دل پیچه داره و درد نمیزاره بخوابه ولی اگر نیم سی سی قطره استامینوفن بهش بدیم بعد از نیم ساعت آروم میشه و خوب میخوابه استفاده از این قطره هرشب مشکلی ایجاد میکنه؟
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- زور زدن نوزادان
سلام نوزادم۴۸ روزشه کش وقوس شدید داره وخیلی زور میزنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
- بی قراری نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل اینکه نوزاد ۲۶ روزه موقع خوردن شیر خودم بی قراری میکنه و زور میزنه ولی موقع خوردن شیشه شیر اینجوری نیست چیه؟
- شیر
سلام پسرم ۳۵روزشه از بیست روزگی بهش شیر ببلاک دادم الان صورتش بدنش و سرش اگزما زده بهش ببلاک اچ آ بدم ؟ شیر خودمم بهش میدم
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم یکسال ویک ماهشه فقط ابریزش داره باگاهی عطسه این ابریزش چندروزی هم هست کم ادامه داره چی بدم خوب بشه؟
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- مصرف دارودرشیردهی
سلام اقای دکترببخشیدخواستم بدونم اگه مادرداروبرامعده مصرف کنه روی نوزادتاثیرداره یانه؟؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هر چه شیر میخورد استفراغ میکنه و گریه و بیقراری هم میکنه تب نداشت ولی الان یه مختصر تب هم داره
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد

