Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام.دکتر دخترم ۷ماهشه و رفلاکس داشته.الان وزنش ۷کیلو هست.میگن وزنش کمه.چه غذاهایی بهش بدم که وزن بگیره.البته سوپ و فرنی و سیب زمینی آپز بهش میدم.
- سلام پسرمخیلیسرفهمیکنه
سلام آقا دکترپسرم خیلی سرفه می کنم تب دارم خس خس سینه دارد باید چی داری بدم بهش بی زحمت بهم بگین ممنون میشم ده ماهاست
- درباره لرزش پای نوزاد
نوزاد من ۴۵روزشه یک هفته ای است که بعضی مواقع پاش لرزش پیداکرده خیلی نگرانم
- بالااوردن شیرخشک
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر . نوزادم دخترم ۱۰روزه هستش وشیرخشک بیشترازشیرمادر مصرف میکنه و گاهی بعد شیرخوردن موقع آروغ گرفتن همه روبالا میاره.البته همیشه نیست.دلیلش چی میتونه باشه؟ اسم شیرش هم سوپرامیل هست.ممنونم
- اسهال نوزادان
سلام پسرم اول شیر خشک یارانه ای میخورد بعد از شش ماه بهش نان دادم از اون موقع تا حالا هی زود به زود اسهال میشه میخواستم بدونم ممنکنه از شیرش باشه
- آمپول پنتوپرازول
معده درد داشتم رفتم دکتر برام پنتوپرازول داخل سرم نوشت گفتم نوزاد ۴ ماهه دارم و شیر میدم،اما انگار .... الان سرچ کردم نگران شدم چیکار کنم؟؟؟
- کارنکردن شکم
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه ۳روز شکمش کارنکرد بعضی وقتاحس میکنم ی زور ریزی میزنه ولی بعدش خبری نیس تاچند روز شکمش کارنکنه طبیعی؟
- چشم نوزاد
سلام کودکم هشتماه ست نمیدونم چرابععضی وقت هاچشماش فشارمیده اماچشمش قرمز نیست
- قورت دادن هسته زغال اخته
سلام بچم یه سالو نیمشه هسته زعال اخته قورت داده چی کار کنم
- سرفه وگرفتگی بینی نوزاد چهار ماه 23روزه
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماه23روزشه در 35 هفته 5روز به دنیا اومد از اولم هم گرفتگی بینی داشت قطره بتامتازون پزشک اطفال تجویز کرد و الان دوروزه خیلی سرفه میکنه به قدری که استفراغ میکنه اسفراغش خلطی هست باید چیکار کنم
- کم کردن آب بدن
سلام. من فک میکنم پسرم داره آب بدنش کم میشه میتونم بهش پودر او آر اس بدم؟ پسرم سه ماه و نیمه است
- تب کودک
باسلام کودک ۶ونیم ماه هست الان ۵روزه تب داره ۳۸تا۳۹ میره بدسومین روزهم شروع به اسهال کرده بردین دکترشربت سفیکسیم داد۱۰۰میلی هرروز۲+۵سی سی وهر۴ساعت قطره استامنوفین استفاده میکنیم ولی بااین همه تبش بالا پایین میره ومدفوش شله الان بنظرتون چیکارکنیم بیقراریش بهتربشه الان ۴ روزه شب تاصبح پاشورمیکنم اما بعد۲ساعت بازتب میاد
- ترس کودک
با سلام و خدا قوت یه سوال داشتم . پسرم 6 ماهه است . خداروشکر همه حرکاتش خوبه . خوابش خوبه . فقط وقتی بچه خواهرم که 3 سالشه میاد خونمون تا صداشو میشنوه گریه میکنه . چند وقت پیش وقتی به خانه مادرم میرفتیم در خونه با شدت بسته شد و پسرم ترسید همون موقع بچه خواهرم داشت حرف میزد بلند بلند امکان داره به خاطر این باشه ؟ بچه خواهرم 3 سالشه و دختره . بلند هم حرف میزنه . ممنون میشم راهنمایی کنید . نگران پسرم هستم
- رفلاکس
شربت دومتیدون تاچندوقت میشه برانوزادچهارماهه استفاده کرد
- یبوست
پسرم ده ماهشه. یبوست داره و ناآروم میشه. پودر پیدرولاکس میدم اما جواب نمیده. میتونم شربت پی ای جی بدمش ؟ به چه صورت باید بدم؟ البته پودر اس امپرازول هم مصرف میکنه میگن باهم تداخل دارن
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۸ماهشه بردم دکتر داروهاشو نمیخوره همش بالا میاره آهن ومولتیشو هم بالامیاره چیکارکنم همش خلط داره خس خس سینه آبریزش کمکم کنید
- کولیک
سلام. برای کولیک نوزاد یک ماهه چه دارویی پیشنهاد میدین؟
- نوزاد ۳۶ هفته
سلام آقای دکتر
نوزاد ۳۶ هفته به دنیا آوردم که مشکلی تنفسی دارد. خیلی نگرانم الان داخل دستگاه هستش میگن که تنفس هاش خوب نیست آیا امکان خوب شدنش هست؟
تو رو خدا جواب بدید خیلی حالم بده
- کرونا
سلام دکتر همسایه مون کرونا گرفته طبقه پایین هست احتمال داره ماهم بگیریم بچه نوزاد دارم نگرانم... بعد هفته گذشته خواهرش داشت ولی خودش هنوز نداشت خواهرشو ک برده بود دکارخ ائمدهح بود دم خونمون کمر دخترمو از رو لباس بوس کرد اگه ماهم گرفده باشیم تا کی نشون میده
- اسپری بینی
سلام استفاده ازاسپری بینی نورمونیکس واسه نوزاددوماه نیم چندساعتی یک باراستفاده بشه ؟اگرازاسپری نورمونیکس به جای سالبوتامول استفاده بشه اشکال داره

