Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلودرد چرکی سفید رنگ
سلام وقت بخیر،مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۷ ساله باوزن ۱۷ کیلو چه مقدار هست روز دوم بیماری هستش
- خارش
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۵ماهشه خارش دماغ داره که نمیتونه بخوابه چند روزم هست پاهاشو میماله بهم ناله میکنه وقتی میخارونم آروم میشه.میشه سیتریزین داد؟
- زنبور
سلام پسرم 8 سالشه بعد امروز تو باشگاه زنبور نیشش زده ولی معلوم نیس چه زنبوری بوده حالا دکتر بردیم وامپولم زده ولی همچنان متورم وقرمز هستش خواستم نظرتونو بدونم.
- گلو درد و فارمنتین
سلام خسته نباشید من پسری دارم یک سالو هفت ماهشه گلو درد داشت بردمش پیشه دکتر عمومی بهش فارمنتین ۶۴۳ داد میخواستم ببینم تا چند روز باید این شربتو مصرف کنه؟وزنشم ۱۲/۵هستش
- بیضوی
سلامخسته نباشین خدمت دکتر بچه من حدود ۲۰ماهش هست احساس میکنم ببخشین اینجوری میگم بیضه های پسرم کوچیک هستن بعضی کودکان پسر رودیدم که نسبتا بزرگ هستن بیضه هاشون اینموضوع خاطر ما رو خیلی ازردهکرده ممکنه یه توضیح یا راهنمایی درحق ما بدین
- بی خوابی
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر شرمنده مزاحم اوقات شریفتون شدم یه سوال داشتم چند مدته بچه من یک سالو ۳ماه هستش شبا دیر وقت میخابه وست شب بیدار میشه گریه میکنه خوابش میپره یکی دوساعت بعد میخوابه شبا کلا اینطوری شده یه راهنمایی پزشکی دارویی میکنید ممنون میشم بازم خیلی ممنون
- بیرون ریختن صورت بعد از تب
با سلام پسر من بعد از سه روز تب دونه های قرمز روی صورت و سینه و پشتش زده ، البته از ده روز پیش هم سرما خورده بود ولی با تب شدیدتر شد و علائم سرماخوردگی روهم داره تشخیص شما چیه ؟
- سلام پسرم 5سال و دوماهه هست که چند روزی هست دچار تهوع و استفراغ میشه شکمش کلا از بچگی سفت کار میکرده و ییوست داره سابقه عمل لاپاروسکوپی داره برای پایین اوردن بیضه الانم چند روزی هست خیلی لاشتها به غذا نداره و هنگام غذا خوردن عق میزنه امروزم که بالا اورد رنگش پرید و کف دست وپاش بی رنگ لاغر اندام قرص پنتوپرازول هم بهش دادم چون فکر کردم ریفلاکس داره ولی روز سوم بعد از خوردن قرص دوباره استفراغ کرد مشکلش دقیقا چیه
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- شیرخشک
سلام اقای دکتر وقت بخیر من دخترم ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ روشروع کردم میدم چندروزولی ۳.۴روز یه بار دستشویی میکنه ویبوست داره وکامل دستشویی نمیکنه گرد توپی یه دونه میکنه چیکارباید بکنم ممنون از راهنماییتون
- فرزندم علائم سرماخوردگی داره میشه براش واکسن یکسالگی زد یا ۲الی ۳ هفته عقب بیفته اشکالی نداره؟
- سلام خسته نباشید برای سرفه پسرم سه ماه سالبوتامول داده بدم بخوره
سلام دکتر پسرم ۸ سالشه اماه پیش سرما خورد دکتر بردیمش خوب شد الان سرفهای شروع شده وخلط داره خیلی سرفه میزنه خودشم خسته شده دکتر الرژی ببرمش یا دکتر اطفال ممنون
- قرص خوردن کودک
سلام آقای دکتر پسرم 18ماهشه دیروز بردنش خونه مادر شوهرم اونجا 6تا قرص فشار خورده اینا نفهمیدن بعد آوردن خونه دیدم بیحاله هی چشماش میرفت هی میومد بعد من گفتم شاید یه چیزی برداشته خورده آوردم شیر دادم خورد تازه امروز به من گفتن 6تاقرص خورده نیازی هست الان ببرمش دکتر الان حالش خوبه ولی قرصا رو خورده
- دندون
سلام دکتر دخترم ۱۳ماهشه ۱۰روز پیش تیزی دندان پایینش به دستم خورد دندان نیش پایینش بیرون اومده کمی ولی کامل نه یک دونه اش بیرون زده د۳ تزریق کردیم اوایل فروردین واینکه خودمنهم دیردندون درآوردم مادرشم لازمه چیزی بدم بهش مثل کلسیم یا…
- میزان زینک
سلام میزان نئوزینک برای کودک ۲۳ماهه
- اب نخوردن
کودک ۱۴ ماهم اصلا آب نمیخوره ایا خطرناکه؟؟
- مدفوع زیاد بچه 3 ساله
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسر من3سالشه تقریبا دوهفته پیش مریض شده بود اسهال هم داشت ولی بعد خوب شد الان از اون موقع پسرم زیاد پی پی میکنه تامیخواد غذایی چیزی بخوری فورا بعدش میره دسشویی میکنه 14 کیلو هستش ولی خودش لاغره میشه راهنماییم کنید چیکار کنم
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید بنده قطره مولتی ویتامین اشتباهی بجای بیست پنج قطره سی قطره ب نوزادم میدادم حدود سه ماه اشتباه داد ایا عوارضی بدنبال داره جای نگرانی وجود داره؟.یه چن وقتی هم هس نوزادم یبوست گرفته ممکن از اون باشه؟؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون

