Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام من دخترم ۶ماهشه باید واکسنشا برنم یکمی سرفه میکنه چشماش قی کرده اشکال داره بزنم
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- سرما
سلام بچم گلوش چرک کرده ۹ ماهشه تقریبا ۱۱کیلو شربت آزیترومایسین روزی چند سی سی بدم
- دندان
سلام دکتر پسرم ده ماهو نیم داره و الان دوتا تو هشت ماهگی دوتا دندون پایین در اورد الان لثه درد داره برای دندون های بالا ولی در نیومده مشکلی داره ک انقد دیر داره دندون در میاره یا طبیعیه ممنونم
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .
- پوشش سر نوزاد
سلام اقای دکتر . من تو شهرمون از یه دکتر در مورد مدت زمان استفاده از کلاه نخی برای نوزاد داخل خانه پرسیذم گفت اگه دمای خانه تا۲۶ درجه باشه نیازی به استفاده از کلاه داخل خانه نیست . ولی بعضی ها میگن تا چهارماهگی باید استفاده کرد.کدوم نظر درسته؟
- آزمایشات سندرم ها
سلام
از نظر سندرم ترنر بررسی شده است چون آمنیوسنتز انجام شده بود و سونوگرافی هم دختر بودن را ثابت کرده است آیا سندرم دیگری هم هست که باعث تابه تا شدن شود - سرفه نوزاد سه ماهه
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه هر چند ساعت سه چهار تا.البته بیست روزگی بستری شد به علت ذات و ریه و خوب شد ولی گاهی سرفه داشت یه مدت دکتر دیفن هیدرامین داد براش خوب شد باز دوباره شروع شده
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- ناف نوزاد
سلام ...پسر من ۷ روزه بود که بند نافش افتاد بعد از اون تا الان نافش یکم بیرونه ولی علائم فتخ ناف رو نداره به نظرتون این بیرون زدگی طبیعیه ؟
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- تب نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم یازده ماهش هست از غروب یهو تب کرد هیچ علامتی از سرما خوردگی هم نداره بهش استامینوفن دادم یکم بهتر شد ولی سرش هنوز داغ هست باید چیکار کنم
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- مشاهده خون
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماهه دارم دو روز بعد از واکسن چهارماهگیش دماغشو تمیز میکردم با عرض معذرت مابین مواد سفید محتویات دماغش خون هم بود . علتش چیه؟ آیا مشکلی هست؟
- خروسک
دختر 11. ماهه ام 3 روزه که خروسک گرفته ، دکتر گفت ویروسیه ، دوشب هست که نمیتونه بخوابه ، بخاطر سرفه و خس خس سینه که احتمالا درد زیادی داره ، همش میترسم خفه بشه نتونه نفس بکشه ، خواهش میکنم کمکم کنید برا التیام گلوش چیذبعش بدم ، دکتر متخصص استامینوفن ، ستیریزین و پلارژین براش تجویز کرده
- شیرخشک
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماهه ی من به خاطر حساسیت به پروتیینگاوی شیرخشک آپتامیل پپتی یک میخوره . جدیدا این شیر رو خریداری کردیم داروخانه گفت آپتامیل پپتی سینئو( syneo) یک به جای آپتامیل پپتی یک میاد. خواستم بپرسم آپتامیل پپتی سینئو یک همون آپتامیل پپتی یک هست؟ یا این دوتا فرق میکنن باهم ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷/۵ کیلو،.سه روز تب داشت،امروز سرفه خشک و آبریزش بینی داره.بیقراری میکنه .دکتر برده بودم بجز استامینوفن دارویی نداد.ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم بچم حالش بهتر بشه.
- حساسیت به شیر گاو
با سلام پسرم هفت ماهش تموم شده، به شیر گاو آلرژی پیدا کرد. پنج روز اسهال داشت، داخل انگشت های دستش زخم شده شبیه ب اگزما، شربت سیتریزین و پماد هیدروکورتیزون بنطر شما میتونم براش استفاده کنم؟

