Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه و دارو
سلام من یه نوزاد ۴۲ روزه دارم که میخوام ختنه کنم دکتر بهش شربت پرومتازین و قرص دیازپام داده که گفت قبل ختنه شربت رو دو سی سی و نصف قرص با نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ بهش بدم روش ختنه هم جراحی هست الان من چیکار کنم؟؟؟ آیا این داروهارو استفاده کنم ؟؟؟
- سلام آقای دکتر پسر ۶ ماه و نیمه ام امروز بغل یک بچه بود و کمرش یک لحظه به خاطر غفلت برگشت و گریه شدید کرد اما بعد آرام شد آیا نیاز به معاینه دارد ؟
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟
- دورسر نوزاد
نوزاد دختر دارم الان 4.5 ماهه است درزمان واکسن 4 ماهگی مراجعه کردم به مرکزی بهداشت گفتن دورسرش رشد مطلوب نداشته زمان تولد وزنش 3200 و دورسرش34 بوده در 4 ماهگی 7100 با دورسر40 بوده و هفته پیش برای سرماخوردگی مراجعه کردم به دکتر باز هم 40 بوده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- شیرخشک
سلام وقت بخیر،آقای دکتر برای درست کردن شیر خشک از آب دستگاه تصفیه که جوشیده شده میتونیم استفاده کنیم؟
- تنفس
سلام من یک پسر ۴۰ روزه دارم متخصص اطفال گفته سرما خورده و تنفسش بعضی مواقع تند میشه تقریبا ۶۰ تا ۶۵ بغضی مواقع هم خوبه ۴۵ تا ۵۰ این طبیعیه یا نه
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- آلرژی
سلام پسر من هفت ماه و ۱۲روزشه. آیا میتونم بعنوان دسر بهش خرمایی که در آب گرم حل شده بدم؟ دو روز بهش دادم، میتونم ادامه بدم یا نه؟ آیا خرما آلرژی زاست؟ پسرم برای درمان آلرژی، دارو مصرف میکنه
- ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- غذاي كمكي
سلام خسته نباشيد پسر يازده ماهه ي من خيلي بد غذاس هيچي جز نميخوره گاهي اوقاتم اگه بخواد بخوره ي قاشق كوچك غذا ميخوره اگه ميشه راهنماييم كنيد بعد همون ي قاشقو اگه ي كوچولو حجمش زياد باشه خيلي ببخشيد عق ميزنه راهنمايي بفرماييد ممنون
- گوش نوزاد
سلام وقت بخیر یه سوال در مورد حمام کردن نوزاد داشتم اینکه بعداز حمام کردن گوش نوزاد میکده میشه تا آبش خارج بشه آیا ممکنه به شنوایی نوزاد آسیب وارد بشه من دو ماهه اینکار رو میکنم بعداز حمام نگران شدم نکند به گوش فرزندم آسیب رسانده باشم
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم واكسن ٦ ماهگي رو زده از روزي كه زده آبريزش بيني داشت و الان فقط كيپ شده نميتونه درست حسابي شير بخوره چه قطره اي رو پيشنهاد ميدهيد؟ ممنون
- درمان شلی و نرمی نای نوزاد 4 ماهه
با سلام و عرض ادب نوزاد 4 ماهه که تای سه قلو می باشد و در 32 هفته و 4 روز پر بیمارستان دنا شیراز متولد و دوهفته در nicu دکتر جان با انجام برونسکوپی توسط فوق تخصصی اعلام شد که نوزاد نرمی نای داره اعلام شد. الان خیلی سرفه شدید و ناله خصوص در بیداری و بعد از شیر خورد داره. می خواستم ببینم که چکار باید انجام بدم. خیلی ییستم تنفسی درگیر هست. مدارک لازم هم در صورت نیاز قابل ارسال می باشد.
- ضربه به سر نوزاد
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
سلام بچه من ۱ ماه به خاطر زردی ازمایش دادیم گفتن انزیم کبدش بالاس ایا مشکلی دارد یا بخاطر زردی اینطوری شده
- علت غذانخوردن کودک
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهشه ولی غذا نمیخوره وزنش خیلی کمه چیکار کنم غذا بخوره؟
- سلام شربت سفیکسیم 100 برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم
سلام آقای دکتر شربت سفیکسیم 100برای نوزاد 6ماهه روش مصرف بگوی ممنون میشم

