Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دورسرنوزادپسر
سلام پسرم موقعهتولد۳۶بوده الان ۷ماهه هست دورسرش ۴۶ونیمه آیاخوبه یانه
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست
- نفخ ودل پیچه نوزاد
سلام آقای دکتر ،پسر پنجاه روزه ای دارم که شبا خیلی گریه میکنه بخاطر کولیک،داروی گرمیچر،دیسیکولومبن،کولیکز،رتفلور،اهورا نی نی دادم بهش ولی تاثیری نداشته.دستام دیگه اینقدر که بغل کردم درد میکنه.چیکار کنم به نظرتون؟چه دارویی بدم.
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- سلام دخترم دوماهه است.دکتر گفت گوش راستش عفونت خفیف داره شربت آموکسی ۱۲۵ داده چقدر باید بهش بدیم
- پرسش
سلام پسر یک ماه دارم فابیسم داده ایا پدی لاکت براش ضرر دارد
- نوزاد 1 ماهه قرمزی پوست صورت
- مدفوع کودک ۴ ماهه
با سلام و عرض ادب، نوزاد پسر ۴ ماهه داریم که در روز ۴ بار تا ۵ بار مدفوع ولی با مقدار کم میکند،طبیعی است یا غیرطبیعی؟
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- زردى نوزاد ٥٠روزه
سلام پسرم ٥٠روزشه زرديش ٤.٨ميخواستم بپرسم ازتون چيكار بايد بكنم زودتر تموم بشه كلافه شدم از اين زردى تموم نميشه
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- پانزدن کودک
سلام وقت بخیر بچه من الان چهارماه و نوزده روزشه هنوز درست پانمیزنه وقتی میگیرمش سرپا یکم زانوهاشو جم میکنه فقط گاهی پامیزنه اونم سطحی و کم ورنشم ۸کیلو قدش ۶۸دورسرشم طبیعی همچیش نرماله بجز پا نزدنش
- قطره
باسلام من یه دختر ۲/۵ ماهه دارم که برای رفع کولیک ودل دردتاالان بهش کولیک ایز میدادم،میتونم از الان به بعد گرمیکچربدم؟ بهترین شربت یاقطره برای رفع کولیک ودل درد تواین سن چیه و چه مقدار باید به نوزاد داد؟
- اب نخوردن
کودک ۱۴ ماهم اصلا آب نمیخوره ایا خطرناکه؟؟
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- قطره آهن ومولتی ویتامین
با سلام خدمت آقای دکتر نوزاد من امروز شش ماه را تمام کرده نظر شما در مورد دادن بهترین قطره آهن و مولتی ویتامین که تمام ویتامینها را داره و جذب آهن بهتری داره چیه
- تغذیه نوزاد
سلام اقای دکتر ممنون از لطف بیکرانتون .میتونیم به بچه هشت ماهه تو سوپش قلم گاو بریزیم ؟
- استفراق
آقای دکتر اگه داشته باشه ریفلکس با دارو میشه درمان کرد واگه درمان نشه چی میشه
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید . پسرم ۵ ماهشه دکتر براش قطره بینی ناپریزول تجویز کرده. مشکلی نداره استفاده کنم ؟

