Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خلط دار طولانی مدت
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- ویروس کودک
سلام آقای دکتر پسرم بیمار شملست ۶ سالشه سه روز پیش سوزش گلو داشت و سرماخورده بود و ایریزش بینی . امردز از صبح دوبار شکمش شل رفت و الانم نهار خورد یکبار بالا اورد . تاالان شربت ازیترمایسین ۲۰۰ و پلارژین میدادم . الان دمیترون هم شروع کردم خوبه یانه . تب هم تا دیشب خیلی کم داشت امروز نداره
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
۲۵ کیلو وزن دخترم هست و ۷سالشه چند سی سی سفیکسیم مصرف کنه
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- دندان در آوردن کودک هفت ماه
سلام خسته نباشید
بچم آبریزش بینی داره دستش رو یه طرفه گوشش میبره . در روز ده بار هم مدفوع میکنه اسهالی با زور میکنه ولی اسهال هست . بعد بی خوابی شبانه گرفته . آب دهان زیاد داره. لطفا راهنمایی کنید.
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- خواب کودک ۴ساله
باسلام خدمت آقای دکتر.میخواستم بدونم قرص ملاتونین برای تنظیم خواب کودک ضرر داره البته با تجویز پزشک؟ممنونم
- پسرم
س پسرم خیلی بی تابی میکنه از موقع ک واکسن شش ماهگیشو زدم بعش قطره اهن میدم و مدفوع سبزه انگار روش فشار بیاد اینجوری میشه بگید ممنون میشم
- آبریزش بینی
سلام پسر18 ماهه دارم دوهفته پیش سرماخورده بود دکتر بردم و خوب شده ولی الان چندروزه ابریزش بینیش شروع شده قطره هم به سختی اجازه میده بریزم برلش لطفا ممنون میشم بگید چی بخوره که آبریزشش قطع بشه ؟
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- ورم گلو و لوزه
سلام پسرم چهار سالشه و ب علت سرما خوردگی زیاد لوزش ورم گرده شبا خوروسکی نفس میکشه چکار کنم تو خواب نفسش نگیره
- سلام تیرویید لب مرز درنوزاد ۲۰روزه خطرناکه خیلی نگرانم گفت مشکلی نداره ولی لب مرزه
سلام تیرویید لب مرز درنوزاد خطرناکه
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- واکسن ۱۸ ماهگی
پسرم من باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنن، وقتی واکسن یک سالگی رو زد، دقیقا ده روز بعد تب شدیدی کرد که به هیچ وجه پایین نمیومد سه روز سعی به کنترل تب کردم و چون قطع نشد به پزشک اطفال مراجعه کردم که ایشون گفتن بچه آلرژی غذایی داشته و مزمن شده و به ریش زده، اخه پسرم روی لپاش قرمز و بدنش هم حالت اصطلاحا همکارای اطفال میگن پوست مرغی. معاینات هم خرخر سینشو نشون داد ، حالا واکسن ۱۸ ماهگیشو به همین علت نزدن و نامه از پزشک خواستن ، حالا من شدیدا میترسم اگر بزنه با توجه به اینکه واکسن سختیه حال پسرم بد بشه
- چشم دخترم رو پشه نیش زده خارش و ورم داره.راه درمان خارش چیه؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید.آقای دکتر دخترم پریشب یهو تب کرد بعد صداش تودماغی شد وآبریزش وگلودرد داره.حالا بهش سرماخوردگی کوریزان میدم وقطره بینی میزنم با اینکه سرفه خلطی داره بهش برم هگزین میدم.حالا میخواستم بدونم همینا خوبه ادامه بدم یا ن؟؟برتی گلودردش چی بدم؟؟ممنونم ازتون
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- سلام و درود پسر من سه سالشه کف پاهاش بعضی وقتا زرده فشار میدید بیشتر زرد میشه بخاطر چیه لطفاً از نگرانی درمون بیارید
- سلام کودک چهارونیم کیلودوازده ساعتی بایدشربت آرزمایسین روبدهم بهش
سلام کودک چهار ونیم ساله شانزده چنین کیلووزنش هست هرداوزده ساعت هست طرزمصرف شربت آرزمایسین یا بیست وچهارساعت هست

