Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم واكسن ٦ ماهگي رو زده از روزي كه زده آبريزش بيني داشت و الان فقط كيپ شده نميتونه درست حسابي شير بخوره چه قطره اي رو پيشنهاد ميدهيد؟ ممنون
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- قطره آهن ومولتی ویتامین
با سلام خدمت آقای دکتر نوزاد من امروز شش ماه را تمام کرده نظر شما در مورد دادن بهترین قطره آهن و مولتی ویتامین که تمام ویتامینها را داره و جذب آهن بهتری داره چیه
- تایم شیر خوردن نوزاد
سلام.نوزاد چهل روزه ام شب برای شیرخوردن بیدارنشده و من هم گوشیم زنگ نزده و بیدار نشدم شش ساعتو نیم است ک شیرنخورده. مشکلی برای نوزاد پیش می اید؟ از جهت افت قند خون یا تاثیر بر مغز نوزاد؟
- سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- نفخ نوزادی۳۳روزه
سلام نوزاد۳۳روزه ای دارم سه روزمدفوع نکرده وشکمش گاهی اوقات سفت میشودوگریه میکندچیکاربایدکنیم مدفوع کندچه دارویی بایدبگیریم گاهی اوقات خیلی گریه میکندوازبدنش گازخارج میشود
- شربت زینک سولفات
سلام پسر سه ماه و نیم دارم. دکترش شربت زینک سولفات بهش داده حدود 10 روز هست که استفاده می کنیم. نسبت به قبل خیلی اشتهاش به شیر خوردن بهتر شده اما یه مشکل دیگه داریم. احساس من و مادرش این هست که بچه ما با شیرمادر سیر نمیشه. چون قبل از مصرف این شربت در طول شب دو یا نهایتا سه بار برای شیر خوردن بیدار می شد اما الان در بعضی شب ها به 7 یا 8 بار هم میرسد. به طور کلی خواب بچه خیلی کم شده و در طول روز نهایتا چرت های 30 دقیقه ای میزنه و در شب هم 5 تا 6 ساعت میخوابه که چندین بار برای شیر خوردن بیدار میشه. آیا ما باید از غذای کمکی یا شیر خشک کمکی استفاده کنیم؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد دختر ۴ ماهه دارم یک هفته است که شکم او کار نکرده و فقط در این یک هفته دو بار مدفوع آبکی داشته آیا جای نگرانی دارد؟
- کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- نخوردن شیر و غذا نوزاد هفت ماه
سلام اقای دکتر نوزاد ۷ ماه دارم از ۴ ماهگی تو خواب فقط شیر میخورد اونم خیلی کم و قطره قطره یکسال طول میکشید تا بخوره گاهی هم نمیخورد. الان ۱۵۰ سی سی هر وعده میخوره اونم سه بار که هر بار تو خواب عمیق و به زور اصلا گرسنه نمیشه غذا نمیخوره و اینکه شیر شب ساعت ۱۲ میخوره تا فردا ساعت ۱۱ خوابه بیدار هم میشه لب ب شیر و غذا نمیزنه سیر خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- رفلاکس نوزاد
سلام .ببخشید دختر من دوماه دارد .هنگام شیر خوردن از خودش حالت تهوع نشان می دهد وسرش را بالا می برد وشیر نمی خورد .گاهی اوقات هم در خواب حالتی از بد مزگی دهانش را نشان می دهد وفوری از خواب بیدار میشود .علت چیست ؟؟چکارش کنم ؟برای رشد وزنش دکتر یک ماه پیش شربت زینک را برایش تجویز کرد. از وقتی که این شربت را به او دادم این مشکل برایش شروع شده و فعلا ان دارو را خودم قطع کردم .اما این مشکلات برایش مانده. .چه کنم ؟
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- گوش درد
سلام آقای دکتر سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشیددکتر من دخترم پنج ماه و نیم هست الان یه مدتی میشه همش دستاش تو دهنشه بعد هی پاهاشو میماله به هم گریه میکنه بعد رنگ مدفوعش سبز و زرد شده بعد دست میزنم به گوشاش گریه میکنه مشکل چیه باید ببرم دکتر؟
- مقدار آموکسی کلاو ۲۲۸ برای کودک۹ ماهه با وزن ۹ونیم کیلو چند بار در روز وحداقل چند روز
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو دکتر به خاطر عفونت براثر سرماخوردگی براش آموکسی کلاو ۲۲۸و ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت نوشته من دونیم سی سی می دم فکر کردم شاید داروخانه اشتباه نوشته چون پسرم حال نداشت نتونستم دوباره برم از دکتر بپرسم ممنون می شم مقدارو حداقل تا چند روز می تونم این شربت رو استفاده کنم بگید
- شیر نخوردن نوزاد از سینه مادر
بچه سینه مادرو نمیگیره ۱۰ روزشه چیکار کنیم که بگیره
- غذای کمکی
سلام وقت بخیر. نوزادی دارم تو ده ماه هست و آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما علاوه بر اون به چیزهای دیگه مثل تخم مرغ و انگور و توت فرنگی و... هم آلرژی داره. تخم بلددچین رو از کی میتونه شروع کنه؟ ممکنه به اونم آلرژی داشته باشه؟

