Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶.۸۰۰ از دیروز صبح زیاد میره دستشویی برای دفع ادرار و هم وقتی بعد از ظهر که از پیش دبستانی اومد خونه و خوابید جاشو خیس کرد هم دیشب شب که خوابید جاشو خیس کرد. علتش چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟ درد یا سوزش و علامت دیگه ای نداره
- تست ویتامین دی۳
سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- بیماری اطفال
برای درمان اسهال میشه ازقطره پدی لاکت استفاده کرد
- تیرویید
سلام ، پسر من ۶ روزشه و بعد از انجام آزمایش تیروئید و گرفتن نمونه خون از دستش، tsh شده ۱۳ باید چه کنم؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - سرماخورگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخاستم بپرسم بچم ۲سال و ۶ماهشه شربت ستادین دی رو چجوری بهش بدم تبش زیاده
- الرژی
سلام کودک ۶ساله دارم کهالرژی به خربزه داشت بعد از بردن به نزد نتخصص وتلخیص خس خس سینه. تئوریسین جی تجویز کرد از اون به بعد هروقت سرمامیخوره سرفه های خشکی میکنه که تئوریسین جی فقط کم میکنه این دارو که در هر بار سرماخوردگی من استفاده میکنم عوارض داره یا نه یه راه حل بهم بدید
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- کیپ بینی.
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال هستش بینیش کیپ شده وابریزش زرد هست نه تب داره ونه چیز دیگه شب ها هم تو خواب خیلی اذیت هست طوریکه بیدار میشه چه داروی بهش بدم تا بهتر بشه ممنون از لطفتون
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین
- شربت آموکسی سیلین250
برای دخترم که 17کیلو وزن داره و گلو درد وبدن درد داره چند سی سی شربت آموکسی سیلین 250بدم
- دونه چشم
سلام آقای دکتر پسر یکساله ام حدود سه هفتست پشت پلکش یه دونه قرمز زده هفته پیش بردمش دکتر گفت غدد پلکش بسته است این اتفاق میفته یه پماد اریترولیدین داد شبها یکبار بمالم و قطره چشم ولفاستامید هر 6 ساعت بریزم کفتن ده روز بریزم فردا 10 روزش تموم میشه ولی هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ؟
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم
- چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم آزمایش دهیم
سلام وخسته نباشید آقای دکتر میخواستم بدونم که چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم کودک ۴ ساله را برای آزمایش مجدد ببریم ؟ با تشکر
- کنژکتیویت
سلام پسرم دوسال نیم داره کنژکتویت کرده واسه دومین بار در طول ده روز قطره سولفاستامید و پماد اریترومایسین استفاده میکنم.موردی ک نداره؟
- 1234
سلام خسته نباشید من پسرم 1 سالشه چن روزی هست آبریزش بینی داره و عطسه میکنه و یکم سرفه بردمش دکتر درمانگاه گفت چیزیش نیست ولی امروز خیلی آبریزش بینیش شدید تر شده و خیلی گریه میکنه و یکمی بیحاله چی کار کنم الان با این شرایط مشکل چیه

