Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با عرض سلام و خسته نباشید اگه لطف کنید و جواب بدین ممنون میشم من روز دوشنبه ۱۹ واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو زدم تا ظهر خوب بود ولی بعد تا این لحظه آروم و قرار نداره غذا که هیچ خوابم نداره آبریزش بینی همداره و یکی دو بارم استفراق…پیش دکترم بردم فعلا هیچ فرقی نکرده دارم از نگرانی میمیرم خواستم بدونم این شرایط عادی یا برای پسر من مشکل داره
- نحوه مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام دخترم تو ۸سال هست وعفونت گلو داره خیلی سرفه های خلط دار داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ نوشتن اما نحوه مصرفو نگفتن لطفا راهنمایی کنیید
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- قرص
سلام قرص آهن ومولتی ویتامین توشیردهی میشه استفاده کرد
- بی اشتهایی
سلام ووقت بخیر کودک نه ماهه یک هفته ای اموکسی سیلین۴۰۰ استفاده کرده دیگه غذا نمیخوره فقط اب میخوره و وقتی یک قاشق سوپ بهش میدم هوق میزنه ایا هنوز مریضه یا به خاطر انتی بیوتیک هست
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- مادر
برانوزادسه ماهم اسهال شده 2هفتی هست
- ترشح چشم
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه چندروزی هست صبح ها هردوچشمش ترشح زیادی داره به حدی که بسته میشه میخواستم بدونم چه قطره ای مناسب هست استفاده کنم ممنون ازشما
- چین پای نوزاد
یکی از پاها یک چین اضافه دارد مشکلی هست یا نه
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. وقت شما بخیر. آقای دکتر من یک ماه دیگه زایمان میکنم. میشه لطفا یک شیر خشک خوب بهم معرفی کنید که بخرم. میخوام محض احتیاط شیرخشک داشته باشم که اگر موفق نشدم که شیر خودم را به بچه بدم ، شیر خشک داشته باشم. خیلی ممنونم
- حرکت نکردن بچم
سلام من بچه ی سیزده ماهه دارم که نه می نشیند و نه راه می رود و نه چهار دست و پا و نه حرف می زند فقط کمی می نشیند و بعد می افتد لطفا راهنمایی کنید
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم
- کودک سفکسیم خورده الان جوش زده بدنش دارو باید قطع بشه؟
- مقدارمصرف شربت آموکسی سلین ۱۲۵ برای ۳سال ونیم
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟
- سلام خسته نباشید. آیا شربت تیماسین برای بچه های فاویسم ضرر دارد؟ با تشکر
من بچه ام فاویسم داره سرما خورده و خیلی سرفه میکنه. شربت تیماسین بهش بدم اشکال نداره؟ هر چی شربت سرما خورگی و...بهش میدم باز سرفه. رو داره

