Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۵۰روزشه ازدوهفتگی تاالان دوروزدرمیان مدفوع میکنه خیلی دردمیکشه .چاره چیست؟
- شیرخشک اچ آ
سلام آقای دکتر به جای شیرخشک پپتی که کودک استفراغ میکنه میشه نان اچ آ داد؟؟ یا آپتامیل اچ آ؟
- یبوست نوزاد
سلام اقای دکتر ،شیر ای ار نوزاد مصرف کرد یبوست گرفت،بعد گیگوز معمولی استفاده میکنیم نفخ زیاد داره تا یک هفته خوب کار کرد بعد یک هفته دوباره مدفوع خشک داره.چه شیری مناسبشه؟
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام اقای دکتر پسرم دو ماه و۱ث روزش هست وخیلی استفراق میکنه از سینم بهش شیر میدم اما تا دو دقیقه بعد شیر دادن همش رو پس میده بیبی کر واسش گرفتم ولی باز هم همون حالته چکار کنم واسش ممنونم میشم کمکم کنید
- نفخ ویبوست
سلام.دخترم ۵۴روزشه و۷روزه شکمش کارنکرده دکتر هم بردم شربت ژل لاکسی داده هر ۸ ساعت ۲سی سی ولی هنوز کارنکرده از روز تولد تاالانم هم نفخ داره ورزش های ک برای نفخ ویبوست هم انجام دادم نتیجه نداده دور ناف هم ماساژ دادم من باید چیکارکنم که شکمش کار کنه و نفخش برطرف شه شیر خودمم بهش میدم ممنون میشم راهنماییم کنید..
- شنوایی سنجی
سلام آقای دکتر بچم یکماهه بود شنوایی سنجی بردم و گفتن خداروشکر مشکلی نداره الانم واکنشهاش بسیار عالیه بنطرتون برای شش ماهگیش اجباریه ببرم یا خیر؟
- از پوشک گرفتن
با سلام من پسرم دوسالشه الان نزدیک یک ماه که از پوشک گرفتم ولی جیش نمیگه منتها در حین ادرار میگه میخواستم ببینم که ایا مشکلی داره یا اینکه طبیعیه قبل مدفوع کردن خبر میده و اصلا از اون باره مشکلی نداریم شب تا صبح هم جاش تمیزه و اینکه به زور میره توالت هی میگه ندارم بعدش میبینم شلوارشو خیس کرده موندم چیکار کنم لطف کنین راهنمایی کنین
- سلام پسرم خیلی تب کرده براش شیاف گذاشتم میشه بش شربت استامینوفن بدم
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ سالش نیم ساعت پیش بهش سرماخوردگی دادم الان میشه بهش ایپوپروفن بدم
- سلام ببخشید پسر5ساله من چندین گیلاس رو با هسته خورده ، آیا خطرناک هست ؟
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- افتادن از ارتفاع یک متری پسر ۴۵ روزه
پسر 45 روزه ام از بلندی 1 متری افتاد. سرش هم ورم کرده. نزدیک 6 ساعت هم خوابیده بود فقط. من باید چیکار کنم؟ الان 9 روز میگذره ولی ورمش هنوز هم خوب نشده. من چه کار کنم؟
- دست پا صورت زرد میشود نشانه چیست
دست پا وصورت زرد میشود نشانه چیست
- گوش درد بچه ده ماهه
سلام آقای دکتر امروز دخترموبردم دکترفقط چرک خشک نوشت چون کمی تب داشت الان که دیدم کنار های گوشش چرک زرد اومده بیرون آبکی هست و خیلی دردش میکنه چیکار کنم
- سلام نوه سه ماهه من سرما خورده چه دارویی بدیم با تشکر
- اسهال واستفراغ
سلام پسرم ۸ ماهشه چندروزه که اسهال واستفراغ داره یه مقداری هم داغ میشه ازطرفی هم گلوش التهاب داره نمیتونه خوب شیربخوره وادرارش کم شده پودر او آر اس هم داخل آب ریختم تویخچال بهش میدم ولی زیاد نمیخوره چی بهش بدم زودی خوب بشه این چندروزه هم حسابی لاغرشده
- سلام وقتتون بخیر ببخشید دختر من 7سالش هست فاویسم داره قرص ازیترمایسین 250راشکالی نداره
- دیفن هیدرامین
شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک شش ساله فاویسم دار ضرر دارد
- ویتامین ها
سلام اقای دکتر کرم بین عزیز و گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی باشد. اقای دکتر نوزاد پنج ماهه دارم که پزشکش شما می باشید، ویتامین اد مصرف میکند. اقای دکتر ویزیت بعدی کی باید بیاییم خدمت شما، اقای دکتر مصرف اهن یا سایر ویتامین ها باید از کی شروع بشود ؟ یک دنیا سپاس و یک دنیا ممنونم از وقتی که دلسوزانه برای مادرها میگذارید. دعای خیر ما همیشه دنبال شما دکتر متواضع میباشد.
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید

