Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام جناب آقای دکتر وقت شما به خیر. آقای دکتر پسرم هفده ماه دارد و تحت نظر شماست. بیست و چهار ساعت هست که دچار اسهال شده. میشه لطفا راهنماییم کنید آیا باید دارویی براش تهیه کنم؟ توی خواکی ها چه چیزی بهش کمک میکند؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- گرفتن کودک از پوشک
سلام . کودکی دارم دو سال و یازده ماهه. سه روز است که او را از پوشک گرفته ام . در طی این سه روز.. به شدت از رفتن به سرویس بهداشتی امتناع می کند و از آن وحشت دارد و مدام می گوید نمی توانم . آیا برای گرفتن او ازپوشک عجله کرده ام ؟ و اگر نه راه چاره چیست ؟ باتشکر از شما
- مولتي ويتامين
سلام جناب دکتر گرامي من بچم يک سالشه چيز زيادي نميخوره بردمش دکتر داروهاش رو عوض کرد و براش شربت زينک سولفات و شربت دي ترول و قطره آهن آيروويت تجويز کرد که من قطره آهم سيدرال ميدم اما بخاطر اشتهاش بهتر نيست از يک مولتي ويتامين خوب استفاده کنم؟؟؟مولتي ويتامين کيدي کر خوب است؟؟اگر نه يک مولتي ويتامين خوب معرفي کنيد
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
پسرم از دیروز اسهال شده و ۱۰سالشه بنظرتون ویروسیه
- بیماری تشنج
سلام پسر 12ساله دارم که 4سال پیش تشنج کردو قرص فتو بال بیتال 60استفاده کرداز یک سال پیش قرص رو کم کردیم تاالان که یک هفته ای قرص رو قطع کردیم ایاامکان داره دوباره تشنج کنه
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید .پسرم 5سالشه گوش درد گرفته البته تا وقتی دست به گوشش نمیزنه درد نداره وقتی خودم گوشش دیدم ترشح داشت تو این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر تبم نداره ایا نیاز به دارو داره اگه نیاز هست چه دارویی بهش بدم ممنونم
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- بیماری سرماخوردگی
سلام پسرم 6سالش هست وزنش هم 16کیلوالان نزدیک 20روز که سرما خورده آموکسیسیلین ، مونته لوکاس پرد نیزولون نئوتادین هم خورده خوب نشده سرفه های ناجور میزنه ازصبحی هم چشمش چرک کرده قرمز هم هست چکار کنم خالا
- میزان شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ سال و نیم باوزن ۱۹ کیلو
- ایا میتوان شیرخشک راعوض کرد؟
با سلام پسرم یکسال و پنج ماهشه از بدو تولدبدلیل حساسیت شدید به پروتئین گاوی شیرخشک بیومیل سوی استفاده کرده،حالا میخوام بدونم آیا اشکال نداره این شیرو تا ۲سال بخوره؟اخه این شیرلبنیات نداره میترسم کلسیم بدنش تامین نشه اخه الان یکسال و پنج ماهشه فقط ۵تا دندون داره ،میشه تو این سن عوضش کنم با شیری که لبنیات داره یا نه بدنش به بیومیل سوی عادت کرده دیگه نمیشه عوضش کرد
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- سرماخوردگی
اگریکی ازاعضای خانواده سرماخورده باشدنوزادهم سرمامیخوره؟ برای پیشگیری چه بایدکرد؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
۲۵ کیلو وزن دخترم هست و ۷سالشه چند سی سی سفیکسیم مصرف کنه
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- پبدرولاکس
با عرض سلام خدمت شما اقای دکتر پسر سه ساله من مدت 2. سال هستش که یبوست داره ومدام از پودر پیدرولاکس استفاده میکنم ایا پیدرولاکس تنبلی روده میاره یا نه
- خوردن ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم 26 ماهشه بردمش خانه بهداشت بهم گفتن ویتامین نده دیگه ویتامین احتیاجی ندارد.....ویتامین بهش ندم مشکلی نداره چون قطره اهن هم نمیدم ..اگه بدم چه ویتامینی بهش بدم .ممنونم
- شیر گاو تازه
سلام دخترم ۱۱ماهش تمومه میتونم شیرگاو تازه بدم بهش؟چقدر باید جوشوند؟ وایا با نبات یاشیره قاطی کنم؟پاستوریزه میگن نکهدارنده داره نمیدم از ۴ماهگی ام نان دو خورده

