Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه
با سلام دکتر وقتتون بخیر من نوزادم وقتی یکی دوماهش بود موقع آروغ گرفتن دوسه بار پیشانیش خورد به استخوان ترقوه ام فقط یه کم گریه کرد مشکل دیگه ای نداشت فقط چهار پنج ماهگیش چنگ میزد پشت سرش و وسط سرش (نزدیک ملاجش )که دکتر گفت چنگ زدن مال رفلاکسه و البته رفلاکس شدید داشت از بدو تولد خیلی استفراغ میکرد، الان یک سالشه خدا رو شکر هیچ مشکلی نداره فقط ملاج قدامی هنوز سفت نشده نرمه یه کم استرس دارم به نظر شما ربطی به اون ضربه ها نداره؟
- ویزیت شدن
سلام پسرم دوسال و شش ماهشه هرچند وقت پیش شما برای چکاب میارم،، دیروز زنگ زدم گفتن شما مسافرت تشریف دارین ؛؛ پسرم هر چند بار دل درد میگیره چون زیاد بالا وپایین میپره ، تا زمانی ک شما تشریف بیارین چ شربتی بهش بدم و چ مقدار؟؟ مرسی
- آزمایش
سلام اقای دکتر دخترم یکسالو نیم هستسش میشه این ازمایش تفسیر کنین Rbc5.55 Mcv64 Mch20 Rbw-cv15.9 Anisocytosisوmicrocyteوhypochromiatزده مثبت یعنی چی؟؟؟
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - بتانتازون
سلام، ممنون از پاسخی که دادین. در ادامه پرسش قبلی درفاصله زمانی یکماه استفاده از آمپول بتامتازون اشکالی نداره؟ ممنون
- لوزه بچه
سلام وقت بخیر . آقای دکتر عزیز پسرم ۵ سالشه و بیمار شماست .لوزه داره میخوام بدونمبرای تشخیص دقیق لوزه و اینکه عنل نیاز داره یانه کدوم دکتر رو توصیه میکنید؟
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- دوز آزیترومایسین
با سلام برای کودک ۵ ساله مبتلا به عفونت گوش چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ شربت ، باید بهش بدم؟
- دل درد
سلام دختر 4ساله ای دارم کهچند ماه هست دست روی نافش میزارم و میگه درد میکنه تاحالا 6تا دکتر بردم آزمایش مدفوع، ادرار و خون و سونو شکم انجام دادم مشکلی نبوده الان هم دکتر فوق گوارش کودکان بهش امپرازول، رانیتیدین داده حدود دو هفته است که میخوره اما فایده نکرده طفلی دخترم مدام درد داره، ضمنا از نظر دفع هم گاهی اوقات دو سه روزه است و گاهی هرروزه. لطفا کمک کنید کجا ببرمش لازمه فوق تخصص دیگه ای دخترم رو ببینه؟
- عفونت ادارای
- مصرف تخم بلدرچین یا تخم مرغ
سلام آقای دکتر برای کودک یکساله به جای تخم مرغ فقط بلدرچين بدیم کار درستیه ؟ در هفته چن تا میشه داد ؟
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- سلام وقت به خیر برا دخترم که ۷ سالشه و وزنش ۳۳ کیلو چند ن لت و چند سی سی آزیترومایسین بدم برا ی درمان سرفه خلطی
- دندان
سلام وقت بخیر ببخشید کودک من وقتی پنج ماهش بود دو دندون پایینش دراومد الان هشت ماهشه و چند روزیه دندون بالا دراومده اما فقط یکی! و اندازه اش بزرگه... سوالم اینه که مشکلی ایجاد نمیشه که اون یکی دندون بالاش درنیامده؟؟ چون معمولا همزمان درمیاد
- کودک ۲۲ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه صورتش پراز جوش های ریز شده بردم دکتر هیدروکسی زین دادن بهش هر دوازده ساعت اما وقتی میدم بهش شیر خشک ک میخوره جوش هاش قرمز میشن
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم

