Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار سوختگی نوزاد
- پوست سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید من دخترم ۲ماه و ۶روزشه چندهفته که پوست سرش پوسته پوسته میشه چندبار با روغن بچه چرب کردم و بعدش بردم حمام بهتر شد اما خوب خوب نشد.میخواستم بدونم دلیلش چیه؟چیکار باید کرد تا خوب بشه؟شما چی توصیه میکنید؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- تب و اسهال
سلام دختر من ۱ سالشه از دیشب تب داشت بهش قطره استامینفون دادم تبش بهتر ش اما امروز اسهال شده باید بهش چی بدم میترسم ببرم جای محیط الودست ممنون
- سرما خوردگی
با سلام. آقای دکتر دخترم شش ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد دارو چی بدم؟ وزنش 7کیلو
- .
سلام اقاي دكتر نوزادم الان ٥ ماهشه يه پنج روزي هست فقط شبا شير خشك كمكي ميدم اپتاميل يك شبا چه ساعتي بهش بدم بهتره؟
- کولیک نوزاد دو ماه
نوزادم دو ماهشه دل درد شدیدی داره ک مدام گریه میکنه و دکترش تشخیص کولیک دادن براش داروهای متفاوت تجویز شده و من بهش دادم مثل کولیک از . گریپ میکسچر . گریپ واتر پدی لاکت اما فایده ای نداشته ممنون میشم نظرتونو بگید
- مولتي ويتامين
سلام خسته نباشيد آقاي دكتر دخترم ٧ ماهشه تا ٦ ماهگي قطره آد ميخورد از ٦ ماهگي به بعد مركز بهداشت گفتن كه از اين به بعد بجاي آد مولتي ويتامين بدم و قطره آهن رو هم شروع كنم مشكلي نداره آد رو حذف كردم از نظر ويتامين دي ؟؟
- قطره پاراکید استامینوفن برای نوزاد ۴و نیم ماه
سلام پسرم تب داشت الان تو ۵ ماه باورت ۸۱۰۰ قطره پاراکید استامینوفن دکتر براش ۲۵ قطره نوشته میخواستم ببینم زیاد نیس
- سلام کم وزنی
شوهرم میگه نمیخاد ببریم نیاز ب دکتر نداره نمیزاره نمیشه اونجور دارو تجویز کنی
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- اسهال نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر بچه ی من سه ماه و هفت روزشه و حدود دو هفتس که اسهال ابکی زرد رنگ دارد و ازمایش مدفوع هم ازش گرفتم نه عفونت نه انگل و ویروسی یا باکتری نداشت دکتر قطره ی پدی لاکت هر هشت ساعت ده قطره و شربت نئو زینک هر ۱۲ساعت یک سیسی نوشته و بهش دادم ولی تا الان بی تاثیر بوده شیر خشک نان یک هم میخوره فقط بنظر شما چکار کنم برای اسهالش؟و اینکه دندون هم داره درمیاره تب هم نداره از بدو تولد هم شیر خشک نان یک خورده
- اسهال
سلام افاي دكتر پسرم بخاطر عفونت ريه ٨روزبستري بود وتوي بيمارستان از سومين روز تعداد دفعاتش بيشتر از حالت عاديش شد و تا ٦بارم رفت الان٤روزه ترخيص شده و توي خونه سه تا چهار بار دفع داره در روز واسهاله چاكار كنم خوب بشه ؟براش كيدي لاكت و او ار اس گرفتم خوبه!؟
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- وزن نگرفتن نوزاد
- قطره مولتی ویتامین وآهن

