Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش های قرمز صورت
سلام اقای دکتر چن وقتیه صورت پسرم جوشهای قرمز همرا با خارش هست باید ج پمادی بگیرم
- تب و بیحالی نوزاد
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ماهه ام از دیروز تا حالا تب داره باقطره استامینوفن بهتر میشه دوباره عود میکنه مرتب ناله خفیف میکنه وبی حاله انگار بدن درد داره آبریزش بینی هم داره چه کنم ممنون میشم زود. جوابم بدید
- قرص آموکسی کلاو۶۲۴
سلام ببخشید میشه قرص آموکسی کلاو رو خورد کرد و در آب حل کرد و خورد
- سوال
سلام آقای دکتر هفته پیش ازتون راجب نوزاد هشت ماهه ام سوال کردم ک وقتی چیزی میخواد خودش میلرزونه.الانم همانگونه هستش عضلاتش را سفت میکنه خودشو جم میکنه دست وپاش میلرزونه طوری ک انگارآدم هول میشه وقتی چیزی بخواد این کار انجام میده و وقتی ک این کارانجام میده حواسشو پرت میکنم دیگ در اون لحظه این کار نمیکنم.میخواسم ببینم آیا جای نگرانی وجود داره واین رفتارش حتما عصبی باید ببرمش دکتر یا جای نگرانی نداره خودش رفع میشه؟؟وبرای زودتر حل شدن این مسله اقدامی باید انجام بدم؟.ممنون میشم به طورکامل راهنمایی کنید میترسم آسیبی ب مغزش برسه با توجه ب شرایط موجود کشور ما موندیم توخونه جایی میترسیم بریم ببرمش دکتر تو روخدا منو کمی بیشتر راهنمایی کنید ک علت چی میتونه باشه ایا عصبی و من چه کنم بهتر بشه ممنون از پاسخگویی شما.اجرتون با خدا
- استفراق زرد رنگ
سلام پسرپنج ماهه ای با وزن ۸ و نیم کیلو دارم که آلرزی و ریفلاکس دارد امروز مقداری مایع زرد رنگ بالا آوردن چی میتونه باعث بشه؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- زردی پا
سلام .دخترم .کف پاهاش زرد شده بود بردم دکتر متخصص اطفال آزمایش براش نوشت.گفتذمشکل خاصی ندارم شربت کلسیم براش نوشت با شربت ad بعدا خوب شد ولی تواین چند سال کرونا دیگه نبردیمش حالا دوباره میبینم پاهاش زرد شده
- سلام پسرم چهار سالشه و سردرد،دلدرد دهره آزیترو و استمینوفن دادم ولی بی قراره و کم اشتها لطفا راهنمایی کنید.
- مقدار مصرف شربت آزیترومایسین کودکان
با سلام و احترام پسرم دچار گلودرد و تب شده است ، وزنش ۳۰ کیلو گرم و نه ساله می باشد محبت بفرمایید مقدار و چگونگی مصرف شربت آزیتروماسین ۲۰۰ رو
- تورم گردن
سلام پسرم 4سالشه و زیر هردوتا گوشش یعنی گردنش تورم کرده خیلی هم درد داره اذیته چیکارکنم بنظرتون ممنون
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- علت جوش
سلام علت جوش های ریز زیاااد رو بینی و دور لب چیه دخترم یازده ماهشه
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- خواب پیش از حد نوزاد تازه متولد شده در شب
دخترم ۳ روزه هستش اما شبا برای شیر خوردن بیدار نمیشه گاهی اوقات روزا هم اینجوریه میگن باید ۳یا۴ساعت یبار در شب شیر بدم که قندش نیوفته اما من هرکاری میکنم اصلا بیدار نمیشه کف پاهاشم ضربه محکم میزنم بازم بیدار نمیشه
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- سرماخوردگی
پسرم دوماه ونیمه سرماخورده وسرفه میکنی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم خوبه
- لکه قهوه ای
با سلام من چندروز پیش مزاحمتان شدم در مورد لکه هاز قهوهای گمرنگ روی پا ویه دونه روی شکم وپشتش گفتین ببرم متخصص بردم متخصص علایمی که گفت پسر من نداشت ازمایش نوشت ولی بخاطر یه سری مشکلات مالی تا سر برج نمیشه ببرم ازمایش در ضما لکه هو بعد ازچندرووز ازبین میرن به نظر شما خطرناکه؟
- استفاده از دارو
ایا میتونم پماد کالامین برای گزش حشرات برای نوزاد هشت ماه استفاده کرد ضرر نداره براش

