Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- شکمش کار نمی کنه
سلام پسره من چرند روز دیگه دو ماهش چند روز بیمارستان بستری بود به خاطره زردی بهش شیر خشک اپتامیل دادن من هم او استفاده کردم البته اونجا شیر خیلی می دادن من همین کار ادامه بعد مدتی یبوست شد دوبار خوب شد بردن دکتر شیر زیاد می دی شیر کم کردم دوباره شکمش سفت شد شیر عوض کرد اپتامیل پیتی داد الا مد فو ش سبزه ده روزه شیرش عوض کردیم همش گرسنه سیر نمیشه الان چ کار کنم دوباره شیر عوض کنم
- دولیکو سفال
با سلام خدمت اقای دکتر ایا دولیکو سفال برای نوزاد ۱ ماه قابل درمان است
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- جداکردن اتاق خواب کودک
سلام آقای دکتر بهترین زمان برای جدا کردن اتاق خواب کودک چه زمانیه؟ دختر من ده ماهشه خودم خیلی وابسته شدم شبها هم سه بار گریه میکنه شیر میدم میخوابه
- اينترنت
باسلام آقاي دكتر آيا استفاده از اينترنت موبايل واي فأي نه..فقط موبايل براي مغز نوزاد ضرر داره؟دختري ٥ماهه دارم كه همسرم دائم با اينترنت سرو كار داره ايا امواج موبايل خيلي براي نوزادم مضره؟
- شیر
سلام آقای دکتر تا چندماهگی باید بعد از شیر خوردن بچه رو روی دست نگه داشت؟تا ۴ماهگی؟؟بعد ۴ماه میشه بلافاصله بعد شیر خوردن بچه رو روی زمین گذاشت؟؟
- تشنج کودک 10 ماهه
آیا ضرورت دارد نوار مغز بگیرم
- چجور اسهال نوزاد ۴ماهه رادرمان کنم چ دارویی استفاده کنم
- دیدن خون در مدفوع
آقای دکتر پسرم پنج ماه و شش روزهس، شیر مادر میخوره، الان ۴ روزه فرنی با شیرمادر میخوره ، امروز شکمش ۵بار کارکرد،که بوی بد میداد ( بوی شبیه بوی ماهی) و شب متوجه مقداری خون در مدفوع شدم
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- اسهال نوزاد
سلام. پسر من سه ماه و نیمه است. معمولا یک روز درمیان مدفوع میکرد اما الان چندروزیه هر روز یا روزی ۲بار دفع مدفوع داره که خیلی آبکیه. چیکار کنم؟ چی بهش بدم؟ آیا باید دکتر ببرم؟
- معرفی جراح اطفال
سلام وقت بخیر لطفا یک جراح کودکان ماهر معرفی کنید برای ختنه پسرم با سپاس
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام ببخشید بچه 4 ماهه دارم یه هفته شده اسهال گرفته اسهال خلطی است بردم دکتر قطرهپدی لاکت داد بهش دادم تأثیرنداشت باید چکار کنم روزی 4 بار دفع داره
- مدفوع نوزاد ۴ ماهه
سلام دخترم الان ۴ ماه و ۵ روزه هست دو هفته ای میشه که چهار روز مدفوع نمیکنه شیر مادر فقط میخوره کمی هم بی قراره هفته ی اول خودم شیاف گلیسرین گذاشتم و یک دفعه مدفوع زرد رنگ غليز خیلی هم زیاد کرد و بعد اون الان ۳ روزه باز هم مدفوع نکرده اشتهاشم خوبه به نظرتون معمولیه
- درباره تشنج نوزاد
باسلام خدمت پزشکمحترم،من یه دختر۲۱روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده گاهی اوقات توی خواب تنفسش به شماره میفته مثل ۴یا۵ تا تنفس عمیق وچشماش لرزش داره وقتی جابجاش میکنم این علایم ازبین میره میخواستم بدونم اینا علایم تشنجه؟اگه هست چیکار بایدکرد؟
- زردی نوزاد
باسلام پسرم یک ماهشه از۵روزگی زردی داشت ازمایش کبد وادرار هم داده گفتن خوبه ولی هنوز زرده مخصوصا چشاش وصورتش..گفتن شیرمو دوروز قط کنم..یعنی بعد دوروز بهتر میشه

