Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد خونریزی دختر ۶روزه
دختر من تازه به دنیا اومده شش روزش و موقع دستشویی کردن از ادرارش خون میاد ترشح مانند آیا خطرناک
- تی اس اچ
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تی اس اچ ۷/۰۱ و تی چهار ۷/۷۲ برای کودگ چهار ماه و نیمه خوبه ؟؟
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- مصرف شربت medicareبرای بچه ی ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دکتر دخترم براش شربت medicareوقرص فولیک اسیدتجویزکرده میخاستم بدونم شربت روهمزمان باشیردادن بدم مشکلی نداره؟ودوم اینکه آیا قرص براش عوارضی نداره ؟ممنون میشم پاسخ بدید.
- بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است
- قطره دایمتیکون
سلام.وققتون بخیر دخترم دوماه و دو هفته اش هست.تا کی باید قطره دایمتیکون استفاده کنه؟ ممنون
- شربت سیتریزین برای کودک هشت ماهه
سلام.به نوزاد هشت ماه میشود شربت سیتریزین داد؟
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- اوق کردن
سلام.پسرم 20ماهشه.پسرم هر وقت که بویی به مشامش برسه که خوشایندش نباشه اوق میزنه.بعضی اوقات بویی هم نیست ولی اوق میزنه.میترسم که حاد بشه.میخواستم علتشو بپرسم.ممنونم اگرجوابمو بدین.
- پرنده خانگی و نوزاد
سلام.سوالم این هست که آیا پرنده خونگی مثل طوطی آمازونی که سال های قبل واکسنشو زده اگر نوزاد و بچه کوچیک رو ببریم خانه و مهمانی که طوطی دارن ماهی یکبار در حد سه چهار ساعت مشکلی ایجاد میکنه برای نوزاد و بچه کوچیک یا خیر؟حساسیت؟آسم؟سرماخوردگی؟
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- اسهال نوزاد یک ماهه
آقای دکتر من یه اشتباهی کردم به نوزاد یک ماهه ک یبوست داشت چند قطره روغن تو شیرخشکش ریختم والان امروز ۴ بار مدفوع ابکی داشت نمیدونم چیکار باید بکنم میترسم خیلی یه چیزیش بشه
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- رانیتیدین
سلام .ببخشید نوزادم با خوردن شربت رانیتیدین که دکتر برای رفلاکس پنهانی اش تجویز کرده اسهال می گیرد چه دارویی را می توانم جایگزین ان کنم ؟؟
- ارده بدون شکر
سلام فرزند من ۱۰ ماه و نیمشه می تونم بهش ارده بدم؟؟
- زردی وقطره
سلام آقا دکتر خسته نباشد پسرم چهل و پنج روزه است قطره مولتی ویتامین جدا قطره آهن جداگانه و قطره اسید فولیک جداگانه وشربت زینک هم بهش میدادم مشکلی نداشته همه رو بهش میدادم الان چهل و پنج روزهست زردی داشته خوبه شد توی پانزده روزگی ولی الان زرد چکار کنم
- فتق ناف
سلام آقای دکتر خسته نباشید حدود دوهفته میشه که ناف نوزاد زده بیرون واحساس میکنم خیلی اذیت میشه میشه لطفا دراین زمینه راهنمایی کنید
- تشنج و فنوباربیتال
سلام آقای دکتر وقت بخیر,مامان آرتام مقدم هستم 27ام ماه پیش پسرم وقتی 17روزش بود با شک به تشنج تو 17شهریور بستری شد بعد از انجام همه آزمایشا مشخص شد همه چی سالمه و مشکلی نیست و شما گفتین بازم مشخص نشده تشنج بوده یا نه اما جواب سی تی اسکن هنوز نیومده,از همون موقع قرص فنوباربیتال هر12ساعت نصف قرص رو مصرف کرد تا همین الان,میخواستم بدونم تاکی باید بهش بدم؟

