Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- پا نگرفتن نوزاد
سلام و خسته نباشی دخترم 6ماه و دو روزشه قبلا سر پا میگرفتنش وزن خودشو رو پاهاش نگه میداشت و پا میزد،الان چند روزه که بعضی روزا خوب پا میزنه بعضی روزا زانوش رو خم میکنه و نمیتونه با کمک وایسته
- بی قراری شبانه نوزاد
با سلام اقا دکتر پسرم ۷ ماهشه شبا فقط جیغ میزنه هیچ جوره اروم نمیشه و دلیل گریه هاشم نمیدونم چیه . هیچ علائمی از رفلاکسم نداره
- دندان
دختر من ۷ماهشه خیلی درد برای دندونش میکشه خواستم بدونم جیزی برای ساکت کردن درد لثه نوزاد هست
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- نوزاد 4 ماهه
سلام خسته نباشید پسر من 4 ماهشه خس خس وسرفه وکمیهم آبریزش بینی داشت تب نداشت دکتر بهش استامینیفون وستریزین داد میترسم بهش ستریزین بدم. خودم آزیترومایسین بهش میدم هر هشت ساعت لطفا راهنماییم کنید
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید
- کم خونی
سلام آقای دکتر من پسرم رو که برای واکسن 6ماهگی برده بودم گفتن هفت ماهگی باید آزمایش خون بده که ببینیم کمبود آهن داره یا نه من پسرم رو برای چکاپ هرماه پیش شما میارم الان هفت ماه و نیم داره قطره آهن هم میخوره چند وقت پیش هم شما معاینش کردین قد و وزن و همه چیش خوب بود لازمه که این آزمایش رو انجام بده حتما؟
- درمان خلط
سلام آقای دکترخسته نباشید اگربا قطربینی خلط نوزادبرطرف نشدچه داروی خوبه برای نوزاد دوماه و هفدروز
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- کمبود آهن
با عرض سلام و خسته نباشین. پسر 6 ماهه من با وزن 7300 و وزن تولد 3050 دارای آهن 42 در آزمایش خون است. شیب نمودار رشدش کم شده. آیا دچار کم خونی است؟ به هیچ عنوان قطره آهن یا ترکیبی رو نمیتواند بخورد و بالا میاورد. چه کارکنم؟ منتظر راهنمایی پاسخ گرانقدر شما هستم.سپاس.
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- استپ وزنی
کم وزنی نوزاد ۸ ماهه که نارس بدنیا اومده با وزن ۱۵۰۰ الان وزنش ۵۳۰۰
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- آلرژی ورفلاکس
سلام وخسته نباشیدببخشیددختر3ماهه من الان 3ماهه امپراطور میخوره تازگیاخیلی خوب شده بودواستفراغ داشت ولی نه آنچنان الان سه روزه هرچی میخوره استفراغ میکنه ومدام توخاب وبیداری تاگلوش میادوبرمیگرده خیلی اذیت میشه عادیه یاداروشوعوض کنیم وهمچنین آلرژی به پروتیین داره وبه عداوهرچی میخورم مدفوعش چرب وکشداره ودوروزدرمیان باشه روزدرمیان مدفوع داره وهمون روزدوباربه همون شکل که گفتم ولی باکمی تفاوت هرسری دیگه نمیدونم چیکارکنم درضمن دوماههتورژیم گاوی وگندم وآلرژی زاهستم
- سلام اقای دکتر من بچم چهار ماه ونیمشه خیلی کم شیر میخوره ولی مدفوعش خیلی زیاده یعنی بعداز شیر خوردن سریع پوشکش رو خراب میکنه بعد یه مشکل دیگه هم هست سینم تا سه ماهگی پراز شیر میشد اما الان خیلی شل شدن مایعاتم زیاد مصرف میکنم توروخدا میشه راهنماییم کنید ممنون
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- اعتصاب شیر
سلام دخترم از سه ماه و نیم که شد دیگه توی بیداری شیر نمیخوره .حتما باید بخوابه و توی خواب بهش شیر بدم.دکترش گفت اعتصاب شیر کرده .ایا درسته یا علت دیگه ای میتونه داشته باشه؟
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟

