Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا و فاویسم
با سلام ببخشید میخواستم بدونم بیماری کرونا در فاویسم ها خطرناک تره؟واینکه اگه واکسنی برای کرونا ساخته بشه فاویسمی ها هم میتونن استفاده کنن؟؟
- شبا دخترم میخوابه تو خواب گریه میکنه بلند میشه جیغ میزنه
دخترم ۷ ماهشه است شیا موقعی که خوابیده تو خواب گریه میکنه بیدار میشه جیغ میزنه واینکه برا سرفه بچه ۷ ساله چی بدم خوب بشه
- کراتینین
سلام آقای دکتر کراتینین هفتاد وهفت صدم برای 15 سال نرمال است؟با سپاس فراوان
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- پسر من سه ماه وده روزشه هم شير من ميخوره هم شير خشك نأن اما بعد ازخوردن شير خشك مدام پنيري بالا مياره اما شير من ميخوره خوبه ميخواستم بپرسم مشكل از شيرخشكه يا نه توصيه ميكنين شرخشكش عوض كنم ؟؟ ممنون
- آیا شربت سیتریزین باعث کم آبی در بدن کودک چهار ماهه میشود
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید سری قبل هم پرسیدم دختر سه ماه و نیمشه سینه اش شیر جمع شده نمیره بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه خلط داره توی گلوش چه شربتی باید بهش بدم در فاویسم هم دارد
- نوزادان
سلام آقا دکتر خسته نباشید ...من تازه زایمان کردم بچم ۱۰ روزه هس و من دردهای زیادی دارم واسه همین از مسکن ایبوپرفن کدیین استفاده میکنم برای بچم ضرر داره
- سلام و عرض ادب یه پسر 1.5 ساله دارم که تب کرده و قطره استامینوفن سوسپانسیون اگه اشتباه نکنم هر 4 ساعت میدم فقط میخواستگ بدونم تا چند روز باید قطره را بدم و اینکه آنفولانزا برای بچه ها چه علایمی دیگه ای داره. مایهات هم زیاد بهش میدم
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- شکم درد نوزاد۱۵روزه
با سلام وخسته نباشید،پسرمن۱۵روزه دیشب تا حالا شکمش کار نکرده خیلی هم بخودش فشار میاره،دلپیچ هم داره،گربه میکنه و نمیخوابه،توصیه تون چیه آقای دکتر
- سرما خوردگی نوزاد ۲۰ روزه
بچه من ۲۰ روزشه بینیش کیپه و شب سرفه میکنم کم موقع شیر خوردن بی قراری
- سلام اقای دکتر پسر من از روز اول شیر خشک تروویتال میدادم الان سه ماهشه یک هفته پیش بردمش دکتر .دکتر تشخیص داد الرژی به شیر گاو داره و شیر خشک بیومیل سوی دادو پسرم یبوست گرفت بعد بیومیل ای ار دادم اسهال شده الان هرکاری میکنم خوب نمیشه چکار کنم؟
- جوش سر
سلام پسرم ۵ماهشه روی سرش خیلی جوش میزنه بعدچندروز هم خشک میشه زود به زود هم حموم میبرم درحدیه که دائم سرشو میخارونه اما نمیدونم از چیه لطفا راهنماییم کنید
- سرفه و گلو درد
برای کودک یک و نیم سال با وزن ۱۳ کیلو که سرفه داره چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ باید بدم ؟
- وزن کودک
سلام،پسر ۱۸ ماه دارم با وزن ۱۱وقد ۸۵ سانت،یک ساله که بود وزنش ده و نیم کیلو بود،تو این چند ماه وزن نگرفته،قیافش هم لاغر ،خوراکشم خوبه بد نیست،به نظرتون نیاز ببرم پیش متخصص
- سلام خسته نباشید دخترم یک ساله و یک ماه هست شربت آفاکسیم ۱۰۰ تجویز کرده هر چند ساعت یک بار بهش بدم ممنون
- ازمایش
با سلام میشود علایم کمبود پلاکت خون در بچه دو ساله رو بگین

