Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماه ونیمشه از وقتی غذا میخوره شیر کمتر میخوره خودمم احساس میکنم شیرم کم شده چیکارکنم؟
- خارش دست وپا
الان ۲ هفته میشه شب و نصف شب دست پاش میخاره دونه ریز قرمزمیزنه پماد کالامین هم زدم فایده نداشته
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- چه دارویی بدم برای خلط سینه وسرفه خلطی
سلام وقتتون بخیر یه هفته پیش پسر6سالم باعلایم سرفه شدید خلط دارو بی حالی بردم دکتر ولی دکتر گفت خلطش عفونی نیس و چرک خشک کن نداد چن تا داروی معمولی داد ولی سرفه هاش هیچ فرقی نکرده چه دارویی بدم بهش الان برای خلط وسرفش؟
- دانه هاي قرمز رنگ و جوش
سلام آقاي دكتر دخترم حدودا ٦سال داره روز اول تب بالا داشت روز دوم كف پا و دست و روي زانو و نواحي تناسلي و آرنج و دهان و گلو دانه هاي قرمز رنگ و بعضي جاها شبيه جوش زده به دخترم استامينوفن پاراكيد و قطره بيني و شربت پلارژين ميدم نياز هست بيارمش مطب؟
- اسهال کودک
سلام خسته نباشیددخترم5ماهشه تقریبادوهفته پیش سرما خورده بودبردم دکترداروداد. از اون موقع همش اسهال داره بینی شم کیپه ته بینی شه داخل بینی چیزی نداره این ینی چی؟
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- سلام دخترم سه سالشه سرفه میکنه صبح یکبار بالا آورد برای درمانش چیکارکنم
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
با سلام آقای دکتر برای سرفه های گاهی خشک و گاهی خلط دار بچه ی ۱۰ ساله میتوان از نصف قرص موکولین ۸ و شربت دیفن هیدرامین کامپاند استفاده کرد یعنی این دوتا تداخلی با هم ندارند؟
- ترشح چشم
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه چندروزی هست صبح ها هردوچشمش ترشح زیادی داره به حدی که بسته میشه میخواستم بدونم چه قطره ای مناسب هست استفاده کنم ممنون ازشما
- پا درد
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و ده ماهشه. چند روزی هست هر چند وقت در روز میگه پام درد میکنه. همش در حال جنب و جوشه بعداز ظهرها هم اصلا نمیخوابه. چیکار کنم؟ ازمایش لازم داره؟

