Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- مشکلات پوستی
سلام پسرمن ۲سال و ۴ماهشه،روصورتش یه لک سفیدافتاده میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۸ سالشه از دیروزعطسه و سرفه وآب ریزش بینی داره تب وعلایم دیگه نداره چه دارویی بهش بدم ؟
- شربت سفکسیم
سلامخسته نباشین دخترم ۲ سالشه ۱۵ کیلویه خواستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی بهش بدم
- در مورد آمپول بتامتازون
سلام وخسته نباشید.دخترم ۳ سالشه وبه شدت لوزه هاش بزرگ شد،الان سه ماهه پشت هم سرما میخوره ،شبا همش خرو پف میکنه و مشکل تنفس داره،اگه برا اولین بار بتامتازون بهش بزنم مشکلی پیش میاد یا نه؟
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- پزشکی
دخترم سردرد و بدن درد و تب داره .استرسی شده ده روز پیش بیماری ویروسی گرفته بود که با سرم و شربت سفکسیم خوب شد.اگر نیازه دوباره شربت سفکسیم بدم؟
- مصرف پماد فلوسینولون در شیردهی
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. آیا مصرف پماد دست ساز فلوسینولون و کرم اوره در دوران شیردهی مجازه؟
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- سلام شبتون بخیر در کودکان فاویسم استامینوفن میتونیم بدیم
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- چایی سبز
باسلام و وقت بخیر من دختری ۱ ساله دارم که به علت مشکل خودم که لوپوس و دفع پروتیین بود در هفته ۳۶ بارداری با وزن ۲ کیلو به دنیا امد مشکلی که داشتم از بدو تولد تا الان دخترم شیر نمیتوانست بخورد سینه که اصلا نگرفت و باشیشه هم مرتب در گلویش میپرید و سیاه میشد بعد از بستری شدن در بیمارستان و ازمایشات متعدد و گرفتن عکس و سونو تشخیص دادند مشکلی ندارد و تنها پزشک گوارش تشخیص رفلاکس پنهان را داد چون اصلا شیر بالا نمیاره فقط بالا میزنه دخترم به مدت ۵ ماه با گاواژ شیر میخورد ولی هیچ تاثیری در بلع و رفلاکسش نداشت تازه بدتر هم شد فول داروهای رفلاکس را مصرف میکرد ۸ نوع دارو داشت تا ۷ ماه دارو دادم و قطع کردند ولی بعد با تحویز یه پزشک شیر خشک پپتی با لعاب برنج ترکیبی میدادم میتونست فقط بخوره نمیپرید دیگه تو گلویش ولی تاثیری در بهبود رفلاکس نداشت بعد از ۸ ماهگی شیر خشک ببلاک ار دادم رفلاکس بهتر شد ولی بیقراریهایش و یبوست زیاد پیدا کرد حتی با لاکتولوز و شربت انجیر رفلاکس بیشتر شد و تاثیری در رفع یبوست نداشت تا ۴ ماه فقط ار خورد یعنی تا الان که ۱ سالش شده ولی باتوجه به یبوست شدید که پیدا کرد وچون به پروتتین گاوی هم الرژی نداره شیر خشک نان اپتی پرو تجویز شد با لعاب برنج وهمچنین به علت وزن کمش چون الان ۶و۹۰۰ هستش پدیا شور یک پیمانه با لعاب میدهم . به نظر شما من چه کارهایی لازم است انجام بدهم دارو بدهم با نه ؟شیر خشکش خوبه ؟پدیا شور بدهم به دخترم ؟در ضمن من روزی ۵ بار غذا هم با مقدار کم بهش میدم حتی بعد از غذا هم بالا میرنه و ترش میکنه
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- شربت هیدروکسی زین
سلام. شربت هیدروکسی زین را به بچه ۳ سال و ۳ ماهه با وزن ۱۳/۸۰۰ روزی چندبار و چقدر بدهیم؟
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟

