Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان نوزاد
- گرفتگی گردن
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد ۵ ماهی دارم دربعضی موقع یعنی هفته ای یک بار انگار که عضلات گردنش میگیره وبرای چند ثانیه سرش به همون حالت میمونه بعد به حالت خودش برمیگرده بااین حالت حرکت چشمانم انگارکه یه فشاری دردی تحمل میکنه تند تند بهم میخوره ودیگه سرش به اون طرف نمیچرخکنه تا یه ساعت حتی یک روز بعد ...پیش متخصص اطفال بردم گفتن مشکلی نیست ولی نگران هستم شدید به نظرشما نوزادم مشکلی داره..
- درخصوص بیماری های واگیردار
مادره مته حامله است .پسر بچه ۴ ساله ام ابله مرغان گرفته ده روزه و رخمهاش خشگ شده میتونند پیش هم باشند در ازمابش ایمنی مادر بلا است
- به جای شربت سفکسیم ۱۰۰ چه آنتی بیوتیکی می توان برای کودک ۸ ساله داد باچه مقداری وساعتش
با سلام وخسته نباشید دخترم ۸ سالشه همیشه وقتی سرما می خوره سفکسیم ۱۰۰ دکتر می نوشت ولی الان سفکسیم تو داروخانه ها نیست می تونم قرص سفکسیم ۲۰۰ رو نصف کنم بدم یا چه آنتی بیوتیکی به جای سفکسیم بدم به چه مقداری از هر چند ساعت ممنونم
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- علت سرفه نوزاد ۲۰ روزه چیست؟
سلام وقتتون بخیر نوزاد۲۰ روزه ای دارم که اوایل فقط عطسه داشت همراه با ترشحات بینی اما چند روزه که سرفه میکنه و تازگی سرفه هاش شدیدتر شده احتمال میدم از خواهرش سرماخوردگی گرفته به پزشک مراجعه کردم گفتن سرماخوردگی ویروسیه وشربت سالبوتامول هر۸ساعت ۱۵ قطره و قطره سدیم کلرید تجویز کردن آیا شربت سالبوتامول برای نوزاد ۲۰ روزه صرری نداره تجویز شما چیه؟ممنون از پاسخگویی شما
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
- زور زدن نوزاد ۱۷روزه هنگام ادراومدفوع
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- يبوست
باسلام نوزادي ٥ماهه دارم حدود ٢ماه است موقع شير خوردن ب شدت زور ميزدن.عادت هميشگي اوست.قرمز ميشود موقع شيرخوردم ولي مدفوع نميكند.هميشه با كمك مدفوع ميكندبه شدت صفت.متخصص أطفال بردم بي بي كر مصرف ميكند با پدي لاكت اما فرقي به حالش نكرده.شيرخشك إي آر مصرف ميكند.آلرژي هم دارد
- شربت سفیکسیم برای نوزاددوماه
سلام من ۳۳هفته زایمان کردم الان پسرم دوماهشه باوزن۳نیم یکم عطسه میزنه وآبریزش بینی داره میخواستمبگمخشکن سفیکسیم میتونم بدم
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- دخترم ،۹,ماهشهر چند روزی سرفه میکنه هرچی هم خورده برمی گردونه تغذیه اصلیش شیر مادره
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- یوبوست نوزاد
نوزاد سه ماهه ای دارم که الان ده روز مدفوع نکرده و هنگام مدفوع کردن خیلی اذیته و درد میکشه اگه میشه یک راه حل بهم بدید تازگی ها کم اشتها هم شده
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- زردی کف دست
سلام خانم ۴۰ ساله هستم ۳ سال دیابت دارم نزدیک ۱ سال کف دستام هر از گاهی زرد میشود انگار زردچوبه زدی خاستم دلیلش بدونم
- شربت کتوتیفن

