Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر دخترم ۵سالش هست سرماخوردگی دار سرفه های خشک وآبریزش بینی وبدن درد وطب
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- واکسن یکسالگی
ببخشید برای واکسن یکسالگی هم نیم ساعت قبل تزریق استامینوفن بدیم و بعد هر ۶ ساعت؟ بعد تا چند روز باید بدیم؟
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر دوسال پنج ماه دارم دوماه ک هر دو روز مدفوع میکنه مدفوعش چرب بدبو هس و مرتب باد شکم خالی میکنه وشبا زیاد دندون قروچه داره لطفن کمکم کنید نگرانم
- قطره چشم باکتی ماید10
برا بچه یکسال و۸ماه خوبه؟هرچندساعت مصرف بشه
- شیر خشک
سلام وقت بخیر. آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه. بدوتولد ۳/۲۹۰ بودن. الان ۶ ماهگیش ۷/۵۰۰. اینکه هر دو ساعت ۹۰ تا یا نهایت ۱۰۰ تا شیر میخوره غیر عادیه؟ نباید بیشتر بخوره؟ من خیلی نکرانم
- واکسن دوماهگی
با سلام بعد از واکسن دو ماهگی تاچند روز باید هر 4ساعت یکبار به نوزاد قطره آستامینوفن بدم؟
- خشکی
سلام پسرم دو ماهشه پوستش خیلی خشکه و پوسته میندازه
- جوش زدن صورت نوزاد
سلام ،دخترم۱۸روزشه صورتش وزیرگلوش روسینش جوش قرمززده هی روز ب روزبیشترمیشه شیرخشک نان۱شبانه روز۳بارمیدم کمکی سی تادرهروعده چیکارکنم خوب شه
- کارنکردن شکم نوزاد
اقای دکتر شکم نوزادم ۴روزه کار نکرده قبلاهم تا ۱۰روز رسید خیلی بیقراری میکرد شیاف کردم الانم چهار روزه کار نکرده همش گریه میکنه چه شربتی بدم بهش
- شیر نخوردن نوزاد
سلام نوزاد دوماهم بعضی وقتا دیر ب دیرشیر میخوره حتی شبا شده تا ۴ساعتم بیدارنمیشه واس شیر خودمم ک بیدارش میکنم چندتا مک بیشتر نمیخوره وزنشم بهداشت میگه خوبه بعضی وقتا گلوش انگار خلط داره مثل حالت رفلاکس شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره موقع سکسکه یا بادگلو. ممکنه بخاطر این باشه ک دوس نداره شیر بخوره؟
- شکم درد
سلام خسته نباشیدپسرم۲۲روزشه خیلی ب خودش میپیچه درحال پیچش شکمش کارمیکنه آروم میشه مدفوع کمی سبزرنگه مشکلی هست
- تورم سینه کودک هشت ساله
دختر هشت ساله دارم که حدود چهار ماه است که یکی از سینه هاش ورم دارم دکتر هم رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم نگرانم دختر پوست پاهاش هم خشک میشه و یه مرور زخم میشه وبا خارش تبدیل به زخم میشه
- بالااوردن شیر
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه وارد۶ماه شد بعدشیرخشک میخوره میخواستم بپرسم تاکی بالااوردن شیر طبیعی؟ زیاد نمیاره ولی همچنان یکمو بالامیاره بعضی وقتابعداروغ بعضی وقتا بلافاصله بعدشیر
- آمپول بتا متازون
سلام دخترم چهارسالشه تب داشت سرفه هم میکرد بردم دکتر بتامتازون آمپول ضدیت وامپول چرک خشک کن داخل سرم زد آیا ضررداره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- خواب نوزاد
سلام دخترم دو روزه اصلا روز ها نمیخوابه 8 ماهشه ب نظرتون ممکنه مشکلی داشته باشه؟
- نارویی
سلام پسر من ۶ ماهش تب شدید داره چند قطره پاراکید بهش میتونم بدم؟

