Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشین اقای دکتر ببخشید ماکرمانشاه هستیم واکسن یک سال ونیم بچه ام رو ماه پیش بردمش مرکز بهداشت سه گانه اشو نزدن گفتن نداریم عیبی نداره دیرتر بزنمش بازو شو زدن قطره اشو هم خورد ولی پاشو نزدن
- ضربه به سر
عرض سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۶ ماهشه.۴ ساعت پیش از روی صندلی با پیشونی خورد زمین.خیلی گریه کرد،۴۰ دقیقه بعدش چون وقت خوابش هم بود خوابید،بعدش که بیدار شد،هوشیاریش خداروشکر عادی و معمولی بود،ولی پیشونی و بخصوص چشمش و ابروش کمی ورم کرده.خیلی نگرانم،احتیاج به دکتر بردن داره؟ برای تسکین درد پیشونی و ابروش باید چیکار کنم؟مثل همیشه ازتون خییلی سپاسگزارم بابت راهنماییتون.
- سرماخوردگی و واکسن دوماهه
سلام دکتر دخترم الان هفت روز که سرما خورده وشربت سیتیزن اسپری بینی مصرف میکنه الان حالش بهتره فقط شب سرفه داره تب هم نداره فردا نوبت زدن واکسن دوماه یشه مشکل نداره ببرمش
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- سلام. ببخشید من دوباره مزاحم شدم. دیروز ازتون سوال کردم که بچم رنگش زرد شده. گفتین که آزمایش خون بدم. یه چیزی یادم رفت بگم. اینکه بچم الان حدود یکماه اوایل یه تب شدید کرد. ولی تبش تو ۲۴ ساعت خوب شد. دوباره بعد تب سورفه های خیلی شدید داره الان. هر کجا هم بردیم همین شربت های معمولی رو برامون تجویز کردن. اعم از اکسپکتورانت و دیفن هیدرامین و چرک خشک کن و همین چیزا. هیچ تاثیری نداره اصن. بچم اصن شبا نمیتونه بخوابه. همش سرفه میکنه. هر چند دقیقه سه چهار بار پشت سرهم سرفه میزنه. اینقدر هم شدید هست که میگه سینه ام درد میگیره. خود درمانی هم کردیم .یعنی عسل رو میگفتن که خوبه برای سرفه بهش دادیم. ولی چند دقیقه ایی خوب بود دوباره همون حالت براش تکرار میشد. البته آزمایش رو فردا انجام میدم. ولی الان چه کار کنم که سرفه اش بر طرف بشه. خدا بهتون عمر بده
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- شبر
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی
خسته نباشیددخترم دوسالشه وزنش 9کیلو ازدیشب علائم سرماخوردگی داره دوبارتب کرده میتونم بهش شربت سفالکسین 125بدم؟چه مقدار؟
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه من ترشحات سفید از دهان بیرون میدهد مرتب عرق میکند
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم 14ماهشه اصلا شیر نمیخوره، شیر خشک میخورد قبل، طول روز غذا میخوره اما شیرشو قطع کرده بزورم میدم اوق مزنه، تازه دندون در اورده، فقط 6صبح تو خواب میخوره دیگه کل روز لب نمیزنه، چیکار کنم؟
- زردی
سلام اقای دکتر خسته نباشید. آقای دکتر نوزادم چهل روز دارد و چند روز پیش خدمت شما آوردمش و براش پرونده تشکیل دادید. نوزادم بیمارستان فامیلی به دنیا اومد و گفتن زردی نداره. امروز وسط پیشانیش به سمت ابروهاش رنگ پوستش به زرد میزنه. یعنی نوزادم دچار زردی شده است؟ باید معاینش کنید و ببینید تا بتونید نظر بدید؟ لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا ممنونم
- کولیک نوزاد
سلام دکترخسته نباشید میخواستم بپرسم شربت سگانوزبرانوزاد۲۷روزه که کولیک داره اشکالی داره؟
- یبوست
سلام اقای دکتر من مسافرت اومدم دخترم ۲سالو ۴ماهشه یبوست گرفته واسه درمانش چی باید بدم
- واکسن
سلام اگر یه مرحله از واکسن کودکان به هردلیلی تزریق نشه ایا مشکلی ایجاد میشود؟
- درد گوش
با سلام و عرض احترام .برای پسر دوازده ماهه ام با تشخیص التهاب گوش و گلو شربت کو آموکسی کلاو تجویز شد . ولی بعد از چند بار مصرف فرزندم به اسهال دچار شد .به نظر جنابعالی بهترین داروی جایگزین کدام است ؟با تشکر.
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- تب اسهال مدفوع خلطی با رگه های خونی
سلام پسرم یک ماه دیگه میشه دوساله تب داشت براش شیاف گذاشتم اسهال گرفته با مدفوع خلطی رگه های خونی سخت دستشویی میکنه دلیلش چیه خیلی نگرانم بهش شیر پاستوریزه هم میدم قبلا شیرمحلی میدادم
- درباره ویروس جدید
سلام اقای دکتر این ویروس بچهای کوچیک هم میگیره نه ماهه هشت ماهه رو؟
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من پسرم سه سالشه الان چهر روزه مدفوع نمیکنه همش گریه میکنه درد داره چکار کنم

