Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- سلام دکتر پسر یک ساله ام حدودا ۱۰روزی رو اسهال بودن الان بهتر شده ولی مدفوعش سبز رنک ودانه های سفید خیلی ریز در مدفوعش دیده میشود ممنون میشوم اکه جواب بدید در ضمن کودکم شیر خشک میخوردریز
سلام اقای دکتر خسته نباشید من به پسرم که ششماه داره شیر خشک ابتامیل پپتی می دادم ولی الان دیگه نیست جایگزین چی بدم بهش
- دهان
سلام دکتر دخترم سه سالشه و دهانش همیشه بوی عفونت میده و افت میزنه
- سرماخوردگی کودک۲سال ونیم
برای کودک۲سال ونیم که سرماخورده،آبریزش بینی داره،صداش گرفته،گلو درخواب خرخر میکنه،چه دارویی خوبش میکنه؟؟ایا چرک خشکن نیازه،،؟؟ممنون
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- سلام خسته نباشید برا کودک ۱۵ ماهه چه مقدار و هر چند ساعت سفکسیم ۱۰۰ بدم.ممنون
- بیماری نوزادی
سلام دکتر خسته نباشید نوزاد من وقتی شیر میخوردی همینطور صدا میکنه و اینکه یه سوال جدید این دکتر گفته ۵ قطره ی آد به نوزاد بده من حواسم نبوده دو الی یه روزه که ۲۵ قطره بهش میدم و حواسم نبودی حالا میترسم میگم نکنه اتفاقی برای نوزادم بیفته .
- واکسن ۱سالگی
با سلام الان ۱۲ روزه واکسن ۱ سالگی دختر م را زدم که دانه هایی ریزی روی بدنش زده .حتی شکمش. اما کم اند .میخواستم بدونم آیا خطرناکه.و داروی خاصی نیاز داره.باید چکار کنم. دسترسی فعلا به دکتر ندارم.با تشکر از شما .
- باد شکم و مدفوع آبکی
سلام
من بچه 25 روزه دارم که شکمش باد داره و روزی 5-6 بار مدفوع ابکی میکنه چیکار کنم خوب بشه؟
با تشکر
- کم خونی نوزاد
سلام نوزاد ما ۷ ماهه به دنیا اومد حد و ۲ و نیم ماه پیش.بخاطر کم خونی قطره آهن مصرف می کنه ولی دکتر گفت عجیبه که علیرغم مصرف آهن کم خونه بازهم باید آزمایش بده مدام خون میگیرن ازش .نظر شما چیه دلیلش چی میتونه باشه
- بچه سی پی
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام بدلیل کمبوداکسیژن دچارسی پی شده چهار دست وپا میره وحرف میزنه ایسون چندسال پیش بدلیل لرزش پابردم دکتر مغز واعصاب بعدازنوا مغزدکتر گفت به خاطر ضعف عضلات است چند وزه این لرزش ها بیشترشده امازچه کاملاآگاه وهوسیاره بادست میگیرم لعضی وقتها قطع میشه بعضی وقتها نه چکارش کنم به نظر شما
- سلام اقای دکتر پسرم 9 ساله 2 هفته متوجه شدم کف پا هاش ویکم کف دستش زرد شده خیلی میترسم چشماش سفیده حالش هم خدارو شکر خیلی خوبه چکار کنم زودتر خوب بشه
- پوره
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم هشت ماهش امروز کامل شد. اجازه میدهید روزانه کمی موز کاملا رسیده را له کنم و نرم کنم و بهش بدم؟ پسرم تحت نظر جنابعالی میباشد. یک دنیا سپاس
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشین.یه دختره ده ماهه دارم از صبح از خواب پاشده ابریزشه بینی داره و بعضی وقتا ها ناله میکنی بهش استامینوفن هم دادم حتی یک ماه پیش واکسن انفولانزا هم زده.میخواستم سوال کنم داروی دیگه هم باید بهش بدم؟.تشکر
- یبوست
باسلام دخترم تا دوهفته شکمش خوب کار میکرددچار یبوست شد دکتر شیرش رو نان کامفورت کرد تا ۴۰روز روزی شکمش ۶بار همکار میکرد اما باز هم شکمش کار نمیکنه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم چکار باید کنم الان سه ماهش هست
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- جوانه گندم برای نوزاد
سلام
آیا استفاده از جوانه گندم برای کودک بیست پنج روزه اشکال ندارد؟
- دیر مدفع کردن نوزاد دو ماه پنج روز
پسرم دوماه پنج روز ۸ روز یکبار مدفع میکنه وقتی مدفوع میکنه گریه میکنه

