Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماریهای اطفال
سلام میخاستم بپرسم که من پسرم ۶ سالشه سرما خوردگی گرفت خوب شد ولی سرفه هاش زیاد بود برم دکتر کو اموکسی کلاو ای اس ۶۴۳تجویز کرد گفت سینوساش سرما خورده ولی یک شب که دارو رو دادم بهش تب کردوسرفه هاش زیاد تر شد بعد دوباره برم دکتر امپول پنی سیلین داد دو تا اونارو که زدیم دو روز که گذشت دوباره تب میکنه سرفه هاشم بهتر نمیشه راهنماییم کنید چیکار کنم لطفن ممنوم
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- محلول پتاسیم سیترات
سلام و خسته نباشید، دخترم چهار ماهشه، هر دو کلیه میکرولیتیازیس داره از نوع کلسیم اگزالات ، دکتر بهش محلول پتاسیم سیترات داده روزی سه دفعه، میتونم داخل شیر خشکش بریزم بهش بدم؟ خالی که میخوره آنقدر بد مزس گریه میکنه
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- برای غذای کمکی کودک شش ماهه
بچه م ۶ ماه و دو روزشه خواستم بدونم غذاهای کمکی که باید بهش بدم چیا هستن ؟ و اینکه سرلاک چی بهش بدم ؟
- mct oil
سلام اقای دکترمن به دخترم mct oil میدم ک دونیم سی سی تو شیرش میریزم میخواستم ببینم روزی چندباروتا کی باید بدم ممنون
- زردی نوزاد ۱۵ روزه
سلام میخواستم ببینم ایا زردی نوزاد۶ خوب است یا بد
- خوردن قطره
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۱۹ماهشه چندتا قطره آهن ومولتی باید بهش بدم
- مولتی ویتامین کودکان
سلام وقتتون بخیر ،برای تقویت سیستم ایمنی کودک ۵ ساله (پسر) که کم خونی مینور داره،ولی قد و وزنش نرمال هست چی پیشنهاد میدید و به چه مقدار؟ که کمتر دچار سرماخوردگی بشه.
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- قطره اهن
من قطره اهن سیدرال میدم ایا عوارض نداره برای کودک هشت ماهم
- سرفه نوزاددوماهه
سلام ببخشید اقای دکتر من پسرم دوماهشه تب ۳۷ درجه داشت الان بهترشده تبش اما سرفه خش دار میکنه سینش گرفته نفس میکشه خس خس میکنه راه بینیش روگرفته دکتربردم گفت شیرمادرخودش داروعه چیزی نداد شربت ایورامی برای دختر۵ سالم نوشته میتونم بهش بدم؟چیابهش بدم خوبه؟ممنون
- بالابودن گلبول سفید
دوروزسرماخورده بردمش دکترولی اول ازمایش ازش گرقتم گلبول سفیدش 16 شده آیاممکنه براݓرسرماخوردگی بالارفته باشه
- سلام آقای داله دارم دان چند روز که سرما خورده و سرفه.
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- فشار دادن دندان ها
باسلام اقای دکتر پسر نه ماهه من تازگیا دندون هاش رو روی هم فشار میده و قریچ قریچ صدا میده چهارتا بالا داره سه تا پایین این مشکلی نداره میترسم ریشه دندون هاش شل بشه همش این دندون هاش رو روی هم دیگه میکشه و فشار میده
- رفلاکس
سلام.دخترم ۲ ماهشه و ب دلیل رفلاکس دکتر براش کپسول امپرازول رو تجویز کرد.روزی یکبار ۱۵ دونه از گرانول داخل کپسول رو با شیر خودم حل میکنم و به دخترم میدم.از وقتی دارو رو شروع کردم دخترم به خوبی شیر نمیخوره.کمی که شیر خورد سینه رو پس میزنه.ممکنه دارو باعث معده درد شده باشه؟ از عروب تا دیر وقت گریه میکنه و شیر و پس میزنه در حالیکه گرسنه ست
- عفونت
سلام. دختر 3 ساله ای دارم که مدتی اطراف ناحیه ادرار ملتهب و بدبو شد و بعد ترشح زرد. برای همین به پزشک مراجعه کردم و بعد از گرفتن آزمایش ادرار و عفونت دخترم دچار عفونت باکتریایی شد. سفالکسین 250 تجویز شد و به مدت 10 روز هر 6 ساعت خورده شد. طی مصرف بوی بد و ترشح از بین رفت ولی بعد از اتمام مصرف بعد دو روز دوباره بوی بد تکرار شده. آیا میتونم دوباره سفالکسین رو براش مصرف کنم یا دارو مناسب تری هست؟
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام در غربالگری اول پسرم tsh 5.3 و مرحله دوم ۳ بود که گفتن نرمالهالان چشمای پسرم خیلی کم تو چشماش زردی بود گوشه اش که تا چهلمش رفع شد و خیلی کمورم داشت یکی از چشماش که اونم بهتر شده پوستشم خشکه میخواستم ببینم از علایم کم کاری تیرویید هست ؟ باید کاری انجام بدم ؟
- حساسیت نوزاد
با سلام امروز صبح امپول بتا متازون برای بچه یک ساله ام تزریق شده وحالا بی قرار است ونمیخوابد میتونه تاثیر دارو باشد

