Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
سلام وقت بخیر بچه ۵ ساله دارم میخوام بدونم سرماخورده فقط پلارژین بدم ؟ برم هگزین و هانی تیم رو کی شروع کنم ؟ چون لوزه داره دکتر سری قبل این رو داده بودن
- نوزاد
بچم 52 روزشه صورتشو خیلی زیاد چنگ میزنه که صورتش هم خیلی قرمز و خشک شده مثل سوهان زبر شده
- تاریخ انقضا
از کجا بفهمیم پوشک بچه تاریخ انقضای گزشته؟؟خریدم شک دارم نکنه تاریخ عوض کرده باشن
- کش و قوس های نوزاد
دخترم الان 15روزه هستش تو خواب و بیداری همیشه کش و قوسهای فراوانی داره تمومی هم نداره و بعضی مواقع تو همین حین گریه هم میکنه فقط اگه خوابش عمیق باشه اونم فقط،5دقیقه کش . قوس نمیده خودشو ، لطفا عاجزانه و التماسا ازتون درخواست دارم جناب دکتر لطفا کمکم کنید ،
- مخلوط شیرخشک وشیرگاو
میخواستم ببینم میتونم شیرخشک وشیرگاو روباهم مخلوط کنم به پسرم بدم الان22ماهشه واینکه اگه بله چه مقدار؟
- کودک نارس
نوزادم نارس هست وچشمهایش را باز نمیکند و میلرزد لطفا سریع راهنماییم کنین
- آیا شیرخشک ببلاک ببجنیور برای کودک نه ماهه ضرر دارد
آیا شیر خشک ببلاک ببجنیور برای کودک نه ماهه ضرر دارد
- ادرار نوزاد
با سلام نوزاد ۵۰ روزه ای دارم که الان دو روزی هست دفع ادرارش کم شده است که دیشب ۵ ساعت ادار نکرد ایا این طبیعی است؟؟؟؟؟
- آمپول دگزا
دخترم ۱۱ ماه داره، دکتر براش آمپول دگزا نوشت و تزریق کرد، آیا عوارض خاصی داره؟ شنیدم مانع از جذب کلسیم میشود الان چز کار کنم؟
- شربت
سلام. خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟وزنش 9 و700
- تب کودک
دخترم ۲۲ ماهشه و دوروزه تب داره،فکر کنیم گلوش عفونت کرده و بهش شربت استامینوفن و سرماخوردگی به همراه آزیترومایسین دادیم ولی چون اشتها نداره و چیزی نمیخوره شربت رو استفراق میکنه،لطفا راهنمایی کنید چگار کنیم
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- استفراغ بعد از شیر
دخترم بیست ماهس و مدت حدود دو هفتس که شیر توو شیشه رو حتی کمی هم گرم باشه تا میخوره شروع میکنه عوق زدن تا بالا بیاره،پشت هم سرفه حالت اینکه خلطی چیزی ته حلقشه میکنه تا بالا میاره هرچی خورده رو، علتش چی میتونه باشه؟ درصورتیکه قبلا خیلی گرمتر از این دما رو میخورد و مشکلی نداشت
- فاویسم
سلام اقای دکتر. نوزاد یک و نیم ماهه دارن. مشکل فاویسم داره. برا واکسن دوماهگی که تب میکنه چه تب بری پیشنهاد میکنین؟ با توجه به محدودیت دارویی که افراد فاویسمی دارن
- کودک دارای اسهال واستفراغ بوده وتب ۳۸ درجه دارد
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم
- از پوشک گرفتن
سلام آقای دکتر خسته نباشی میدونم سوالم بی ربط و درست نیس ولی واقعا از سمت بعضی ها تحت فشارم که دخترت یک سالو پنج ماهشه چرا از پوشک نمیگیری بهش یاد بده بلد نیستی خیلی حرفها هست و به عنوان مادر خیلی ناراحت میشم شما که متخصص اطفال هستی از پوشک گرفتن بچه چه سنی باید باشه ؟آخه شنیدم از الان دچار تنش و استرس میشه
- پیرو خواب شب
دخترم صدبار شب بیدار میشه گریه میکنه شیر میخاد ۱۱ ماهش سیر باشه نباشه بیدار میشه از شیر شب بگبرم

