Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- سرفه
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ده ماهشه وزن. 16 پیش شما پرونده داره الان حدود سه هفته پیش تب و سرفه خلط دار داشت بردیمش دکتر و داروی سفکسیم پاراکید سیتروزین دادن الان 3 شیشه سفکسیم خورده ولی همچنان سرفه خلط دار داره دارو دیگه باید بدیم یا بیاریم مطب برای وزیت البته فاویسم داره
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- راه رفتن
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵ ماهشه هنوز مستقل راه نمیره و مستقل از زمین پا نمیشه وایسه فقط با کمکی راه میره و روپاش وایمیسه ۴دستوپا میره میشه بهش شربت کلسیم بدم اگه میشه چند سی سی ؟؟دندون هم ۳تا داره
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- پوسیدگی دندان
باسلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دندان های بالاش چهارتاش پوسیده شدن وریختن زیرچشمش ورم کرده میبرم دکتر دندان پزشک میگه باید بیهوش بشه ترمیم وبکشیم ده ونیم کیلو وزنش اطرافیان میترسونن میگن خدایی نکرده به هوش نمیاد .نمیدونم چیکارکنم.تردید دارم ومدام دراسترس هستم لطفا راهنمایی بفرمائید. ممنونم
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- تب کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم ۱۴ماه هست از امروز صبح تب داشت و گاهی سرفه های خشک میکرد و موقع شیرخوردن انگار بینیش گرفته بود الان بهش استامینوفن دادم شما چی دستور میدین
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- کمپشتی موها
سلام .دختر من جلو و بغل سر موهای کم پشتی داره شربت زینک خورده و الان ویتا گلوبین میخوره . در ضمن گاهی موهای سرش یکی دو تا از ساقه سفید میشن بعد از اینکه در آوردند کم کم یکی دوتا سفید میشه و ناخنا ی دست و پا کم رشد هستند و ناخن شصت پا به طرف داخل کمی انحناداره آزمایش هم گرفتن آهن و د حداقل را نشان میداد ولی کم نبود و تیروئید نرمال بود چه کنم؟در ضمن دخترم کلاس دوم هست .
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- واكسن كرونا
درود. بااحترام ميخواستم ببينم واكسن كرونا براي پسر بچه 7 ساله ايرادي نداره بزنيم؟ شايعاتي مبني بر اينكه با زدن واكسن ديابت ميگيره بود خواستم نظر شما رو به عنوان متخصص بدونم. سپاس
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- مولتی ویتامین
سلام. وقتتون بخیر ببخشید تقریبا1سال هست روزی 5سی سی شربت ایمیونس میدم به بچم مشکلی ندارد ویتامین ها طولانی مدت استفاده کنیم؟
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- تب_کودک
پسرم یک هفته تب کرد بعد اسهال استفراغ شد یک هفته بیمارستان بستری شد بعد از دو روز از بیمارستان دوباره عود کرد دکتر بردم بهم دارو داد تا یک هفته طول کشید اما الان احساس میکنم سرش گاهی اوقات داغ میشه علت چیه هنوز بهش شربت سفکسیم میدم
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن

