Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیف
سلام قطره کولیف میشه بریبوست نوزاد استفاده کرد؟.قبلا ک میخورد نوزادم شکمش روان بود ولی مطمعن نیستم تاثیراون بود الان یبوست دار.کولیف بریبوست اثربخشی داره
- غذا خوردن
خسته نباشین آقای دکتر ما یه پسر پنج ساله داریم که این بچه موقع غذا خوردن میگه باید مامانم منو تنها ببره توو یه اتاق بهم غذا بده میگه پیش بقیه غذا بخورم حالم بهم میخوره و اصلا نمیتونه توو جمع غذا بخوره بنظرتون مشکلش چیه؟؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- سکسکه
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه و یک هفته ی من در روز دو الی سه بار سکسکه میکنه. مشکلی داره نوزاد من؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۴سال و یک ماهشه از جمعه شب ساعت ۳شب تب کرده و شنبه بردمش دکتر هنوز وقتی دارو زمانش میگذره تب میکنه چیکار باید بکنم امروز سومین روز مصرف آزیترو مایسین هم هست
- سلام دکتر دختر من ۱۱ سالش یک روز تب کرد بعد بدنش جوش قرمز زد علت چیه چطور درمان میشه
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- تب
سلام همسرم دیروز باعلایم کرونا رفته دکتر گفتن ک کروناداره اما تست دوتامون منفیه دخترمم ۲۰ماهشه از دیروز بعدظهر تب کرده استامینفن و ازیترومایسین میدم بش امروز تبش اومده پایین ولی یکمی ابریزش بینی داره چیکارکنم
- قارچ
با سلام خدمت شما من نوزاد نه ماهه دارم میتونم داخل غذاهاش از قارچ استفاده کنم بهش بدم که بخوره ممنون از شما
- حالت برونشیت وسرفه
باعرض سلام وخسته نباشیدپسرم8ساله هست آیامیتونم آمپول بتامتازون ال آتزریق کنم وچندمیلی میتونم بزنم
- قی چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر،نوزادم ۲۰ روزش هست ،چشم راستش قی میکرد ،دکتر اطفال قطره باکتی ماید تجویز کردن ،تو گوگل زدم نوشته بود برای نوزاد زیر ۲ ماه ممنوع هست،شما تایید میکنید این قطره برای نوزاد ۲۰ روزه؟
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- ختنه کردن نوزاد
سلام آقای دکتر. چه زمانی برای ختنه کردن نوزاد مناسبه؟
- دندان
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهست دوتا دندون پايين و ب تازگي دوتا دندون ديگه بالا درآورده و چند روزي ميشه دندوناشو بهم ميكشه و فكشو مياره جلو آيا دوباره داره دندون درمياره علت چيست و غذا هم نميخوره اصلا فقط شير خودمو روزي ٨ بار ميخوره ممنون ميشم راهنماييم كنيد با تشكر
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- شربت ویتاگلوبین
با سلام. دختری چهارساله دارم که کم اشتها و ضعیفه. بدون تجویز پزشک شربت ویتا گلوبین و شربت کلسی کیر میدم بهش.دخترم کم خونی و فقر اهن نداره.ممکنه مصرف این دو تا شربت براش مضر باشه.ممنون از راهنماییتون.
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار ۷ماهه از وقتی که غذای کمکی واسش شروع شده دچار یبوست شده چی باید بهش بدم؟؟؟توسوپش از سبزیجات جعفری گشنیز استفاده میکنم وهم سوپ وفرنی رقیق هستن
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- قطره اهن
سلام آقای دکتر دخترم 7ماه نیم داردبيوست شديدداره جوری که گریه کردميخواستم بدونم امکان داره بخاطر قطره اهن باشه اسمش ايروکيد15هستش .میشه بهش قطره آهن ندم ...ویتامین اد هم میخوره .غذاشم فقط سرلاک برنج فرنی سوپ میخوره.ممنون
- واکسن شیش ماهگی
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم چن روز پیش واکسن شیش ماهگی زد ولی از بعد واکسن دفع ادرارش خیلی کم شده قبل واکسن پوشکشو کامل خیس میکرد ولی الان ی دونه صب پوشک میزنم براش تا ساعت دو سه بعد از ظهر دوبار یا سه بار ادرار میکنه و اینکه خیلی کم شده حجم ادرار در حد پنج شیش قطره چیکار کنم ابم میدم بهش ولی زیاد فرق نمیکنه

