Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام ایا شیر خشک ببلاک برای دخترم که 1 سال و 4 ماه داره شماره 3 پیدا نمیشه مشکلی نداره ببلاک شماره 1 بدم
- سر نوزاد
سلام من یه نوزاد دو ماهه دارم که فرم سرش گرد نیست کشیده هستش به طوری که وقتی ه صورت ایستاده نگهش میدارم قسمت پشت سرش بالاتر از پیشونیشه.خواستم بدونم که فرم سرش به مرور درست میشه یا نیاز به درمان داره؟؟؟
- سلام آقای دکتر پسر چهار ماهه دارم از اول تولد گوشاش تستش رد شد بعد گقتن عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ دادن سه هفته استفاده کردم دوباره رفتم جواب نگرفتن میگن هم چنان گوشش جرم داره من چیکار کنم
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- شیر خشکal110
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من الان ۳ ماهه هست وفقط شیر خشک al110 بهش میسازه که متاسفانه در بازار موجود نیست و با پزشک که مشورت کردم گفت شیر خشک ببلاک lf بهش بده ولی این شیرخشک هم بهش نمیسازه دچار یبوست و دل پیچه میشه بنظرتون چکار کنم چه شیر خشکی بهش بدهم
- اهن
با سلام و عرض ادب کودک من در چکاب یکسالگی از نظر اهن و تیروئید و ویتامین دی و... نرمال بود و چون قطره اهن نمیخورد من هرروز داخل غذاهاش عدس و ماش و لوبیا میریزم آیا همین حبوبات موجب شده که کمخونی نداشته باشه با توجه به اینکه قطره اهن نمیخورد؟
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- عوارض شربت سفیکسیم۱۰۰
سلام پسرمن۵سالش هس سرماخورده بود دکتر بهش شربت سفیکسیم۱۰۰ داده بود هرروز۵ سی سی ام وز روز هفتم بود بهش دادم تموم شد شب تو مدفوعش عفونت مخاطی خونی دیدم طبیعی هس از عوارض شربت میتونه باشه؟
- خارش پا
سلام ۲ روزه سرما خوردم الان بهترم تب کردم بعد از تب پاهام کهیر زده
- بینی
سلام آقای دکتر دختر دو ماهه دارم الان سه روز است ابریزش بینی دارد امشب از بینی اش خون می آید همراه آبریزش بینی تو رو خدا چکار کنم می توانم بهش سیتریزین بدهم یا خیر
- رنگ پریدگی
سلام اقای دکتر من دخترم ۳سال ونیم داره سرما خورده بود رفتم داروخانه یه شربت اموکسی کلاو داد سه روز بهش میدادم بردمش دکتر که بگه چند روز بهش بدم تب هم به هیچ عنوان نداشت حال عمومی خوب بود فقط سرفه میکرددکتر یه امپول بتامتازون داد زدم اومدم خونه بچم خوابید بیدار که شد دیدم رنگصورتش خیلی پریده بود زرد و سفید لباش رنگ نداشت دست وپاشم مثل یخ تا شب همینجور بود اخر شب کم کم بهتر شد حالا امروز همش میگه سرم درد میکنه دارم دیوانه میشم چیکار کنم چرا بچم اینجوری شده از امپول بوده چکار ش کنم
- قورت آب دهان
سلام آقای دکتر دخترم 14ماهشه از وقتی که واکسن 12ماهگيشو زدن گلویش وقتی ميخواداب دهنشوقورت بده صداميخوره بعضی وقتا به سختی قورت میده خوب بودواکسن زدم بعدازچندروزاينجوري شدحتي شما گلویش رومعاينه کردین مشکلی نداشت آب دهنشوگلويش صداميخوره قورت میده گریه شديدبکنه آب دهنشوسخت میخوره ممنونم
- شیردهی
سلام آقای دکتر تا چه ماهی در دوران شیردهی نباید گوشت گاو مصرف بشه ؟ اگه بستنی خورده باشم ولی بچه واکنش بدی نشون نداده باشه بازم باید از خوردن لبنیات جلوگیری کرد؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماه 20روزشه مبتلا ب فاویسم وقتی بدنیا اومدشیرکمکی اپتامیل بهش گفتن بده توی بیمارستان ولی خیلی خوب وزن نمیگیره میشه شیر خشک نان بهش بدم ازکجابفهمم حساسیت نداره
- مالیدن بینی وگوش نوزاددوماهه
سلام دخترم دوماهه است گوش وبینی خیلی میماله شبهاخواب نداره همه اش گریه میکنه
- شیر
سلام دخترم امروز برا اولین بار بهش شیر کاکائو دادم ولی اسهال رفت میشه از شیر باشه .چیکار کنم بعد خوردن شیر اسهال نره؟ممنون
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- عرق کودک
سلام دخترم ۶سالشه و تازگیا متوجه شدم ک وقتی عرق میکنه بوی عرقش عین بوی عرق بزرگساله و وقتی فهمیدم این مسئله رو زینک میدادم بهش قط کردم چیکار باید بکنم؟؟آبا طبیعیه؟؟
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله
- عفونت گوش
برای بچه نه ساله با عفونت گوش چه آنتی بیوتیکی بدم بهتره؟

